فرمانده سپاه همدان: برای حل مشکلات کشور باید به دولت جدید کمک کرد



سردار مظاهر مجیدی در جریان بازدید و بررسی آمادگی رزمی نیروها و تجهیزات نظامی و لجستیکی تیپ انصارالحسین (ع) در چارچوب پروژه “دفاع ملی آماده” ، ارزیابی نقش مبارزان انتخاباتی واحد حراست ، افزود: حدود 6000 پاسدار و بسیجی از استان همکاری کردند و در انتخابات نقش داشتند ، که منجر به انتخابات صلح آمیز و امن در استان شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان افزود: حدود 4000 جلسه سیاسی و بصیرتی در سطح بسیج در استان برگزار شد و محلات و استان همدان عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: ما برای ارتقا the آمادگی واحدهای رزمی در برابر تهدیدات جدید ، باید آموزش های نظامی و علمی خود را با فعالیت های میدانی انجام دهیم.

سردار مجیدی درباره مبارزات و خستگی ناپذیری نیروها و فرماندهی این یگان می گوید: عنوان واحد نمونه در سطح تیپ های بزرگ مردم ادای احترام به این یگان و حتی مردم استان دارالمومنین همدان است. .

وی افزود: در تمام مأموریت های واگذار شده به این یگان ، كار با موفقیت به اتمام رسیده و این نشانه اراده ، تجربه و روحیه جهادی رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) در استان همدان است. “

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان افزود: امروز این تیپ نسبت به گذشته آمادگی و پویایی بیشتری دارد و نیروی کار جوان تری نسبت به قبل دارد.

سردار مجیدی با بیان اهمیت حفظ این روحیه و تداوم آمادگی یگان خاطرنشان کرد: در دریافت آموزش ، تربیت روحیه جهادی و معنوی بسیار مهم و م effectiveثر است که در انصارالحسین (ع) نهادی و مثال زدنی است. ) تیپ در همدان.

بیشتر بخوانید  رئیس صفحه اینستاگرام قوه قضائیه دوباره در دسترس بود

دیدگاهتان را بنویسید