فاگانی: اشتباه مهاجم استقلال مقابل مدافع پرسپولیس کارت زرد داشت ، اخراج نبود / تیم ها به من اعتماد نکردند ، آنها به من احترام می گذارند – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


علیرضا فاگانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد اشتباه ارسلان مطهری ، مهاجم تیم فوتبال استقلال ، فرشاد فرج ، مدافع پرسپولیس ، در ابتدای دربی روز گذشته ، اظهار داشت: شاید من این صحنه را خوب ندیده باشم و مطمئناً همکارانم درک نکردند اما صحنه ای که دوباره دیدم کارت زرد کافی است. این درست نیست که آنها صفحات وب را شلوغ کرده اند که این صحنه گرفته شده است. بسیاری از کارشناسان همچنین گفتند که مهاجم استقلال باید در این صحنه کارت زرد می گرفت.

وی درباره قضاوت خود در دربی تصریح کرد: من شنیده ام که قبل از بازی رزروهای زیادی انجام می شد ، اما هر دو تیم با بیشترین همکاری از تصمیمات داوران تبعیت کردند. بازی درگیری زیادی نداشت. این آرامشی که در بازی حاکم بود برای خود آنها و تمرکز بازی موثر بود. در مورد جام حذفی ، این تیم باید حذف شود ، اما دادن تنها سه کارت زرد در بازی مثبت بود. امیدوارم تیم ها در بازی های بعدی این همکاری را در دستور کار قرار دهند.

داور بین المللی کشور به ما گفت که بعد از مدت ها در ایران وقتی قضاوت می کرد چه احساسی داشت: “من خیلی احساس خوبی نداشتم ، اما به محض اینکه دوستان ، مربیان و بازیکنانم را بعد از مدت ها دیدم ، خوشحال شدم.” بعد در این بازی ، از چند داور تقدیر شد ، و فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی مهربان بودند و در این مراسم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید  خاطره جالب محمد علی بهمنی از خواهر ناصر عبداللهی + ویدیو

فاگانی در واکنش به این واقعیت که به نظر می رسد بازیکنان و مربیان مسئولیت رکورد او را دارند که کمتر در بین داوران محلی دیده می شود ، گفت: این موضوع مربوط به پاسخگویی نبود ، آنها به او احترام می گذاشتند.

به گزارش تسنیم ، دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اجرای ضربات پنالتی به سود استقلال با نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید