فدراسیون شنا قصد دارد مسابقات قهرمانی واترپلو جوانان آسیا را برگزار کند



به گزارش ایرنا و فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو ؛ صبح امروز (یکشنبه) مجمع عمومی فدراسیون شنا با حضور اعضای آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نمایندگان هیئت های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از ستاد استان در این جلسه شرکت کردند. برنامه جلسه با ارائه گزارش به حسابرس و خزانه دار مستقل مطابق با دستورالعمل های بهداشتی آغاز شد و گزارش مالی فدراسیون با اکثریت آرا تصویب شد.

سپس محسن رضوانی ، رئیس فدراسیون گزارش جامعی از فعالیتهای انجام شده در جلسه ارائه داد. وی با استناد به بیماری همه گیر کرونا ، به بسیاری از مشکلات جامعه مربیگری و نجات پرداخت و خواستار توجه بیشتر به این گروه شد.

وی همچنین فعالیت های انجام شده در زمینه قهرمانی را تشریح کرد و هدف از موفقیت نماینده ایران در بازی های آسیایی پیش رو را اعلام کرد. وی همچنین در مورد اقدامات اساسی برای تجهیز تجهیزات سخت افزاری لازم در استخرهای سرپوشیده مانند تجهیزات آزادی استخر نور صحبت کرد.

رئیس فدراسیون شنا همچنین گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره های آموزشی این فدراسیون 60 هزار نفر است و با برگزاری جشنواره ها و دوره های مربوط به فعالیت های مجازی در هنگام فوران تاج ، به رشته ورزش های همگانی توجه شد.

رضوانی در پایان سخنان خود از تلاش فدراسیون برای میزبانی ایران در واترپلو جوانان آسیا خبر داد.

جوکار نماینده ورزش دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه همکاری با فدراسیون شنا ، آمادگی خود را برای توسعه همکاری با فدراسیون شنا اعلام کرد.

امامی امین ، رئیس شورای شنای استان تهران نیز گفت: “بارزترین مرکز شبانه روزی داشتن استخر است که وزارت ورزش را ملزم به توجه به اختصاص استخر شنا به شوراهای شنای استان برای پیشرفت می کند. . اهداف قهرمانی. “

بیشتر بخوانید  تعداد شهرهای سرخ در استان اردبیل افزایش یافته است

محسن سمیع زاده ، مدیر فنی تیم های ملی شنا نیز با ابراز نگرانی از کمبود اعتبارات شنا ، شیرجه و واترپلو ، از مسئولان ورزش کشور خواست که توجه ویژه ای به ورزش های آبی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید