فرمانداران از هدر رفت آب جلوگیری کنند



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نشست هم اندیشی توسعه سرمایه گذاری حوزه کشاورزی استان فارس که با حضور استاندار این استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه استانداران بر اساس تعداد درخواست ها در حوزه کشاورزی رتبه بندی می شوند، گفت: استانداران باید اقلیم را تعیین کنند. شرایط، کشاورزی و باغداری و دامداری شهرستان.

به گفته وی، در گام بعدی مشکلات پنج تا ده سال اخیر تولید محصولات کشاورزی باید توسط استانداران با مشورت بهره برداران این بخش برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: استانداران باید به دنبال تعامل سازنده بخش خصوصی برای رفع مشکلات باشند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید از نیروی فکر و خلاقیت برای حل مشکلات استفاده کنند، گفت: اصلاح الگوی شهرستان با رایزنی با جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات باید از اولویت های فرمانداری باشد.

استاندار فارس تاکید کرد: موضوع حوضه داری باید یکی از مطالبات جدی همه فرمانداران این استان باشد.

ایمان؛ وی با بیان اینکه جنگ جهانی آینده بر سر آب خواهد بود، از استانداران خواست در مدیریت کانال های آب کشاورزی و جلوگیری از هدررفت آب وارد شوند.

این مسئول توسعه گلخانه ها، اعمال آبیاری تحت فشار، اصلاح نمونه بذر و بهبود ژنتیک دام را از دیگر مواردی دانست که استانداران باید به آن ورود کنند.

بیشتر بخوانید  Google Map از ازدحام در اتوبوس ها و مترو گزارش می دهد

فرماندار فرس با بیان اینکه باید قاطعانه از سرمایه گذاران سالم دفاع کنیم، گفت: و ما قوه قضائیه قاطعانه همراه شما همه همکاران و سازمان بازرسی با سرمایه گذاران سالم هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید