مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فرار معجزه آسا و موتورسواری لحظه آخری زیر کامیون / فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می شود؛ از ویدیوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدیوها و رویدادهای آموزشی. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار می گیرند و به ویدئوهای داغ تبدیل می شوند، مانند ویدئویی که صحنه فرار یک موتورسوار از مرگ حتمی را نشان می دهد.

به گزارش نیتر، پس از سقوط موتورسوار در مقابل این کامیون، در آخرین لحظات موفق شد از تصادف با او فرار کند. نحوه نجات این موتورسوار را در فیلمی که دوربین روی ترمز خودرو گرفته است مشاهده می کنید. در ابتدای این ویدئو مشاهده می شود که موتورسوار به دلیل لیز خوردن موتورسیکلت در وسط بزرگراه ناگهان از جلوی کامیون سقوط می کند.

در حالی که کامیون از موتورسوار دور نیست، او از روی زمین بلند می شود و برای جلوگیری از مرگ به سمت چپ بزرگراه می پرد. این ویدئو نشان می دهد که موتورسوار در آخرین لحظه موفق به فرار از کامیون شده و خود را نجات می دهد. هنوز محل دقیق این حادثه مشخص نشده است.

این ویدیو از زمان انتشار در فیسبوک بیش از 64000 بازدید داشته است. انتشار این ویدیو با واکنش کاربران همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: خدا را شکر که این مرد هنوز زنده است. کاربر دیگری نوشته است: «رانندگان در چنین شرایط جوی دقت بیشتری داشته باشند، زیرا احتمال تصادف افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  ماجرای آتش سوزی عمدی 7 خودرو در ستارخان چه بود؟ / فیلم سینما
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *