فال شمع امروز چهارشنبه 7 تیر ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه



آنچه دیگران می خوانند:


فال شمعدان امروز چهارشنبه 16 تیر 1402

طالع بینی شمعدانی و همچنین طالع بینی های دیگر مانند طالع بینی بزرگ تاروت و غیره امروزه در جامعه ما رایج شده اند.

فال روزانه شمع:

طالع بینی شمعدانی و همچنین طالع بینی های دیگر مانند طالع بینی بزرگ تاروت و غیره امروزه در جامعه ما رایج شده اند.

فال شمع توسط یک فرد خاص با تجربه در این زمینه از طریق اشکال ایجاد شده توسط اشک های شمع در آب تفسیر می شود.

برخی اشکالی را که هنگام ذوب شدن شمع یا رنگ نور شمع به وجود می‌آیند را با موقعیت‌های خاصی مرتبط می‌دانند تا فال شمع را تفسیر کنند.

نشانه شمع بهانه ای بیش نیست، همه اتفاقات خوب و بد فقط در چشم خداوند متعال قابل مشاهده است و این نعمتی است برای حفظ نظم طبیعت.

فال شمعدان چهارشنبه 7 تیر 1402

آوریل: شما به یک جشن تولد، عروسی یا جشن بزرگ دعوت خواهید شد.

اردیبهشت: شما در کسب و کار خود فردی موفق هستید. موقعیت های بسیار بهتری در آینده در انتظار شما خواهد بود. سعی کنید از فرصت های پیش روی شما نهایت استفاده را ببرید.

خرداد: کارهای نیمه تمام را خیلی سخت به پایان می رسانید که منافع مادی و معنوی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

پیکان: به اشتباه و ناعادلانه مورد قضاوت قرار می گیرید، اما بلافاصله دلداری می دهید.

آگوست: حتماً به آنچه می خواهید برسید. به زودی تغییراتی ایجاد می شود که شما را خوشحال می کند.

شهریور: رسیدن به سرمایه بزرگی که باید از آن برای انجام یک کار یا هدف دلخواه استفاده کرد.

مهر: مدتی سرگردان بودی و بی قرار و بی قرار بودی. نگران نباش به زودی درست میشه

آبان: حرف از کسی میاد که دوست داری منتظرش باشی.

آذر: اگر در تصمیمی شک دارید، آن را برای مدتی به تعویق بیندازید و در زمان مناسبتر و در شرایطی آرامتر تصمیم بگیرید.

د: پیامی به شما می رسد که شادی و سعادت زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

باخمن: شما یک سند یا قرارداد کاری امضا می کنید که به نفع شما خواهد بود.

اسفند: در مواجهه با مشکلی که الان دارید بی احترامی نکنید، خداوند پشتیبان شما خواهد بود.

فال شمع چیست و چگونه تفسیر می شود؟

فال شمع یکی از انواع فال است که این روزها در جامعه رواج یافته و از طریق اشکالی که اشک شمع در آب ایجاد می کند تفسیر می شود.

طالع بینی شمعی مانند فال قهوه یا طالع بینی تاروت امروزه در جامعه ما رایج شده است. اینکه این مسائل تا چه حد باید خرافه تلقی شود یا چه تاثیری بر زندگی مردم دارد جای بحث دارد.

فال چیست:

فال یک فال، یک پیش بینی خوش بینانه و تلاش برای پیش بینی آینده (معمولاً آینده یک فرد) با روش های غیبی یا ماوراء طبیعی است.

ایرانیان باستان مروه را به فال نیک و مرغوا را به فال بد می گفتند که هر دو به معنای صدای پرنده است. از آنجایی که از آواز و جهت حرکت پرندگان برای پیشگویی استفاده می کردند، اگر پرندگانی از دست راست حرکت کنند یا از دست چپ آواز بخوانند، آن را به فال نیک می گرفتند.

این پدیده در ادوار مختلف و در پایان جهان به اشکال مختلف وجود داشته و وجود دارد. فال بودا در هند، فال آی چینگ در چین، فال قهوه یا فال کارت تاروت در اروپا از معتبرترین طالع بینی های جهان هستند که جزو اسناد تاریخی کشورهای خود هستند. در کشور ما فال حافظ و استحاره در کنار قرآن از احترام و اعتبار خاصی برخوردار است. البته فال های بسیار دیگری نیز در دنیا به وفور یافت می شود، مانند فال شمع، فال اعداد، حروف ابیض یا تفل با غذاهایی مانند چای، قهوه، نخود و ….

بنابراین، فال را می توان راهی برای شناخت آینده دانست، اما آیا واقعاً می توان آینده را گفت؟ آیا می توانید آینده را بگویید؟ ما معتقدیم که آینده در دستان ماست و در نوشتن آن آزادیم. آینده نوشته نشده است، سرنوشت و سرنوشت اکنون نوشته شده است، بنابراین هیچ کس نمی تواند در مورد آنچه نوشته نشده است به ما بگوید، اما ما نمی توانیم پیشگویی های بزرگ تاریخ بشر را انکار کنیم.

در واقع کاری که فال نیک انجام می دهد این است که باورهای ما را که در ضمیر ناخودآگاه ما نهفته است روشن می کند، یعنی آینده ای که فال برای ما پیش بینی می کند از ناخودآگاه ما می آید نه از سرنوشت و فال ما. صحبت کردن نوعی کشف در شماست. اگر به قانون جذب به گذشته نگاه کنیم، به این اصل برمی خوریم که اگر چیزی را در ذهن خود باور کنیم، آن چیز به زودی در دنیای واقعی ما ظاهر می شود، بنابراین رویدادها بازتابی از باور انسان هستند. با فال، ذهنیت خود را روشن می کنیم. ذهنیتی که با باور در مورد رویدادها سازگار یا ناسازگار است.

چرا شمع؟ شمع مخفی چیست؟

آیا تا به حال دقت کرده اید که در مراسم عرفانی و معنوی و اماکن متبرکه شمع روشن می شود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا روی کیک تولد شمع می گذارند و هنگام دمیدن شمع آرزو می کنند؟

یک شمع روشن حامل چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک است. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد، و موم ذوب عنصر آب است. می گویند اگر این چهار عنصر در وقت نماز وجود داشته باشد، به معنای خلقت کامل است که در برآورده شدن حاجت و اجابت دعا بسیار مؤثر است.

می گویند در هنگام دعا وقتی به شمع فروزان نگاه می کنید بیشتر به شعور الهی متصل می شوید و دعا به راحتی به عالم بالا می رود و اگر به نفع شما باشد مستجاب می شود.

هر وقت به دنبال انرژی هستید یا حال عصبی و ناخوشایندی دارید و… نور اتاق را کم کنید، شمعی روشن کنید و کنار آن بایستید، چشمانتان را ببندید و با تمام وجود دعا کنید، بعد از نماز چشمانتان را باز کنید، چند دقیقه به شمع و قطره‌هایی که می‌چکند نگاه کن، عمیق نفس بکش و به خود آرامشی عمیق بده و حتی برای چند دقیقه در روز با خدای مهربان ارتباط برقرار کن.


بیشتر بخوانید  کتایون ریاحی در کنسرت خواننده جوان قبل از برداشتن حجاب

دیدگاهتان را بنویسید