فال روزانه یکشنبه 1 مهر 1403


موقعیت خورشید در فال روزانهموقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردینفال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز شاهد تلفن‌ها و پیام‌های بسیار زیادی درباره یک موضوع خاص شغلی خواهید بود اما الزامی نیست که همه آنها را پاسخ بدهید. موانع مختلفی گریبان‌گیر زندگی شما شده است. به جای آن که این موانع را نادیده بگیرید یا آن را انکار کنید، با افراد متخصص مشورت کنید و به دنبال یک راه‌حل مناسب برای آن باشید و با اراده قوی به جنگ با این موانع بروید.

فال روزانه اردیبهشتفال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
بهتر است به رفقای خود بیشتر اهمیت بدهید. چند وقتی است که از آن‌ها غافل شده‌اید. به حرف‌های آن‌ها گوش دهید و از این امتیاز برای تثبیت رابطه خود با آن‌ها کمک بگیرید. اگر یکی از رفقای شما پیش شما آمد، تنها با گفتن یا انجام دادن علایقی او را خوشحال می‌کند، با او رفتار نکنید. در زندگی پیش رو به دنبال تصمیم‌گیری درباره یک موضوع مهم هستید. در انتخاب راه درست برای زندگی خود بسیار مراقب باشید. از خانواده خود برای انتخاب بهترین گزینه مشورت بگیرید.

فال روزانه خردادفال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز مدام به گذشته فکر می‌کنید و رشته امور از دستتان خارج شده است؛‌ اگرچه برخی از این خاطرات می‌توانند برای شما شیرین باشند، اما بخاطر آوردن این اتفاقات و شنا در خیال، باعث درست شدن شکست‌های گذشته نمی‌شود؛ بنابراین با نگاهی رو بجلو، برای تصمیم گیری‌های خوب وقت و انرژی بگذارید تا بتوانید از شکست‌های گذشته، پلی به موفقیت‌های رو به آینده بزنید. صحبت‌ کردن در مورد روزهای خوش و بد گذشته با دیگران می‌تواند عیب و ایرادات را در خصوص آن‌ها پیدا کند؛ ولی در خصوص این موضوع زیاده روی نکنید و بر روی آیند‌ه‌ی روشن خود سرمایه گذاری کنید. اگر قصد دارید شغل جدید برای خود دست و پا کنید از اول هفته آینده به انجام آن اقدام کنید؛ موقعیت‌های خوبی می‌تواند پیش روی شما باشد.

فال روزانه تیرفال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن
بیشتر بخوانید  فرزاد فرزین به مکان های ناشناخته سفر می کند / عکس

تیرماهی عزیز…
اگر در یک فعالیت گروهی یکی از اعضا هستید، می‌توانید به رهبر گروه تبدیل شوید. سایرین سخنان شما را با دل باز قبول می‌کنند و شما را به عنوان یک رهبر قبول دارند. اما همیشه افراد انتقادگر وجود دارند، اما انرژی منفی آن‌ها تاثیری بر روی شما نخواهد گذاشت و بر قدرت صبر شما می‌افزاید. اگر به حرف‌های خود اعتقاد داشته باشید، سایرین نیز شما را باور خواهند کرد. کمی دقت کنید، چراکه استعداد جدیدی در شما کشف شده است و خود شما به وجود آن پی برده اید. از این استعداد برای رشد خود در کار و زندگی بهره بگیرید.

فال روزانه مردادفال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز یکی از بهترین زمان‌هایی است که از هم نشینی و صحبت با یکی از نزدیکان یا دوستان خود لذت می‌برید. بحث‌هایی که بین شما رد و بدل می‌شود، ممکن است بر سر مسائل فلسفی یا سایر موضوعات کلی زندگی بنا شده باشد. حتی شاید درباره یک همکاری مشترک در آینده نیز با یکدیگر مشورت داشته باشید. تمام این مسائل باعث خواهند شد که نسبت به یکدیگر به درک نسبی خوبی دست پیدا کنید. هر دو شما ایده‌ها و اهداف بی‌نظیری در ذهن می‌پرورانید. اما برای عملی کردن آن‌ها،‌ مسائل را از ابعاد واقع نگری و مثبت اندیشی بسنجید؛‌ خوب و بد یک چیز را ببینید.

فال روزانه شهریورفال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
شما احساس می‌کنید آماده اید تا همه دنیا را عوض کنید و دلتان می‌خواهد از سبک زندگیتان شروع کرده و تغییراتی بنیادین در آن ایجاد کنید، بهتر است زیاد تند نروید، قد به قدم! امروز برای یک دیدار رمانتیک با عشق‌تان برنامه ریزی کرده‌اید؟ زیاد برای آماده شدن عجله نکنید، به احتمال زیاد طرف مقابلتان تأخیر زیادی خواهد داشت. نه این که برای دیدار با شما اهمیت قائل نشده باشد، اما برخی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ممکن است اتفاق بیفتند و شما باید با صبوری در انتظار او بمانید. سناریوهای عجیب و غریب در ذهن خود نسازید و خودتان را عصبی نکنید. اجازه ندهید این تأخیر شیرینی این دیدار را از بین ببرد و روزی را که می‌تواند با خاطره های بسیار خوبی همراه باشد خراب کند.

فال روزانه مهرفال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب
بیشتر بخوانید  انار بیج یک غذای خوشمزه و متفاوت از استان گیلان | طرز تهیه انار بیج +ویدئو

مهرماهی عزیز…
اکنون در مرز آینده خود قرار گرفته‌اید، ولی هنوز به طور کامل برای برداشتن اولین قدم بزرگ خود آماده نیستید. شاید وسوسه شوید که در مورد آینده قضاوت کنید ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد آن چیزی بگویید خیلی زود است. بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. امروز مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در مورد خودتان و اطرافیانتان در اوج قرار دارند. خبر عروسی یکی از دوستانتان را خواهید شنید و پیام هایی عاشقانه دریافت خواهید کرد، خودتان را برای روزی پر از ماجراهای عشقی حاضر کنید.

فال روزانه آبانفال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز به شدت مراقب حرف‌هایی که در جمع درباره دیگران می‌زنید، باشید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهید داد و آنها را متهم نخواهید کرد. به زودی خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می‌آموزید و کاسه صبر خود را بزرگ تر می سازید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید.

فال روزانه آذرفال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز به صورت اتفاقی ایده‌های نابی برای توسعه وضعیت اقتصادیتان به سرتان می‌زند.حس ششم شما در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کند و این ایده ها هرچند در نگاه اول دیوانه وار به نظر می‌رسند، اگر قبل از هر تصمیمی به خوبی در مورد آنها فکر کنید شاید با یک برنامه ریزی خوب بتوانند اثراتی شگفت انگیز روی زندگی و آینده شما بگذارند. احساس می‌کنید قرار است امروز عاشق شوید، این حس خود را آزاد بگذارید، شاید همین اطراف کسی باشد که روزی شریک راه شما خواهد بود. با تمرکز بر روی ایرادها و خطاهای عشق‌تان از کاه کوه نسازید.

فال روزانه دیفال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  ملکیان در اردوی استقلال / مصاحبه با دانشجویان مجیدی برای حل مشکلات مالی شرکت می کند

دی ماهی عزیز…
فرصت تفریح و لذت از زندگی فرا رسیده است تا می‌توانید از این وقت طلایی بهره ببرید. شما می‌خواهید در کمترین زمان بیشترین لذت ممکن را از زندگی ببرید، ولی در واقع می‌دانید که باید از صبح زود در محل کارتان حاضر باشید و وظایفتان را به انجام برسانید. با این همه اگر بتوانید به کارتان عشق بورزید و در کنار آن کمی قدرت تخیلتان را به کار بگیرید می‌توانید کار را برای خودتان تبدیل به تفریح کرده و از انجام آن بیشترین لذت ممکن را ببرید. سعی کنید کارهایتان را به صورت گروهی انجام داده و اوج خلاقیت خود را به کار بگیرید تا هم کارتان را با تفریح همراه کرده باشید و هم نتایح بهتری به دست بیاورید. با این روش بعدازظهر امروز به اندازه کافی انرژی خواهید داشت که زمانی را هم به عشق‌تان اختصاص بدهید.

فال روزانه بهمنفال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز فوران انرژی در شما باعث شده که هیجان زده شده و نتوانید تصمیمات درستی بگیرید. بیشترین چیزی که شما را نگران می‌کند غیر قابل اعتماد بودن دیگران است. با این همه میل شدیدی به تفریح و خوشگذرانی در وجود خود احساس می‌کنید، اما نباید تسلیم هر احساس و فکر دیوانه واری که به سرتان می‌زند بشوید. به جای این کارها سعی کنید از انرژی فراوانی که در خودتان احساس می‌کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید و آن را در کار یا هنرتان مورد استفاده قرار دهید. اگر در رفتار کسی که دوست دارید تغییرات ناگهانی و بی دلیلی را مشاهده کردید فورا او را سرزنش نکنید و با او در مورد این موضوع حرف بزنید.

فال روزانه اسفندفال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز سعی در بهتر جلوه دادن همه چیز هستید. اگر قرار است اخبار ناگواری را به دیگران بدهید طوری بیان می‌کنید که تاثیری بد روی شنونده خبر نداشته باشد. با این که شما می‌توانید حتی در بدترین شرایط هم کورسوی امیدی پیدا کنید، باید حواستان را خوب جمع کنید که مرز بین امید و توهم را در هم نشکنید. هیچ تردیدی در این نیست که قدرت تفکر مثبت شما می‌تواند اثرات خیلی خوبی روی دیگران و زندگی آنها داشته باشد، ولی این کار تنها در صورتی مفید است که بر اساس واقعیت ها باشد و امیدواری بیهوده به کسی نداده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید