فرصت طلایی بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه نامه شخص ثالث به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی



به گزارش شمانیوز ، مهندس مجید بهزادپور مدیرعامل صندوق در پیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفت:

وی افزود: طرح بخشودگی جرایم در جشن مردمی 1400 در راستای حمایت از در معرض خطر و کاهش هزینه های مالی خانوارهای کم درآمد شامل بخشودگی جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی بدون بیمه است. با رویکرد مساعدت و همراهی کلیه متقاضیان در سراسر کشور از بیستم بهمن تا دهم اسفندماه سال جاری 20 روز زمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس بند 2 ماده 2 اساسنامه صندوق، اخذ جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث یکی از منابع مهم مالی است، گفت: وزارت اقتصاد با جدیت در اجرای آن و تسهیل و تسریع آن تلاش می کند. برای مردم.

این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح موسوم به ماده 2 در راستای راهبرد دولت مردمی است که در آن مکانیزاسیون پرداخت خسارت به صندوق اجرایی اجرایی شد و اخیرا به بهره برداری رسید.

بهزادپور با بیان اینکه با اعطای فرصت به مشمولان این بخشودگی موقت که با کمک نهادهای تصمیم گیر صندوق مهیا می شود، هموطنان عزیز می توانند از این فرصت برای کنترل و کاهش آسیب های اقتصادی و اجتماعی و نبود بیمه افراد استفاده کنند، افزود: به صندوق 20 روزه «بخشودن جرایم در جشن 1400» برخی شرکت های بیمه گام دیگری برای تسهیل فروش شخص ثالث برداشته اند. بیمه اقساطی بیمه ای ارائه کرده اند که متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های بیمه در سراسر کشور از جزئیات آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید  پردیس پورعابدینی از همسرش رونمایی کرد!+ عکس

مدیرعامل صندوق بیمه خسارت افزود: بر اساس این مصوبه کلیه شرکت های بیمه از دریافت جریمه مذکور از ارائه دهندگان این بیمه نامه در مهلت تعیین شده خودداری می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیمه شخص ثالث پوششی است که می تواند خطای انسانی را در صورت تصادف خودرو پوشش دهد و مشکلات مالی و جانی حادثه را برای خانواده های درگیر کاهش دهد.

روابط عمومی صندوق بیمه خسارت

دیدگاهتان را بنویسید