فراخوان جشنواره ملی شعر «بر بال امنیت»



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ “کاووس محمدی” اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی فرجا با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در نظر دارد جشنواره شعر پلیسی “بر بال امنیت” ویژه کودکان و نوجوانان را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کند. .

وی افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در این جشنواره می توان به جلوگیری از سرقت زیورآلات کودکان، پیشگیری از سهل انگاری، آسیب ناشی از دروغ، آسیب ناشی از خیانت در امانت، مهارت نه گفتن به پیشنهاد کنندگان غیر معقول، رسیدگی به امور خیریه اشاره کرد. بدنه، رعایت قوانین و رعایت موارد ذکر شده از مزایای نظم در زندگی، ارتقای فرهنگ ترافیک، پیشگیری از جرایم و آسیب های اینترنتی، پیشگیری از رفتارهای خشونت آمیز در خانواده و جامعه، ترک بازی های رایانه ای نامناسب، لزوم اعتماد خانواده است. ، و غیره.

افسر فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: مخاطبان سرودها کودک و نوجوان هستند و شاعران و هر فردی بالای 16 سال که بخواهد در این جشنواره شرکت کند تا 6 شهریور فرصت دارند از طریق VVV آثار خود را ثبت کنند. وب سایت بارگذاری .KPF.IR

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در روزهای رسمی از ساعت 9 الی 12 پاسخگوی سوالات علاقه مندان با شماره تلفن 81823709-021 خواهد بود، اظهار داشت: همزمان با قانون هفته اجرائیات شرعی. جمهوری ایران در مهر ماه 1401 مراسم باشکوهی برگزار و برگزیدگان با جوایز فوق العاده ای تقدیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید  اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فینال/فیلم است


دیدگاهتان را بنویسید