فال شما برای اولین روز سال جدید با توجه به ماه تولد


طالع بینی شما برای اولین روز فروردین با توجه به ماه تولد

با ورود ماه به صورت فلکی قوس، جستجوی شما برای یافتن حقیقت به اولویت اصلی تبدیل می شود.

فروردین:

از یک طرف، واقعیت امروز می تواند به طرز بسیار مرموزی با تخیل آمیخته شود و تشخیص آنها را دشوار کند. از طرفی حرکت ماه به سمت صورت فلکی آتشین کمان شما روح شما را زنده می کند و باعث می شود به چیزهای بزرگ فکر کنید. انرژی شما غیر قابل کنترل است، حتی اگر ندانید که شما را به کجا خواهد برد. اکنون زمان آن است که صبور باشید، نه اینکه فقط کور شوید. شما مجبور نیستید دنبال هر هوس بروید، مگر اینکه بخواهید مشکلی ایجاد کنید.


می توان:

افق بزرگ پیش روی شما می تواند کمی ترسناک به نظر برسد، زیرا تقریباً غیرممکن است که بدانید بهترین و منطقی ترین راه ممکن کدام فرصت است. خوشبختانه، امروز می توانید روی دوستان و همکاران خود حساب کنید تا شما را راهنمایی کنند. به آنچه آنها می گویند گوش کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که آنها علایق شما را درک می کنند. اگر به توصیه های مفید دیگران گوش دهید، می توانید از تجربیات آنها بسیار بهره مند شوید. فقط به یاد داشته باشید که شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.


ژوئن:

ممکن است امروز با مانعی روبرو نشوید، اما عاقلانه تر است که کمی سرعت خود را کاهش دهید. مشکلات عاطفی حتی در یک رابطه دو طرفه می تواند مشکل ساز باشد. ممکن است فکر کنید که به دو نیمه تقسیم شده اید. قلب شما یک چیز می گوید، در حالی که شرایط اطراف شما را ایجاب می کند که متفاوت رفتار کنید. فعلا سعی نکنید این شرایط سخت را حل کنید، فقط از منابع استرس و اضطراب آگاه باشید. مسئولیت تمام احساساتی که دارید، کار را برای طرف مقابل آسان تر می کند.

بیشتر بخوانید  خبرهای جدیدی از پایتخت 6

جولای:

حتی اگر اخیرا کمی ناراحت و نگران بوده اید، امروز ممکن است احساس کنید که امواج آرامش بخشی از لذت و شادی به ساحل شما آمده است. شما می توانید کل تصویر را واضح تر ببینید و از انجام هر کاری که با نقشه اصلی مطابقت دارد خوشحال خواهید شد. متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، ما را تحت تأثیر قرار دهد. بهتر است در کودکی با احتیاط راه برود تا اینکه سریع راه بروید و زمین بخورید.


آگوست:

ممکن است سعی کنید ایمن بمانید، اما به این نتیجه می رسید که احساسات پیچیده ای وجود دارد که از خود پنهان می کنید. ممکن است یک رویداد خاص از دوران کودکی خود را به خاطر بیاورید یا شخصی که راز مهمی را با شما در میان گذاشته است. به هر حال، ممکن است اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس آسیب پذیری کنید. احساساتی که باعث ناراحتی شما می شوند را رها نکنید، زیرا آنها می توانند به عنوان یک کاتالیزور باورنکردنی در مرحله بعدی رشد شما عمل کنند. شما مجبور نیستید طوری رفتار کنید که با شجاعت خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.


سپتامبر:

امروز ممکن است فکر کنید که شخصی در رابطه با شما چیزی را دستکاری یا پنهان می کند و دلایل کافی برای دوری به شما می دهد. برعکس، ممکن است فکر کنید که این یک نوع عقب نشینی است. اگر اکنون از موقعیت کنار نکشید، می توانید کاری انجام دهید یا بگویید که به دیگران آسیب می رساند. اما رفتار بد یک نفر نباید همه چیز را برای شما و دیگران خراب کند. راهی بیابید که فاصله خود را بدون منزوی کردن و از بین بردن تمام لذت حفظ کنید.

بیشتر بخوانید  نمایشگاه تجهیزات اداری ارزان در تهران

مهر:

همانطور که روز پیش می رود، دانستن اینکه چگونه به شرایط اطراف خود واکنش نشان دهید، سخت تر می شود. ایده های شما ممکن است امروز زیر سوال برود، به خصوص اگر بخواهید از آنها برای توجیه اقدامات فعلی خود استفاده کنید. به این واقعیت پایبند باشید، اجازه ندهید تخیل شما بر تصمیماتی که می گیرید تأثیر بگذارد. وقتی واقعیت را از تخیل جدا می کنید، تا حد امکان صادق باشید. دیگران صداقت و نیت صادقانه شما را تحسین خواهند کرد.


ممنوعیت:

با ورود ماه به صورت فلکی قوس، جستجوی شما برای یافتن حقیقت به اولویت اصلی تبدیل می شود. با این حال، می خواهید مشکلات خود را فراموش کنید و امروز روز خوبی داشته باشید. حتی اگر معمولاً در مورد سفر معنوی خود بسیار جدی هستید، خنده اکنون بهترین دارو برای روح شما است. به جای اینکه در تاریکی به دنبال پاسخ بگردید، اکنون زمان آن است که اجازه دهید رویاهای خود محقق شوند.


آتش:

پیوستن به یک منبع عمیق الهام امروز می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد، زیرا تمایل دارید هر کاری را که انجام می دهید مثبت کنید. اما مسیر فعلی شما می تواند شما را به گوشه های پنهان احساساتتان برساند و شرایط را پیچیده کند. آنها به جای تلاش برای بهبودی، در غم خود غوطه ور می شوند و بنابراین شکست بیشتری را تجربه می کنند. تا زمانی که به کسی اعتماد داری، بد نیست دلت را باز کنی.


ژانویه:

به جای تلاش برای کشف آن امروز، ممکن است بخواهید روی رویاها و حقایق خود تمرکز کنید. ممکن است نادیده گرفتن یا انکار واقعیت ها احمقانه به نظر برسد، اما به سرعت متوجه خواهید شد که آن حقایق تمام داستان را برای شما بازگو نمی کنند. بر اساس احساسات خود رفتار کنید و انرژی خود را برای قضاوت دیگران هدر ندهید. بالاخره حقیقت شما گویای همه چیز است.

بیشتر بخوانید  معرفی کتاب فوق‌العاده خواندنی باز هم من + خلاصه

بهمن:

ممکن است امروز متوجه یک خطای مالی شوید، اما باید توجه بیشتری برای کنترل فوری اوضاع داشته باشید. ممکن است قبلاً کاری را انجام داده باشید که فکر می کردید درست است، اما بعداً متوجه شدید که حساب شما اشتباه بوده است. اگر نمی دانید چه کاری انجام دهید و مطمئن نیستید که قدم بعدی شما چیست، از دوستان و همکاران خود راهنمایی بخواهید. این یک پشتیبانی باورنکردنی خواهد بود و به شما کمک می کند امور مالی خود را مرتب کنید.


مارس:

احساس می کنید در مه غلیظی گرفتار شده اید، اما دیگران همچنان شما را فردی می دانند که می داند چه می خواهد و چگونه می خواهد به آن برسد. جریان های عاطفی قوی شما را به جهات مختلف می کشاند و پیمایش مسیرتان را دشوار می کند. اگر الان خوب نمی بینید اصلا نگران نباشید به قطب نما روحی خود تکیه کنید و امیدوار باشید که سالم و درست به مقصد برسید که هنوز مشخص نیست.


جداکننده خط


بیشتر بخوانید::

انیمیشن تبریک سال نو را دانلود و تماشا کنید

متن و جملات کارت تبریک سال نو عاشقانه خنده دار رسمی (98)

متن و جملات زیبا سال نو مبارک (2009)

جدیدترین متن و تبریک سال نو عاشقانه و احساسی به همسرتان

جوک ها و پیامک های خنده دار و رسمی تبریک سال نو به بانوان

متن ادبی زیبا برای تبریک سال نو 2009 + عکاسی _ سری 1

متن و جملات شاد غمگین عاشقانه | تبریک خنده دار سال نو

متن و جملات غم انگیز در مورد فوت همسر در سال جدید

متن و جملات تبریک سال نو به زبان آذربایجانی و استانبولی همراه با ترجمه

متن نوروزی و جملات عاشقانه برای همسر دوست


دیدگاهتان را بنویسید