فدراسیون ناشنوایان میزبان مسابقات جهانی کاراته و تکواندو بود



رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: فدراسیون جهانی ناشنوایان در دو رشته کاراته و تکواندو رسما میزبان ایران است.

مهران تیشگران در مصاحبه با ایسنا اظهار داشت: سال گذشته طی نامه ای که با فدراسیون جهانی داشتیم ، از ما خواسته شد تا دو رشته کاراته و تکواندو را میزبانی کنیم ، امروز طبق ایمیلی که از فدراسیون جهانی دریافت کردیم و میزبان آن بود این دو رشته به طور رسمی به ایران داده می شود ، بنابراین ایران از 18 نوامبر تا 25 دسامبر میزبان این دو رشته در بخش های زنان و مردان خواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال از نظر اعزام تیم به مسابقات خارجی به ورزش ناشنوایان مشغول است ، بنابراین پس از اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی به جام جهانی ترکیه در ماه آگوست ، دو تیم در والیبال ساحلی و دو و میدانی به جام جهانی . “او به لهستان اعزام خواهد شد. سپس تیم والیبال برای شرکت در جام جهانی در ماه اکتبر عازم ایتالیا خواهد شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان همچنین در مورد میزبانی المپیک بسکتبال ناشنوایان گفت: انتظار داریم این میزبانی به طور رسمی توسط کنفدراسیون آسیا اعلام شود تا بتوانیم زمینه برگزاری این مسابقات را در ماه اکتبر در کشور فراهم کنیم.

وی در پایان با بیان این موضوع که با توجه به رویدادهای پیش رو و میزبانی از سه دوره مسابقات بسکتبال ، تکواندو و کاراته ، با مشکل خاصی در رابطه با وام روبرو نیستید اظهار داشت: بودجه امسال ما 7 میلیارد و 500 میلیون تن است که قطعاً پاسخ خواهد داد این همه در مورد ارسال و میزبانی 3 میزبان در ایران نیست. ما سعی می کنیم برنامه های عملیاتی برنامه ریزی شده برای امسال را بدون نگرانی و با حمایت اعضای هیئت مدیره و از طریق حامیان مالی اجرا کنیم تا خللی در اجرای برنامه ها ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بورس شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید