مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فرق مهره مار اصل و تقلبی + نحوه تشخیص هر کدام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مارهای نر و ماده به دلیل وضعیت خاص آناتومیک خود از شرایط متفاوتی برخوردارند تا انگیزش برای آمیزش را پیدا کنند و بر آن وضعیت فائق آیند. و با این عمل ادامه بقاء یابند.


خداوند متعال متابولیسم بدن مار را بگونه ای آفریده است که در طول سال یک ترشح استخوانی از جنس شاخ بر روی سر خود همانند پینه ترشح می نماید که دارای بیشترین بار مغناظیسی نسبت به سایر اجسام و اشیاء است و به صورت تک قطبی است که آن را بنام مهره مار می شناسیم.


مهره مار در مارهای نر و ماده


مهره مار در مارهای نر بار مثبت و در مارهای ماده حامل بار منفی هستند که مانند آهن ربایی متابولیک دو جفت را به سوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد.


اندازه این مهره ها حدودا به قدر 2 عدد لپه معمولی است.بعد از عمل جفت گیری این مهره ها از سر مار جدا شده و بر زمین می افتد.


اگر فردی بتواند این مهره ها را که متعلق به دو مار جفت گیری کننده را از آن خود کند و 40 روز با خود داشته باشد مغناطیس طبیعی بدن با مغناطیس مهره مار هماهنگ شده و تقویت می شود و فرد دارنده بواسطه آن میدانی به مراتب وسیعتر و قویتر نسبت به فرد عادی فاقد مهره مار حول خود ساتع مینماید که آثار بی شماری را برای آن ناشی میگردد.


بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام مینماید و استرس های آگاهانه و استرس های ناخودآگاه را می زداید که دارنده تا کنون آن را تجربه نکرده است.


این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت میکند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض تر و هر چه عصبانیتر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می شوند و چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می کنند شیفته شما می شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره مند گردند.


بدلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماریها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین درد ها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است .

بیشتر بخوانید  متن آهنگ هنوز از خواننده افغانی فرهاد دریا (Hanoz , Farhad Darya)


خاصیت مغناطیسی مهره مار در از بین بردن آثار سوء گوشی های تلفن همراه (موبایل ) و دکل های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل های فشار قوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر خصوصیت منحصر به فرد مهره مار است.


تجار و سیاست مداران و چهره های کاریزماتیک در سطوح بالا در کشورهای خاورمیانه خصوصا شیوخ و بزرگان عرب مهره مار را به عنوان راضی سر به مهر با خود دارند اما فناوری اطلاعات و اینترنت شرایطی را فراهم نموده است تا هیچ کالایی سری و مختص افراد خاص باقی نماند.


در برخی مناطق همچون آذربایجان افراد محلی ای وجود دارند که نسل اندر نسل به تهیه مهره مار اصل میپردازند.


مهره مار اصل چگونه به دست می آید ؟


مهره مار اصل به دست مارگیران و حادثه جویان بسیار حرفه ای و از جان گذشته ای که روزها و شبها را در کوه ها و دشت ها سپری می نمایند به دست می آید .


این مار گیران در مواقع مناسب و پس از جفت گیری مار موفق به بدست آوردن مهره مار می شوند. مار ها پس از جفت گیری در یک مکان خاص و در طبیعت آزاد و در صورتی که به دور از چشم همگان باشد.


پس از اتمام جفت گیری قطعه ای استخوانی را در محل جفت گیری رها می سازند که به آن مهره مار یا مهره محبت می گویند . این قطعه استخوانی از نیروی بسیار قوی مغناطیس حیوانی برخوردار بوده و دارنده آن دارای محبوبیت و مقبولیت بسیار می گردد .


قطعات دیگر نیز در زمان های مناسب دیگر و پس از کشتن مار ها به دست می آید. بطور کلی خواص اصلی نیروی فوق العاده مار در مهره مار نهفته است و به همین دلیل گاهی تنها دوعدد مهره مار اصل به انضمام نیش مار به فروش می رسد.


دو عدد دندان مار نیز خواص بسیار نیرومندی در ایجاد شانس و طالع نیکو داشته و دارنده آنها از شانس و بخت بسیار خوبی برخوردار می شود.


چگونه بدانیم مهره مار اصل است یا خیر ؟


بطور کلی تاکنون هیچگونه گزارشی از ایجاد و فروش مهره مار تقلبی منتظر نشده است .


ولی برای این که شما عزیزان از قابلیت های جادویی این مهره ها باخبر شوید باید بدانید که آزمایش اصالت مهره های مار به صورت زیر انجام می گردد.

بیشتر بخوانید  آخرین خبر حمله تروریستی به یکی از یگان های کوچک سپاه


آزمایش اصالت مهره مار


اگر دو عدد مهره مار اصل را در ظرفی حاوی سرکه خالص انگور ( تاکید میکنیم سرکه کاملا خاص انگور ) قرار دهید خواهید دید که این دو مهره مار اصل پس از مدتی حرکت نموده به همدیگر نزدیک شده و به هم می چسبند!


زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آن ها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مار ها در زمان جفت گیری می باشد. قابل ذکر است پس از انجام این آزمایش مهره مار بکلی خاصیت جادویی خود را از دست می دهند.


دعای بنام زدن مهره مار  / مهره مار  / تشخیص مهره مار اصل


فرق مهره مار اصل و تقلبی


همانطوری که اشاره کردیم بهترین گونه مارمهره مربوط به نوع هندی می باشد که به مهره مار هندی شاه کبرا معروف است که از مار شاه کبرا بدست می آید و گونه دیگر مربوط به مهره مار ایرانی است که به نوع آبزی معروف است.


اندازه این نوع مهره ی مار خیلی باهم تفاوت دارند و این تقاوت به سایز تقریبی ۱۰ برابر میرسد یعنی مهره مار هندی ۱۰ برابر بزرگتر از ایرانی می باشد.در دو تصویر بالا میتواند اندازه واقعی مهره ی مار هندی و ایرانی را باهم مقایسه فرمایید.


تست مهره مار اصل چگونه است


روش های متفاوتی برای تست مهره مار وجود دارد از جمله : تست مهره مار با سرکه ، یا گذاشتن روی سینه و احساس حس سنگینی و … که از نظر افراد کارآمد در این زمینه بهترین روش تست برای این محصول این است که از این سنگها بصورت مداوم استفاده شود و از روی تاثیراتی که در این مدت میتوان مشاهده کرد به اصالت مهره ی مار پی برد.


بهترین زمان برای نتیجه دهی مدت زمان یک هفته تا چهل روز می باشد و این زمان باید سپری شود تا تاثیرات آن اندک اندک مشخص گردد.


صحت نیرو مهره مار در منابع دینی


اموری مانند مهره مار و تاثیر آن در جذب محبت و توجه افراد به خود و خرافاتی از این قبیل، در هیچ منبع دینی معتبر ذکر نشده، در نتیجه توجه به آن نامعقول است.


البته امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی با داستان سرایی‌های عجیب و بیان امور علمی و متافیزیکی و مغناطیسی تلاش می‌کنند تاثیرات این قبیل اشیا را علمی و مطابق با واقعیت جلوه دهند.

بیشتر بخوانید  فیلم/ دعوای نیکی کریمی با بازیگر معروف، تو بازیگر نیستی!


اما در جمع بندی این نظریات برای هر انسان عاقلی روشن می‌شود که این امور تنها ادعا‌هایی بی اساس و غیر قابل اثبات هستند. اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از عقل و دانش و معرفت دینی است.


در هر حال سر تا پای این مباحث پر است از ادعا‌هایی ثابت نشده و البته غیر قابل اثبات.


با توجه به وسعت تلاش برای دریافت رقم‌های بسیار بالا در مورد تهیه مهره مار، اصل و استفاده ار تعابیر عامه پسند و اشاره به تاثیرات عجیب و غریب این اشیای ناشناخته برای زندگی بشر می‌توان به واهی بودن این ادعا‌ها پی برد.


به خصوص که غالب متصدیان این گونه امور، از ابتدایی‌ترین مزایا و تاثیرات مورد ادعای مهره‌ها بی بهره اند.


اگر مهره‌ها برای خوش بختی و محبوبیت و ثروتمند شدن فردی تاثیر داشت، لااقل در خود این افراد سازنده و فروشنده این گونه امور باید نشانی از تاثیرات دیده می‌شد.


دعای مهره مار


مهره مار نیز مانند دیگر سنگها دارای یکسری خواص و کارایی می باشد و در کل کار اصلی آنها جذب انرژی مثبت اطرف است ولی ناگفته نماند که مهره مار اصلی خیلی قوی تر و کامل تر از سایر سنگهایی دیگر می باشد و برای دریافت این انرژی ها مثبت باید یکسری کارها روی مهره ها اعمال شود که این آداب به دعای مهره مار یا بنام زدن مهره مار یا عقد مهره مار معروف است.


دعای مهره مار باید توسط یک شخص خاص در زمینه علوم غریبه تخصص دارد انجام شود تا مهره ها به مرور زمان بتوانند این انرژی های مثبت را به صاحب خود انتقال دهند.


دعای بنام زدن مهره مار


دعای بنام زدن مهر مار یعنی اینکه با گرفتن مشخصات فردی از صاحب مهره مار یکسری اعمال باید روی مهره ها انجام پذیرد تا مهره ها بتوانند انرژی های مورد نیاز را همراه با خاصیت مهره مار برای شخص انتقال دهند.


در صورتی که عقد یا بنام زدن مهره مار انجام نشود در عمل این انرژی ها به فرد انتقال نخواهد یافت و نکته مهمتر اینکه این کار بنام زدن فقط برای یک شخص می باشد و شخص دوم نمی تواند از آن مهره ها استفاده کند. این کار بنام زدن نیز تواسط ما برای شما بصورت کاملا حرفه ای انجام می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *