فرمانده سپاه در خوزستان: کمک به سپاه در مناطق کم آب / ما خصوصاً در کنار مردم دشت آزادگان هستیم – اخبار خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


سردار حسن شهورپور در گفتگو با آژانس تسنیم که در اهواز، بیانیه ها: به دنبال مشکلاتی که در منطقه آب مناطق جنوبی استان خوزستان داشتیم ، ارسال مخازن آب برای مردم و حمایت از آب آشامیدنی و دام در دستور کار قرار گرفت و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آنها به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران آن را به معاونان و سپاه استان دادند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه 30 تانکر که می توانند بیش از 500 هزار لیتر آب را حمل کنند ، گفت: این تانکرها بلافاصله به منطقه اعزام می شوند و گروه دیگری از تانکرها نیز در راه است که به زودی مستقر می شوند و به مردم در امر آب کمک می کنند وی افزود: یكی از مشكلات این روزها كاهش مشكلات افراد با گرمای هوا و خشك سالی است تا بتوانیم دردهای مردم را كاهش دهیم.

وی بابیان اینکه ما با تمام وجود در کنار مردم هستیم گفت: ما با تمام توان و با همه مسئولان و بسیج و سپاه و به ویژه مردم دشت آزادگان در کنار مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم. “

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که استاندار خوزستان پیگیری می کند بحث افزایش جریان رودخانه بود که به خوبی انجام شد و جریان رودخانه در حال افزایش است.

وی افزود: برخی از نقاط فرسایش لوله ها وجود دارد که سپاه تا حد امکان به سازمان آبفا کمک کرده است ، مانند ساخت لوله ها و خطوط لوله ، که امیدواریم برخی از مشکلات کمبود آب را برطرف کند.

بیشتر بخوانید  تیرانداز المپیک که بدون تجهیزات قهرمان ملی ترکیه شد | دیکچ، تیرانداز جالب المپیک 

فرمانده سپاه خوزستان در پایان گفت: با توجه به گرمای هوا ، تانکرها در شرایط اضطراری قرار دارند و تا زمانی که مردم به آن احتیاج داشته باشند ، این مسیر را با تمام توان ادامه می دهیم.

انتهای پیام / 343 / ت

دیدگاهتان را بنویسید