مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال هفتگی عشق ❤️ 8 تا 14 مرداد ماه و طالع بینی رخدادهای این هفته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

فال هفتگی عشق یا فال هفته سایت روزانه، در ابتدای هر هفته در سایت Roozaneh منتشر می شود و در این فال، اتفاقات و رخدادهای هفته (اتفاقات خوب و مثبت، عشق، مسائل کاری و …) پیش روی شما را پیش بینی می کند و با خواندن این مطلب می توانید انگیزه مثبت به خود تزریق کنید.

فال هفتگی روزانه شامل روزهای: شنبه 8 مرداد • یکشنبه 9 مرداد • دوشنبه 10 مرداد • سه شنبه 11 مرداد • چهارشنبه 12 مرداد • پنجشنبه 13 مرداد • جمعه 14 مرداد

فال هفتگی عشق روزانه

اگر به مضمون فال هفته عشق با نگرشی مثبت توجه کنید می توانید انگیزه بگیرید و هفته پر انرژی را شروع کنید. این فال ها دارای اطلاعات سرگرم کننده ای هستند و ممکن است به ذهن و جسم شما انرژی دهند.

در ادامه فال هفتگی عشق از تاریخ 8 مرداد تا 14 مرداد را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

فال هفتگی عشق

فال این هفته متولدین فروردین

در آغاز این هفته همه چیز درباره‌ی شما نخواهد بود. از قضا فردی دیگر در زندگی‌تان حضور داشته که بیشتر از هر وقت دیگری نیاز به حمایت و یاری شما دارد. شنونده‌ی خوب و دوستی وفادار هستید. زمانی که دوست‌تان سخن بگشاید، بار و سنگینی وضعیتی که گرفتار آن شده است را با شما شریک خواهد شد. با این حال تا میانه‌ی هفته به خودتان آمده و متوجه خواهید شد که کار چندانی از دست شما بر نمی‌آید و قبل از اینکه بخاطر مسئله‌ای که خارج از کنترل شما بوده احساساتی شوید، دوباره خودتان را پیدا خواهید کرد. بهتر است در تعطیلات پایان هفته بیرون رفته و کاری مفرح انجام دهید. اندکی ذهن خود را از مسائل موجود خالی کنید.

فال این هفته متولدین اردیبهشت

تمام آنچه در ابتدای هفته حواستان را به خود جلب کرده، موقعیت مالی است. اینکه چقدر پول نقد دارید و چقدر از وسایل خانه را می توانید به پول تبدیل کنید، اما راستش نباید به هیچ وجه اینهمه جدی با قضیه برخورد کنید. کافی است از خرج کردن زیادی در هفته ی جاری دوری کرده و همان راه خودتان را بروید، تا همه چیز ختم به خیر شود. این هفته پس زمینه ی غالب بر همه چیز، استواری خواهد بود. و آنچه اهمیت بسیاری دارد این است که وقتی نوبت به خانواده می رسد – به ویژه در آخر هفته که احساسات متشنج می شوند – استواری و پایداری خود را حفظ کنید.

فال این هفته متولدین خرداد

هفته ی جدید با نزدیکتر شدن شما به دستیابی به اهدافی مهم شروع می شود. شجاع تر و فعال تر از همیشه هستید و دیگران هم مایلند که شما را در طول مسیر پیشروی‌تان یاری کنند. مشکلات جزیی در نیمه‌ی دوم هفته خواهید داشت که بهتر است بجای تغییر مسیر، راه حلی برای آنها بجویید. بهتر است که عدم قطعیت را در برنامه ی تعطیلات پایان هفته‌ی خود بگنجانید.

فال این هفته متولدین تیر

کسانی که درباره ی شما گمان به کندی و بی دست و پایی برده بودند، با شروع هفته از اندیشه های روان و رویکرد ظریف تان بی اندازه شگفت زده خواهند شد. اما ممکن است در میانه های هفته کسی یا چیزی مانعی بر راهتان شود. هول نکندی، سعی کنید مسئله را یافته و حل کنید. برای کنترل این موضوع ارتباطات کلید اصلی شما خواهد بود. در روزهای پایانی هفته، آنچه را که به دنبال درکش هستید، راحت تر فهمیده و در عین حال با دیگران هم به خوبی ارتباط برقرار می کنید. از زمان خود در کنار دوستان (یا کسی که عزیز تر از دوستانتان است) لذت ببرید.

فال این هفته متولدین مرداد

اوایل هفته، روزهایی به یاد ماندنی خواهند بود. نه آن طور که توی تاریخ ثبت شود، بلکه آنقدر انرژی و شادی دور و ورتان زیاد می شود که روزهایی خاطره انگیز شوند. نیش تان گوش تا گوش باز خوهد بود. آخرین روزهای کاریتان کمی درگیر مشغله ها و مسئولیت های تان خواهید بود. در پایان هفته، روز هایی نسبتاً آرام خواهید داشت، که خیلی هم برایتان مناسب خواهد بود.

فال این هفته متولدین شهریور

در آغاز این هفته مراقب بحث‌های احتمالی با مافوق خود باشید. ممکن است رویکرد پسندیده‌ی همیشگی‌تان به عنوان لج‌بازی و یا شاید حتی صفتی بدتر از آن دیده شود. برای حفظ صلح و آرامش ممکن است مجبور شوید که از برخی مسائل بگذرید. در میانه‌ی هفته همه چیز خوب خواهد بود. از اهداف و برنامه‌های حرفه‌ای خود پیشی گرفته و در خانه هم مورد تحسین و محبت قرار خواهید گرفت. در ادامه‌ی هفته و حتی تعطیلات پایان هفته اتفاقات غیرمنتظره‌ی خوبی ممکن است رخ دهد. الگوهای کاری همیشگی با دخالت همکاران و دوستان‌تان جذاب تر از همیشه خواهند شد. در تعطیلات پایان هفته، محبوبیت و شهرت‌تان رو به افزایش خواهد بود.

فال این هفته متولدین مهر

در آغاز هفته همه چیز در اوج کیفیت خود است. کی زندگی تان به چنین حالتی رسید؟ چه کسی فکرش را می کرد که در هیئت گروچو مارکس، چنین هنرپیشه وار ظاهر شوید؟ در میانه های هفته باد این شور و شوق ها و فنته ها خواهد خوابید، و البته چه بهتر! اما هنوز برای اینکه نگاهی اندیشمندانه به چیزهای زیربنایی داشته باشید، تلاش لازم است. در آخرین روهای کاری هفته، اینهمه بر رای خود پافشاری نکنید. چرا وقتی به سختی از چیزی که می گویید مطمئن هستید، اینهمه بر آن پافشاری می کنید؟ و از خطرهای وسوسه انگیز دوری کنید. در روزهای پایانی هفته، شاید ستارگاه سفری بیرون شهری را برایتان در نظر گرفته باشند، چه فکر خوبی، نه؟

فال این هفته متولدین آبان

در نیمه‌ی نخست از این هفته، مسائل خانوادگی و داخل منزل نیاز به رسیدگی خواهند داشت و از صحبت با اعضای خانواده، نتایج مفیدی عایدتان خواهد شد. مابقی هفته‌ی شما نیز مملو از انرژی های مهیج خواهد بود و از هر اتفاقی که بافتد، لذت می برید. در تعطیلات هفته عجله به خود راه ندهید و با آرامش از شرایط موجود لذت ببرید.

فال این هفته متولدین آذر

ترجیح می دادید وقت خود را صرف خانواده تان کنید، اما مسائل کاری در حال گرفتن تمام انرژی شما هستند. هرگز فکر نمی کردید تبدیل به یکی از آن آدم هایی شوید که کار را در اولویت بالاتری نسبت به خانواده ی خود قرار می دهند، و حقیقت هم این است که چنین آدمی نیستید، تنها در هفته ی جاری چند مسئله ی کاری حیاتی نیازمند توجه شما هستند. در روزهای اول هفته کارهای بسیاری را به سرانجام خواهید رساند، اما هنوز هم درگیری پابرجاست. در میانه ی هفته، سعی کنید برنامه ریزی زمانی خود را سر و سامانی دوباره ببخشید. در پایان هفته، وقت خود را به نوعی ماجراجویی خواهید گذراند.

فال این هفته متولدین دی

برای مدتی تصور می‌کردید که هیچ کاری پیش نمی‌رود اما الان همزمان چند کار به سرانجام خواهند رسید. عجیب است که بعضی وقت‌ها چطور همه‌چیز با هم جفت و جور در می‌آید. موفقیت‌های اخیر شجاعت برنامه‌ ریزی‌های بلندپروازانه‌تری را برای آینده به شما خواهند داد. معمولا مهارت خاصی در رسیدن به خواسته‌های خود دارید اما بنظر می‌رسد که الان خواسته‌های واقعی‌تان را نمی‌دانید. بهتر است این هفته را صرف شناسایی اهداف و مشورت با دوستان‌تان کنید.

فال این هفته متولدین بهمن

متولدین بهمن این هفته برای سمت خود در شرکت یا اداره بسیار مشتاق تر و علاقمندتر عمل خواهد کرد و خواهند درخشید. اگر متولد دومین ماه از سال هستید، این هفته قادر خواهید بود روی کارهایی که به شما اختصاص داده شود به خوبی تمرکز کنید.

شما در موقعیتی قدرتمند قرار خواهید گرفت. موضوع ناراحت کننده اینکه ممکن است در مورد همکاران تان مشکلاتی ایجاد شود. با این حال پیش بینی می شود که شما در یک موقعیت امن قرار داشته باشید.

این هفته برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند نیز شرایط هموار خواهد بود. اگر مدت هاست برای تحصیلات در خارج از کشور تلاش می کنید، این هفته هفته خوبی برایتان خواهد بود. در مواجهه با پول این هفته مراقب باشید، از تمام مخارج غیرضروری خودداری کنید و روی پس انداز پول تمرکز کنید.

برای متولدین بهمن در این هفته شانس های زیادی برای گذراندن زمان با معشوق وجود خواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب رفتارتان باشید. ممکن است در این هفته شاهد مشکلاتی در رابطه با سلامتی باشید. بهتر است درمان پزشکی را برای هر گونه ناراحتی که مشاهده می‌کنید دنبال کنید.

فال این هفته متولدین اسفند

می خواهید که این هفته لبریز از موفقیت باشد و از خود می پرسید رمز یک شروع خوب برای این هفته چیست؟ به بلند مدت فکر کنید، و تجربه های خود را در عرصه ی های بزرگ تری در جهانِ پیرامون خود مورد بررسی قرار دهید. درنهایت، همه چیز به هم وابسته است. خوب خواهد بود اگر کمی از زمان خود را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به تنهایی بگذرانید، چرا که نیاز به فکر کردن خواهید داشت. چیزی به شکل زیرپوستی در حال رخ دادن است، و باید پرده از آن بردارید. از عصر جمعه تا یک شنبه، بی تاب رفتن و تحرک خواهید بود – هر چیز هیجان انگیز و متفاوتی با حال و هوای شما سازگاری خواهد داشت، و دیدار آدم های جدید، همه جور شانسی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  یک پیش‌بینی مهم از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *