فخرفروشی دنیا جهانبخت | دنیا جهانبخت: مامان دومادم، کدوم لباسم قشنگتره؟ + عکس



آنچه دیگران می خوانند:

جهان مبارک وی متولد 9 آبان 1368 در تهران چهره اینستاگرام است. جهان مبارک وی فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز بود و در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد. پدر جهان مبارک از دنیا رفت، وضع مالی خوبی دارند و او هم در کار مدلینگ است.

جهان مبارک

جهان مبارک

جهان مبارک

وضعیت تأهل مهراد جم:

مهراد جم با دنیا جهانبخت ازدواج کرده است.

شروع با فیس بوک

در زمانی که فیس بوک در اوج محبوبیت خود در بین ایرانیان قرار داشت، دونجا جهانبخت که به تازگی 18 ساله شده بود با انتشار عکس هایی از خود به دلیل چهره زیبایش توجه ها را به خود جلب کرد و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

مهاجرت ها

بعد از اتمام تحصیلاتم در ایران خانواده ام به ترکیه مهاجرت کردند، خدا را شکر وضعیت مالی خانواده ام خوب است و حمایتم می کنند، قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم.

مدارک من مدتهاست که در سفارت این کشور در حال بررسی است.

مرگ پدر

قهرمان زندگی من مادرم است، انشالله همیشه سلامت و سایه اش بالای سرم باشد، سلامتی مادرم برای من همه چیز است، پدرم چند سال پیش فوت کرد.

آرزوها

آرزوهای من مادی نیست، اول سلامتی مادرم، دوم رسیدن به کسی که دوستش دارم و سوم آرامش. آرامش تنها چیزی است که همه در زندگی به آن نیاز دارند، من هیچ چیز دیگری نمی خواهم.

بیشتر بخوانید  978 بازرسی بهداشتی از اصناف و اماکن عمومی سنندج انجام شد

میلیون ها شهرت

داستان آغاز شهرت جنجالی او از عشق او به یک خواننده زیرزمینی آغاز شد.

او ابتدا با انتشار عکس هایی از ساسی مانکن به او ابراز علاقه کرد، اما در نهایت این عشق یک طرفه تا جایی پیش رفت که او فیلم خودکشی خود را نیز منتشر کرد.

با این نمایش عجیب و غریب، صفحه اینستاگرام او محل بحث و شوخی هزاران نفر شد به طوری که فالوورهای این چهره نوظهور ناگهان میلیون ها نفر شدند.

ازدواج جهانبخت سفلی

دونجا جهانبخت چند ماه بعد از رابطه عاشقانه اش با انتشار عکسی نصفه و نیمه با دوست پسرش اعلام کرد که نامزد کرده و رابطه جدیدی را آغاز کرده است.

بعدها مشخص شد که این پسر کسی نیست جز برایان اعتماد، آقای اعتماد یک وکیل و تاجر بین المللی است. که مالک شرکت کریستی است که به عنوان غول جهانی املاک و مستغلات شناخته می شود.

او باید این تیم را در حراج استقلال می خرید.

غذای مورد علاقه

من که شکو هستم باید بگم آشپز خوبی هستم و وقتی حالم خوب باشه آشپزی می کنم و غذای مورد علاقه ام ماکارونی و فسنجون و آش سبزی است.

بهترین و بدترین

اگر می توانستم بخشی از زندگی ام را پاک کنم، آن قسمت از زندگی ام مرگ پدرم بود، ای کاش می توانستم جلوی این اتفاق را بگیرم.

زیباترین لحظه زندگی من لحظه ای بود که ساسی مانکن آن دسته گل را برایم فرستاد شاید باور نکنید زیباترین لحظه زندگی من بود.

تیم های مورد علاقه

من فوتبال را خیلی دوست دارم، تیم خانگی مورد علاقه من استقلال است، در تیم های خارجی هم طرفدار بارسلونا هستم، من استقلالی هستم و همیشه طرفدار این تیم خواهم بود.

بیشتر بخوانید  بریتانیا واردات آهن و فولاد روسیه را ممنوع کرد


دیدگاهتان را بنویسید