مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فرماندار: اعضای شوراهای اسلامی پیگیر مطالبات قانونی باشند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مسعود ملکی روز پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت رسمی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان در ششمین دوره فعالیت شوراهای اسلامی و تجلیل از اعضای این شوراها در دوره پنجم تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی با اشراف به قانون، مطالبات مشخص و درست از دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان داشته باشند.
وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها خود را به نماینده شهردار و یا شهرداری تبدیل نکنند بلکه باید برای تحقق خواسته‌های مردم بکوشند.
ملکی تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌ها، برنامه‌محوری، اشراف به بودجه شهرداری‌ها و مطالبه‌گری همواره مورد توجه اعضای شوراهای اسلامی شهرها قرار گیرد.
وی یادآور شد: اعتبارات عمرانی شهرستان بروجن در سال‌جاری ۴۹۰ میلیارد ریال، در فصل محرومیت‌زدایی ۲۹۰ میلیارد ریال و بودجه در اختیار نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است که به طرح‌های مشخص نیاز دارد.
فرماندار بروجن طرح انتقال آب بن به بروجن را مهم‌ترین خواسته شهروندان این شهرستان دانست و اظهار داشت: با توجه به کمبود و حتی نبود منابع آب آشامیدنی، این طرح باید هر چه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شود.
وی گفت: در چهار سال گذشته اعضای شوراهای اسلامی تلاش‌های قابل‌توجهی داشته‌اند و در این مدت فعالیت‌های زیادی برای توسعه شهرستان بروجن انجام شد اما هنوز کافی نیست.
ملکی تاکید کرد: مطالبات اعضای شوراهای اسلامی برای تمامی مسوولان اهمیت دارد و با استفاده از توانمندی‌های موجود، در راستای رفع مشکلات کنونی و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در این شهرستان تلاش می‌شود.
امام جمعه بروجن نیز گفت: مسئولیت اعضای شوراهای اسلامی، به‌ویژه در مقطع کنونی سنگین و ارزشمند است.
حجت‌الاسلام سید محمد احمدی تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی دوره پنجم در شهرستان بروجن تا آخرین لحظه مسئولیت، تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات مردم انجام دادند.
وی یادآور شد: مردم با رأی خود به اعضای شوراهای اسلامی اعتماد کردند و باید با تلاش شبانه‌روزی به اعتماد آنان پاسخ داده شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن با ۶ شهر در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

بیشتر بخوانید  سورپرایز احسان علیخانی برای مردم در شب عید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *