فال روزانه چهارشنبه 26 مهر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
نباید به توانایی‌های خود شک کنید! اخیرا این حس عدم اعتماد به نفس شما را از مسیر اصلی زندگی‌تان دور کرده است. بهتر است قبل از تحویل سال این حس را سرکوب کنید. پس ابتدا بهتر است ریشه و علت را بیابید. اگر حوصله بیرون رفتن را ندارید، اشکالی ندارد، شاید علت اصلی عدم اعتماد به نفس خستگی مفرط باشد. کمی استراحت کنید، ولی نه همه ساعات روز!

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
بعضی روزها حال آدم خوب نیست. شما هم امروز چندان سرحال نیستید. به دنبال دلیل خاصی برای ناراحتیتان نباشید. فکر نکنید نگرانی شما ممکن است خبر از اتفاق بدی بدهد. پس ذهن‌تان را خیلی درگیر نکنید. شما فرد احساساتی هستید که دیدن رنج دیگران شما را آزرده خاطر می‌کند. در روزهای آینده دوباره سرحال و پر انرژی خواهید بود.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
تا زمانیکه کاری را انجام نداده اید درباره آن با کسی صحبت نکنید. صحبت درباره کاری که هنوز انجام نشده استرس مضاعفی را به شما وارد میکند که می‌تواند نباشد. پس خودداری را تمرین کنید. درباره آنچه دیگران درباره شما قضاوت می‌کنند حساس نباشید. آن‌ها وقتی موفقیت‌های شما را دیدند سعی میکنند که دیگر به شما فکر نکنند!

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز روابطتان با همکارانتان به خوبی پیش نرفته و باید بدانید که این مشکل از کجا سرچشمه گرفته است. البته شما کارهای بسیار مهمتری داشته و بهتر است که افکارتان درگیر این مسائل کوچک نکنید. بیان توانایی‌ها و کارآمد بودنتان در انجام وظایفی که بر عهده دارید در پیشرفت و موفقیت شما بسیار موثر است. از حمایت اطرافیان و محبت‌های افراد نزدیک به خودتان غافل نشوید چرا که بدون کمک آن‌ها به این جایگاهی که در حال حاضر در آن هستید نمی‌رسیدید.

بیشتر بخوانید  سجده و اشک شوق مهران برخورداری بعد از رسیدن به فینال المپیک پاریس+ویدئو

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز دلتان می‌خواهد که در عالم خیالتان غرق شوید. بال در بیاورید و در آسمان بی انتهای تصوراتتان به پرواز درآیید. البته که غرق شدن در این افکار می‌تواند ایده‌های خلاقانه و نویی را جلوی پای شما قرار دهد ولی نباید از منطق و حل مشکلات به روش‌های عقلانی هم غافل شد. امروز مشکلی عاطفی برای شما پیش خواهد آمد که باعث تلف شدن انرژیتان می‌گردد، نگران نباشید به زودی آن را حل خواهید کرد و بقیه روز را به علایقتان خواهید پرداخت.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
در ابتدای روز شما انرژی زیادی در وجود خود احساس می‌کنید و آماده اید به مسئولیت هایتان به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنید؛ پس سعی کنید صبح زود بیدار شده و از اوج انرژیتان بیشترین بهره ممکن را ببرید. ممکن است مشکلاتی پیش رویتان قرار بگیرند، اما همراه با آنها فرصت‌هایی برای حل این مشکلات نیز سر راهتان قرار خواهند گرفت. این وضعیت زیاد طول نخواهد کشید، پس تمام تمرکزتان را روی کارتان گذاشته و بیشترین بهره را از آن ببرید. امروز دیگران بیش از اندازه به توجه شما نیاز دارند و همین سر و کله زدن با آنها را برای شما دشوار خواهد کرد. خسیس نباشید و تمام توجه و محبت خود را به آنها ببخشید تا به چیزی بیش از آنچه انتظارش را دارید دست پیدا کنید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
با وجود این که خودتان فکر می‌کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده‌اید و دیگران متوجه حرف‌هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند چه می‌خواهید. شما فکر می‌کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می‌شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید. احساس می‌کنید یک نفر دارد از روی قصد و غرض اوضاع را برای شما سخت و پیچیده می‌کند، اما حقیقت ماجرا این است که این موانع و مشکلات در واقع از درون خود شما ریشه می گیرند و باید پیش از هر کاری مشکلتان را با خودتان حل کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین ماشین‌های خارجی برای رانندگی خانم‌ها در سال 1402

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز با یک نفر که از لحاظ عاطفی و یا حرفه ای برای شما اهمیت بسیاری دارد مکالمه خیلی خوبی خواهید داشت که برای هر دوی شما بسیار جالب و هیجان انگیز بوده و به پیشبرد روابطتان کمک قابل توجهی خواهد کرد. در نظر داشته باشید که حتما در کمال صداقت صحبت کرده و نگرانی هایتان را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. خیالتان راحت باشد! همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. اکنون شانس با شما یار است و چیزهای خوبی در انتظارتان هستند، پس فرصت را غنیمت بشمارید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز تخیل شما خیلی خوب دارد کار می‌کند و اگر این توانایی خود را به خوبی به کار بگیرید خواهید توانست در محا کارتان نتایج قابل توجهی به دست بیاورید. شاید حتی این خلاقیت ترفیع رتبه و افزایش حقوق برای شما به همراه داشته باشد. البته نباید تقاط ضعف پروژه های پیشنهادیتان را از مقامات مافوق خود پنهان کنید، در غیراین صورت خیلی زود به مشکل برخواهید خورد. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی هست باید این نکته را در نظر داشته باشید که نمی‌شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید و وجود این مسائل را انکار کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
احساساتتان امروز فوران کرده و بیشتر از اینکه عقلانی فکر کنید بر مبنای احساساتتان تصمیم می‌گیرید. قلب و دلتان در دست شخصی است که می‌تواند هر طور که بخواهد با آن رفتار کند. قربانی دیگران نباشید و از حق خودتان دفاع کنید، حتی اگر آنها از دست شما ناراحت شوند. فقط تا جایی که می‌توانید حرف‌هایتان را با دقت انتخاب کنید. شما مسئول احساسات دیگران نیستید و در این مورد باید خودتان را در اولویت قرار دهید. برای این که نتیجه کارهایی که اکنون می‌کنید را ببینید باید چند روزی صبر کنید. به نظر می‌رسد حق انتخاب گسترده ای که در اختیار مجردها قرار دارد آنها را در تصمیم گیری دچار سردرگمی کرده است. به ندای قلبتان گوش کنید.

بیشتر بخوانید  عکس / فریبا نادری برای تولد گل من ، گل خواهرش نسرین!

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز درک خوبی از اطرافیانتان پیدا کرده‌اید این نکته باعث شده که محبوبیتتان در بین آنان افزایش یابد. سعی کنید برای رسیدن به نتیجه هر چه بهتر علم و تجربه را چاشنی کارتان قرار دهید. می‌توانید به راحتی از تجربه کسانی که فعالیت زیادی در زمینه کاری شما انجام داده‌اند کسب تجربه کنید. شوخ طبعی و خوش رفتاری را حتماً در نظر داشته باشید، زندگی به اندازه کافی جدی هست، لزومی ندارد شما آن را از این که هست برای خود و دیگران سخت‌تر کنید. در تصمیم گیری برای انتخاب شریک زندگیتان عجله نکنید کمی تأمل کنید و سپس به انتخاب بپردازید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
وقت آن رسیده که دست از تنبلی برداشته و تکانی به خودتان بدهید. شما ایده هایی فوق العاده برای آینده دارید و تمام اطلاعات لازم و مرتبط با آنها را نیز در اختیار دارید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که دست به کار شوید و پایتان را از دنیای کوچکی که برای خودتان ساخته اید فراتر بگذارید. اجازه ندهید که ناراحت شدن از دست یکی از دوستان یا اطرافیانتان شما را در لاک خودتان فرو برود و باعث دلخوری و ناراحتی شما شود. خودتان را از دیگران فقط به خاطر این که فکر می‌کنید همه چیز بین شما مشترک نیست جدا نکنید. احساسات خود را از دیگران مخفی نکنید، فاصله گرفتن از دیگران نتایج مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید