فحش های جنسی به کشتی گیر ایرانی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: در کنفرانس خبری اوپن جام جهانی کشتی در آمریکا، خبرنگار صدای آمریکا از کامران قاسم پور درباره اتفاقات اخیر ایران پرسید، در حالی که فدراسیون جهانی کشتی از طرح موضوعات سیاسی در این نشست خبری منع کرده است. اما کامران قاسم پور گفت: این مشکلات در هر کشوری پیش می آید و در کشور ما نیز مشکلات متعددی پیش آمده است. این وظیفه ما ورزشکاران است که ورزش کنیم، اگر اینجا هستیم نماینده مردم ایران هستیم و به همین دلیل آمده ایم تا لحظه ای مردم را خوشحال کنیم.

کامران قاسم پور

دارنده 2 مدال طلای جهان افزود: ما هم انسان هستیم و جزو میلیون ها ایرانی به حساب می آییم. اگر خوب و شاد یا بد و تصادفی باشد برای کل مردم ایران است. انشاالله همه ما و همه ساکنان ایران بر این مشکلات فائق آییم.»

وی خاطرنشان کرد: ما سفیران ورزش ایران هستیم و کشتی گرفتن وظیفه ماست. آمدیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم. انشالله این اتفاقات به زودی حل می شود و مردم عزیز ما و جامعه ایران آشتی خواهند کرد. انشاالله دل همه هموطنانمان در اقصی نقاط جهان و داخل ایران شاد باشد.»

رحمان عموزاد دیگر آزادکار تیم ملی و دارنده طلای جهان نیز در این دیدار گفت: خدا را شکر موفق به کسب مدال جهانی شدم. فقط من میتونم رقیب خودم باشم من به دنبال رکورد نیستم و فقط می خواهم بهترین باشم و مدال بگیرم. بزرگترین لذت من شاد کردن قلب مردم کشورم است. آمدیم تا بهترین باشیم. ما جان خود را می دهیم و تمام تلاشمان این است که قهرمانی را کسب کنیم تا دل مردم کشورمان شاد شود. ما همه سرباز کشورمان هستیم و جان و دل می دهیم.

بیشتر بخوانید  کرونا به همراه سه قربانی دیگر در سوگ 713 خانواده کهگیلویه و بویراحمد عزاداری می کنند


دیدگاهتان را بنویسید