فرمانده سپاه هویزه: کمبود آب در روستاهای جعفر به زودی برطرف می شود – اخبار خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهواز حاتم عبیداوی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آب در روستاهای جعفر در شهرستان هویزه به خبرنگاران گفت: روستاهای جعفر در آن سالهای پس از پیروزی انقلاب هرگز از برکات ایمن برخوردار نبودند آب لوله کشی و همیشه با آب آشامیدنی مشکل دارید. آنها با خیال راحت جنگیدند.

وی افزود: نزدیک به 15 سال پیش با اجرای پروژه انتقال آب غدیر ، اتصال آب لوله کشی این روستاها به خط لوله 9 کیلومتری غدیر تصویب شد که متأسفانه عملی نشد.

فرمانده سپاه هویزه گفت: در سال 1999 این طرح به پیمانکار ارجاع شد اما باز هم شاهد عدم اجرای این طرح بودیم که با ورود سپاه در پرونده و دستور فوری سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان به وارد نیروهای جهادی بسیج و سپاه شوید. داستان از روز پنجشنبه با عملیات حفاری و لوله کشی آغاز شد.

سرهنگ عبیداوی اظهار داشت: مذاکرات پیرامون طرح آبرسانی موقت برای اهالی روستا انجام شده و توافق کرده ایم که از ساعت 19 تا 7:00 از آب لوله کشی استفاده کنیم روز بعد و از ساعت 7:00 تا 19:00 در طول روز استفاده کنیم. آب مورد نیاز دام باید از مخازن آب تأمین شود.

وی در پایان گفت: طرح انتقال آب آشامیدنی به روستا با همت نیروهای جهاد به سرعت در حال اجرا و اجرا است و انشاالله این طرح طی 15 روز آینده آغاز به کار می کند.

انتهای پیام / 331 / ع

بیشتر بخوانید  تصاویر تلخ و غم انگیز از مرگ دلفین غول پیکر در ساحل بندر هندیان + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید