فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب رضوی منتشر شده است


امیرعلی نیک بهش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت بنیاد کتابخانه های عمومی و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاون امور فرهنگی وزیر برگزار شد. وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ، فرهنگ مطالعه کتاب ، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مربوط به فرهنگ و آداب و رسوم اهل بیت (ع) گسترش می یابد.

نیک بخش گفت: در یازدهمین دوره جشنواره علاوه بر طراحی ، اسکن کتاب ، مسابقه چهار طبقه و داستان سرایی ، شعر نویسی ، برای امام زمان و داستان سرایی ، دو بخش پشتیبانی اضافه شده است. مطبوعات برای جذب بیشتر ناشران و کتابداران. “و انتشار بهترین منابع و همچنین مروجین فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شامل 6 عنوان کتاب در سه رده سنی “کودک” ، “نوجوان” و “پیر و جوان” است ، گفت: در گروه “کودک” (4 تا 12 سال) متولد 2017 -2017) کتاب های “زندگی امام رضا (ع)” نوشته سید مهدی مهاجرانی از انتشارات بروشور و “مجموعه 14 معصوم: زمان دارم (ع)” نوشته زهرا عبدی از انتشارات جمکران کودکان آشنا و علاقه مند هستند می تواند در دو زمینه نقاشی مطالعه کند و خواننده هر دو کتاب را بخواند.

نیک بخش گفت: در گروه سنی نوجوانان (13 تا 17 سال ، متولد 1383-1387) کتاب های “درباره ضامن آهو ، 55 س questionsال و جواب در مورد امام رضا (ع) و عبادت او” از غلامرضا حیدری ابهری بوده است. منتشر شده و “10 داستان از امام زمان (عج)” توسط فریبا کلهر از انتشارات قدیانی منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خواهد بود و نوجوانان می توانند در 6 رشته نقاشی ، اسکن کتاب ، مسابقه با چهار گزینه ، شعر ، اسکن برای امام زمان و قصه گویی برای هر دو کتاب درگیر.

بیشتر بخوانید  رایج ترین مشکلات مو در فصل زمستان را درمان کنید

وی افزود: “چشمه های بهشت: گزیده هایی از عیون اخبار الرضا (ع)” تالیف محمدهادی زاهدی از انتشارات و “پرسش و پاسخ دانش آموزان ، مهدویت (ظهور)” توسط رحیم کارگر از انتشارات معارف ، یازدهمین منابع جشنواره کتاب رضوی در گروه Young Age یک بزرگسال (بالای 18 سال) خواهد بود.

نیک بخش ادامه داد: بزرگسالان می توانند در 6 رشته کتاب بخوانند: چهار نسخه ، شعر ، داستان (قصه گویی ، دلنوشته و متن ادبی) ، خلق آثار هنری ، قصه گویی و همچنین كتابداران علاقه مند در زمینه مبلغان فرهنگی رضوی و همچنین نویسندگان و ناشران علاقه مند می توانند در چاپخانه و نشر مشاركت داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: این جشنواره در دو بخش “فردی” و “خانوادگی” در بستر الکترونیکی و اپلیکیشن موبایل برگزار می شود و علاقه مندان می توانند منابع مربوطه را کشف کنند ، در قالب یک فرد یا خانواده برای شرکت در جشنواره از طریق سیستم مسابقه الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir.

وی ادامه داد: در قسمت “انفرادی” علاقه مندان می توانند در هر یک از رشته های جشنواره با توجه به گروه سنی خود هنگام مطالعه کتاب و در قسمت “خانواده” اعضای خانواده با توجه به مطالعه خود در بخش خانواده می توانند کتاب بخوانند. رده سنی. “به سایت مراجعه کنید و در یکی از مسابقات شرکت کنید.

نیک بخش با بیان اینکه شرکت کنندگان تنها در یکی از قالب های فردی و خانوادگی می توانند رقابت کنند ، افزود: همچنین شرکت کنندگان در بخش خانواده دو بار وارد قرعه کشی می شوند.

بیشتر بخوانید  ورود کمیسیون امنیت ملی مجلس به موضوع بیانیه چین و عربستان

وی گفت: برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح “ملی” و “شهری” معرفی می شوند و جوایز ارزنده ای به آنها اهدا می شود.

نیکبش گفت: متقاضیان شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی این فرصت را دارند تا تاریخ 1 نوامبر 2014 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل منبع به سایت www.samakpl.ir مراجعه کنند و یا برای جلب اعتماد کتاب فیزیکی Hagman = KI جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: سال گذشته 27 هزار نفر در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان زنجان شرکت کردند.

انتهای پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید