فرمانده کل سپاه: ما همیشه در کنار مردم خوزستان هستیم چه


آنچه در سفر به استان خوزستان دیدم تلاش بسیار و روحیه ای صبر و استقامت خوب مردم خوزستان برای غلبه بر مشکلات بود که مثال زدنی است.

– “: سرلشکر حسین سلامی در حاشیه بازدید از روستاهای دشت آزادگان به خبرنگاران گفت:” بر اساس تعهد خود به مردم ، ما همیشه در کنار آنها در مشکلات خواهیم بود و امروز این قول را با هم انجام می دهیم با مردم خوزستان و بله. ما در حال مشاهده آخرین وضعیت تنش آبی در استان و همچنین روند کمک رسانی به هموطنان در منطقه هستیم.

وی افزود: واقعه ای که در این سفر شاهد آن بودیم بیش از همه عظمت مردم در عبور از مشکلات و صبر و تحمل آن دسته از افرادی است که در برابر این بحران مقاومت می کنند ، که بسیار مثال زدنی است و در مرحله دوم روند تأمین کمک و کار انجام شده برای رسیدگی به این مسائل.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز از روستاهایی که از مشکل آب رنج می بردند به ویژه در شهر دشت آزادگان یعنی روستاهای رافی و جعفر بازدید کردیم و دیدیم که نیروهای جهادی سپاه پاسداران و بسیج کمک و آب می کنند. “از مردم.

وی افزود: حضور این نیروها همراه با مردم مشعل های امید را روشن کرد که مهمترین اصل در اعتماد به نفس و تلاش برای غلبه بر مشکلات امید است ، در این راستا دستور اضافه شدن 40 تانکر آب جدید به ناوگان “ما سپاه قبلی را در منطقه فراهم کردیم ، به طوری که تعداد تانکرهای ما به بیش از 100 تانکر سیار 30،000 لیتری رسید و سفارشات جدیدی در مورد توزیع و نصب مخازن دائمی صادر شد.

بیشتر بخوانید  تکرار ادعای بی‌اساس امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران

سردار حسن شاهورپور فرمانده سپاه خوزستان افزود: سفر سردار سلامی به استان خوزستان اتفاق مثبت و قابل تقدیری است و ما از وی تشکر می کنیم که بار دیگر شخصاً در این شرایط سخت به این استان سفر کرده تا شاهد آن باشیم. “وضعیت کمک به مردم و دفع مستقیم کاستی ها و کاستی های موجود.

وی ادامه داد: با توجه به پروژه های آبرسانی برای افراد خوب ، با توجه به اینکه این موضوع به عهده سازمان آب و فاضلاب روستایی است ، ما در کنار آنها هستیم و از نیروها و امکانات لازم برای خطوط لوله ، لایه سطحی و هر اقدامی ما برای تأمین آب روستاهای دارای تنش آبی کاملاً آماده هستیم.

کلمه کلیدی: خوزستانفرمانده کل سپاهانقلاب اسلامی از سپاه پاسداری می کندصبر و استقامتسختی هامردمفرمانده کل سپاه پاسدارانسپاه پاسدارانیک شهر دشت آزادگانکمکروستاهاتحملفرماندهغلبه بر مشکلاتاستان خوزستانسپاه پاسدارانانقلاب اسلامیبهنگهبانآخرین وضعیتدشت آزادگاندولتاسلمبه روز رسانیهمیشهامروزحسین اسلمیخبرنگارانفرآیندسپاه

دیدگاهتان را بنویسید