فراخوان ثبت نام در نشست شنبه گفت در فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران


دعوت به ثبت نام در نشست روز شنبه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران از اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور

دعوت به ثبت نام در جلسه “شنبه”.

فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

مخصوصا برای اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور

به اطلاع کلیه اساتید و دانشجویان ایرانی شاغل در خارج از کشور جهت تحصیل و تحصیل در خارج از کشور می رساند و در خارج از کشور در نظر دارد با برگزاری سلسله نشست های تخصصی با عنوان “شنبه” در برخی از مراکز علمی و اجرایی کشور زمینه را برای معرفی بیشتر این عزیزان فراهم کند. مراکز مهم علمی و اجرایی ایران، توانایی تعامل و استفاده از دانش و ارائه تجربیات خود در تعریف پروژه های علمی مشترک در جهت پیشبرد اهداف این مراکز را دارند.

در همین راستا و با هماهنگی «فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران»، این نشست به معرفی و بازدید از این مجموعه اختصاص دارد که از ساعت 8 الی 15 روز شنبه 23 بهمن 1392 با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر علی اکبر صالحیجا (معاون پژوهشی و معاونت فرهنگستان علوم). لذا از کلیه علاقمندان دعوت می گردد جهت شرکت در این برنامه حداکثر تا تاریخ 21 بهمن ماه ساعت 14 در انتهای مطلب اقدام نمایند.

شرح:

1- مجموع زمان حضور در جلسه و بازدید از بخشهای مختلف فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران حدود 120 دقیقه خواهد بود.

2- نشست هم اندیشی با حضور دکتر علی اکبر صالحی برگزار می شود که هر یک از مدعوین تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فعالیت فرهنگستان علوم با مسئولین فرهنگستان و سایر شرکت کنندگان در میان می گذارند.

بیشتر بخوانید  آموزش بازسازی پرسپولیس پس از صحبت های گل محمدی - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

3- این برنامه در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان در آن قابل اجرا خواهد بود و همچنین در صورت بیش از حد نصاب تعداد متقاضیان، اولویت با کسانی است که قبلا برای ثبت نام اقدام کرده اند.

4- سخنرانی ها و موضوعات مطرح شده در جلسه مذکور ضبط و در نهایت در قالب گزارش مکتوب منتشر و به دست شرکت کنندگان خواهد رسید.

5- بر اساس توافق صورت گرفته، شرکت کنندگان در این برنامه پس از زیارت و تدبر و اقامه نماز ظهر و عصر برای صرف نهار مهمان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

6- خاطرنشان می شود امکان حضور در این برنامه فقط برای کسانی میسر است که حداکثر تا تاریخ 14/12/11 یعنی از بدو ورود عزیزان در صفحه اختصاصی این برنامه با تماس با انتهای مطلب ثبت نام کرده باشند. فرهنگستان علوم با برنامه ریزی قبلی از پذیرش افرادی که در سامانه مربوطه ثبت نام نکرده باشند معذوریم.

7- عزیزانی که به هر دلیلی امکان حضور در برنامه را ندارند، می توانند سوالات یا مطالب خود را از طریق گروه واتس اپ ویژه این جلسه برای ادمین ارسال کنند تا در جلسه ارائه شود و پاسخ دکتر صالحی به منعکس شود. آنها..

8- می توانید سوالات و پیشنهادات خود را در مورد نگهداری از این برنامه در گروه ویژه (واتس اپ) ایجاد شده برای این برنامه به آدرس زیر با ما در میان بگذارید:

https: //chat.vhatsapp.com/ChGkFI671JM2cVkgFKSdSn4

دیدگاهتان را بنویسید