فال شب یلدا | متولدین شب یلدا چه خصوصیاتی دارند؟



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: خصوصیات اخلاقی متولدین شب یلدا با متولدین آبان ماه کاملا متفاوت است و یلداها ویژگی های خاص خود را دارند که با دانستن آنها می توانید با متولدین یلدا ارتباط بهتری داشته باشید.

متولدین شب یلدا چه ویژگی هایی دارند؟

شب یلدا به آخرین شب پاییز و طولانی ترین شب سال مصادف با 30 دسامبر گفته می شود. اکثر ایرانیان شب یلدا را جشن می گیرند، اما در خانواده ای که در شب یلدا به دنیا آمده اند، این جشن رنگ و بوی تولد به خود می گیرد.

او که در آخرین شب پاییز به دنیا آمده است، نه ویژگی های شخصیتی ماهی های نوامبر را دارد و نه دقیقاً شبیه به ماهی های دسامبر است.

طالع بینی و ویژگی های شخصیتی متولدین شب یلدا

اگر تولد شما مصادف با شب یلدا باشد، یعنی در سی ام آذر به دنیا آمده اید، ویژگی های رفتاری زیر را دارید:

زیبایی برای متولدین یلدا بسیار مهم است:

متولدین یلدا همیشه دوست دارند چهره ای بی عیب و نقص داشته باشند به همین دلیل متولدین یلدا دائما در تلاش هستند تا از پوست و موی خود مراقبت کنند و به جایگاه خود برسند.

مرد یلدا همیشه به خود می رسد حتی اگر وضعیت مالی مساعدی نداشته باشد، همیشه به دنبال زیبایی است، اگر یلدا را ببینید فکر می کنید در خانواده ای متمول به دنیا آمده است. زیبایی دوستی یلدا گاهی اوقات وسواسی می شود و ممکن است برایشان مشکل ساز شود.

متولدین یلدا افرادی منظم و مصمم هستند:

متولدین یلدا افراد بسیار مرتبی هستند. در هر سمتی که منصوب شوند وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. این افراد مدیران خوبی هستند و مسئولیت پذیر هستند زیرا در انجام کار خود منظم و دقیق هستند. متولدین یلدا در محیط کار کنترل کامل بر اعمال و رفتار خود دارند، نه تنها در رهبری عالی هستند بلکه مطیع و مطیع هستند.

بیشتر بخوانید  گفتارهایی در بزرگداشت عبدالحسین وهاب‌زاده کنشگر و بنیانگذار مدرسه طبیعت در ایران | ساکن سکوی آینده

مردم یلدا روحیه ثابتی ندارند:

یلدا متولد شب ممکن است از بیرون ساکت باشد و فکر کنید مثل زمستان سرد و بی عاطفه است و احساسات زیادی ندارد، اما در درون احساساتی است و گاهی بر اساس احساسات تصمیم می گیرد تا منطق. یلداها خلق و خوی ناآرامی دارند، برای شناختن آنها باید با آنها نشست و برخاست کرد و زمان بیشتری را صرف شناخت آنها کرد.

متولدین یلدا دوستان زیادی دارند:

متولدین یلدا بسیار اجتماعی و سرزنده هستند، مهمان نواز هستند و انزوا در خونشان نیست. اگر دوستی دارید که متولد یلدا هستید، احتمالا به زودی شما را به مهمانی خانه خود دعوت خواهند کرد. بالاخره او متولد یلدا است و دوست دارد خانه اش مثل شب یلدا همیشه شلوغ باشد و گاهی مثل شب یلدا همه اقوام را به خانه اش دعوت کند.

او هرگز با مهمان ناخوانده خود بدرفتاری نمی کند و حتی با رویی باز و لبخندی درخشان از او استقبال می کند. یلدایی با مدیریت عواطف در زندگی خانوادگی و اجتماعی موفق است و افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

متولد آخرین شب پاییز فرزند خوبی برای والدینش است:

اولویت یلدا خانواده اش است، او برای پدر و مادرش فرزند خوبی است و در زمان بیماری از آنها مراقبت می کند.

او بار مشکلات خانواده را به دوش می کشد که ویژگی اخلاقی او می تواند برای همسرش ناخوشایند باشد، زیرا هر اتفاقی بیفتد در خدمت خانواده است و دوست دارد از آنها حمایت کند و تحمل دیدن مشکلات آنها را ندارد. پس بدون اعتراض بار را به دوش می کشد و مشکلات خانواده اش را به دوش می کشد.

بیشتر بخوانید  مجیدی: آقای افشاریانین چرا پشت دروغ ها پنهان می شوید؟ / آنها با اقدامات خود استقلال را 10 سال به تأخیر انداختند

مردم یلدا عاشق غذاهای خوشمزه هستند:

همانطور که سفره شب یلدا پر از غذاهای لذیذ و رنگارنگ است، ذائقه متولدین یلدا نیز به اندازه غذاهای مختلف شب یلدا متنوع است. متولدین یلدا به خوردن غذاهای رنگارنگ علاقه مند هستند، بنابراین نمی توانید از متولدین شب یلدا بخواهید کمتر غذا بخورد یا از غذاهای خوشمزه دوری کنید. او به غذا اهمیت می دهد و همیشه بهترین رستوران ها را امتحان می کند.

یلدا ماهیتی کاملا شاعرانه دارد:

یلدا ماهیتی بسیار شاعرانه دارد و با خواندن اشعار عاشقانه هیجان زده می شود اما ممکن است احساسات خود را بیان نکند. مردان متولد شب یلدا احساسات خود را در دل خود نگه می دارند پس انتظار شنیدن جملات عاشقانه و سخنان زیبا را از آنها نداشته باشید.

مواظب باشید در مقابل یلدائی ها چه می گویید:

متولدین یلدا خلق و خوی ناپایداری دارند، گاهی عصبانی هستند، اما خیلی وقت ها خوش رفتار هستند. هنگام برقراری ارتباط با آنها مراقب کلمات خود باشید و او را با حرف های خود عصبانی نکنید زیرا وقتی بیش از حد عصبانی می شود زبان تند و تیز دارد که سمی تر از نیش مار است. اما متولدین شب یلدا کینه توز و کینه توز نیستند و می توانند گفتگوی شما و خود را به سرعت فراموش کنند.

مردم یلدا همیشه نگران آینده خود و اطرافیانشان هستند:

مردم یلدا همیشه نگران آینده خود و اطرافیانشان هستند و این نگرانی ها گاهی برای خود و اطرافیانشان خسته کننده می شود، پس باید به آنها گفت که بیشتر در زمان حال زندگی کنند و واقعیت زمان حال را بپذیرند.

متولدین یلدا استعداد اقتصادی خوبی دارند:

اگرچه متولدین یلدا به دلیل عشق به زیبایی و غذاهای لذیذ از نظر دیگران ولخرج به نظر می رسند، اما استعداد اقتصادی خوبی دارند و می توانند در کسب و کار به نمرات دقیقی دست یابند.

بیشتر بخوانید  وقتی عاطفه را به خانه رساندم شوهرش را کشتم/ دیوانعالی کشور حکم قصاص را چرا نقض کرد؟

متولدین یلدا چه انتظاری از همسرشان دارند؟

مرد متولد یلدا زندگی و آینده خود را با همسرش می سازد، برای ساختن و تامین زندگی با همسرش همکاری نزدیک دارد و تمام تلاش خود را برای داشتن زندگی آبرومندانه به کار می گیرد.

او هرگز مسئولیت خود را به عهده دیگران نمی گذارد و خودش به کارهای خانه رسیدگی می کند. یکی دیگر از خصوصیات متولدین یلدا این است که یک شریک عاطفی قابل اعتماد، قابل اعتماد و متعهد در قلب آنها جایگاه ویژه ای دارد و بی قید و شرط عاشق او می شوند.

زنان متولد یلدا دوست دارند شوهرشان در هر زمینه و کسب و کاری حرف اول را بزند و در کارش بدرخشد و پیشرو باشد. حتی خودش هم اگر کار کند می خواهد در کارش بدرخشد و شاخص باشد.

وقتی با یلدای متولد شده موافقت می کنید باید وابستگی او را به خانواده اش درک کنید و از او انتظار نداشته باشید که هر روز و هر شب فقط با شما وقت بگذراند زیرا به پدر و مادرش وابسته است.

متولدین یلدا با متولدین جوزا (خرداد)، برج حمل (فروردین) و اسد (مرداد) درک بیشتری دارند و با متولدین عقرب (آبان) سازگاری ندارند.

تعداد و رنگ خوش ولادت در یلدا

رنگ جادویی متولدین این روز قرمز است که نشان دهنده انرژی، قدرت و عمل است. اعداد خوش شانس متولدین این روز عبارتند از: 1، 13، 21، 39، 40، 51 و 94.


دیدگاهتان را بنویسید