فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق


فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین


متن فال:

جمله تاکیدی :

من عشق واقعی را جذب میکنم. من رابطه شاد رویاهایم را با ……… جذب میکنم.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

منشاء هر چیزی از ذهن است؛ آن چه را در بیرون می جویید، پیش تر در تملک شما است. فکر منشاء خواسته ی شما است.

جنریو بهرند

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد


متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

بیشتر بخوانید  عقبگرد قیمت طلا و سکه در ایران

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر


متن فال:

کلید تجسم در این است که به تصویری که در ذهن دارید تحرک بدهید و خودتان نیز در تصویر حرکت داشته باشید. اگر تصویر را مانند فیلم متحرک کنید، خیلی سریع تر می توانید در تجسم کردن ماهر شوید. اگر تصویر بی تحرک باشد، نگه داشتن آن در ذهن بسیار سخت تر می شود. به هنگام تجسم، آن قدر به تصویر خود تحرک بدهید که ذهن تان سخت درگیر شود تا دیگر نتواند به چیز دیگری فکر کند.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد


متن فال:

در هر مذهب و آیینی به ما گفته شده که ایمان بیاورید. ایمان به این معنی است که شما نمی دانید چگونه ولی یقین دارید که آرزو و خواسته شما به شما داده خواهد شد و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آرامش داشته باشید و به کائنات اجازه دهید که خواسته تان را جذب کند .

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور


متن فال:

دنیای بیرون و تک تک رویدادهای روزانه شما، نشان دهنده فرکانس درونی شما هستند. فرکانس درونی شما از طریق افراد، موقعیت ها و رخدادهایی که هر لحظه وارد زندگی تان می شوند، به هیئتی مادی درآمده و با شما حرف می زند.

زندگی هرآنچه را در درون دارید، آینه وار به خودتان باز می گرداند.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر


متن فال:

جمله تاکیدی:

هر انسانی حلقه ای است طلایی در زنجیر خیر و صلاح من.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان


متن فال:

بیشتر بخوانید  توهین وزیر کشاورزی دولت آقای رئیسی به خبرنگار جنجالی شد! + ویدیو

هر آنچه آدمی عمیقا احساس یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد، و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می شود.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر


متن فال:

قانون جذب بی طرف است. درست مثل دستگاه فتوکپی عمل می کند. قانون هر لحظه از فکر و احساس شما فتوکپی می گیرد و عین آن نسخه را به شما بر می گرداند؛ که همان زندگی تان می شود. این فرایند شما را قادر می سازد که دنیای خود را به راحتی زیر و رو کنید.

برای تغییر دنیای بیرون، تنها کاری که باید بکنید این است که روش احساس کردن و اندیشیدن تان را تغییر دهید، تا قانون جذب از این تغییر فتوکپی بگیرد.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی


متن فال:

می دانم که کائنات از طریق قانون جذب، همه چیز به همه کس می دهد . من این توانایی را دارم که هر آنچه دلم بخواهد انتخاب کنم . وفور نعمت در همه چیز وجود دارد . من این توانایی را دارم که از طریق افکار و احساسم به وفورِ نعمتِ بی حد و حصر، تلنگری بزنم و آن را وارد زندگی ام کنم .

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن


متن فال:

هرآنچه را در ذهنت مجسم کنی، به دست خواهی آورد.

اگر بتوانی در مورد هر آنچه در ذهنت می خواهی فکر کنی و آن را به صورت فکر غالب درآوری، همان را وارد زندگی ات می کنی.

فال قانون جذب ۲۶ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند


متن فال:

بیشتر بخوانید  افشاگری علی کریمی علیه نایب رییس فدراسیون+ عکس

همه امراض و دلتنگیها زاییده تخلف از قانون محبت اند. بومرنگ های نفرت و انزجار و انتقاد آدمی، مالامال از بیماری و اندوه به سوی خود او باز می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید