فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت عقرب (Scorpio)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
خودتان را در کار و کار و کار غرق کرده‌اید. آنقدر که خانواده و دوستانتان فرصت کافی برای در کنار شما بودن ندارند. سختکوشی ویژگی مثبت شماست اما نباید در آن افراط کنید. کمی بیشتر برای خودتان و علاقه مندی هایتان وقت بگذارید. در زمینه شغلی نیز شرایط پیشرفت برای شما فراهم خواهد شد.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز درهای ذهن شما بخوبی باز است و به همین دلیل می‌توانید بخوبی در مورد مسائل پیچیده فکر کنید و به ایده‌های خوبی برسید. با وجود آنکه اطلاعات خوبی در مورد یه موضوع کاری به دستتان رسیده ولی بهتر است آن‌ها در جایی ثبت و بایگانی کنید تا بتوانید بموقع از آن‌ها به درستی استفاده کنید؛ در غیر اینصورت شما در آینده‌ای نزدیک در طرز استفاده از آن‌ها گیج خواهید شد. از شروع کردن نترسید. بهترین دیدگاه در شروع کارهای بزرگ این است که آرامش ذهنی خود را حفظ کنید و قدم به قدم به جلو حرکت کنید. کارهای امروز را به فردا موکول نکنید و از برنامه‌ریزی خود پیروی کنید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
در برخورد با خانواده و دوستان خود احساسات خود را خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آن‌ها با شما روراست بوده و نیازشان را با شما در میان بگذارند. حال اگر در این حین با آن‌ها وارد گفتگو نشوید، دردسرها شروع می‌شوند. الان زمان خوبی برای پنهان کاری نیست و بهتر است با دوستان خود روراست باشید. صداقت و روراستی به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
جبران رفتارهای قبلیتان در روزهای اول این هفته کاری کاری واقعا تحسین برانگیز خواهد بود و کمک قابل توجهی به داشتن روزهایی بی دغدغه و همراه با آرامش به شما خواهد کرد. این هفته زمانی فوق العاده برای شروع کلاس‌های بدن سازی و ورزشی برای شما خواهد بود و می‌توانید نتایج زحماتی که در این زمینه می کشید را به زودی ببینید. این حجم از فعالیت جسمانی به آرامش ذهن و فکر شما نیز کمک خواهد کرد و حالتان را خیلی بهتر می‌کند. اجازه ندهید شرایطی که به وجود آمده و شما را تحت فشار قرار داده است شما را به انجام کاری که دیگران به شما دیکته می‌کنند و خودتان نمی‌خواهید وادار کند.

بیشتر بخوانید  عمل برداشتن معده برای لاغری چگونه است؟

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز روز مهمی برای شماست. بهتر است به جزییات اهمیت بیشتری دهید اما تمرکز خود را تنها روی آنها نگذارید. اگر تنها به تجزیه و تحلیل نکته های ریز بپردازید، اهمیت کلیات را از دست خواهید داد. وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می‌توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب چیزهای مهم زندگی خود باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود اما نگران نباشید، امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز شما حاضر نیستید برای حفظ صلح و آرامش موجود در رابطه تان از احساسات خود چشم بپوشید. شما بیش از اندازه حساس شده‌اید و همین باعث شده است کلام و رفتارتان حالت تندی به خود بگیرند. با این حال اگر دیدید نمی‌توانید اختلاف نظرهای موجود رابه سرعت حل کنید بهتر است برای چند روزی خودتان را عقب بکشید و تا به آرامش رسیدن احساسات خود دست نگه دارید. اگر به دیگران آزادی و فضای کافی بدهید و آنها را راحت بگذارید خواهید دید که روابطتان با آنها وارد مرحله جدیدی شده و با وجود حفظ فاصله به هم نزدیک تر خواهید شد. همه ما باید یاد بگیریم که از عشق خود برای دیگران زندان نسازیم.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب
بیشتر بخوانید  چه زمانی برای تعمیر کرکره برقی اقدام کنیم؟

مهرماهی عزیز…
به زودی به کار خود تنوع می‌دهید. این تنوع پیشرفت قابل ملاحظه ای برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، امنیت شغلی است که در شرایط جدید، برایتان مهیاست. فقط یادتان باشد که این فرصت‌ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سال‌های سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. خوب در مورد دوراهی هایتان بیاندیشید و سپس آنچه قلب تان می گوید را دنبال کنید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
احساس می‌کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند اسباب بازی از این سو به آن سو می‌روید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می‌خواهید پیش می‌رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می‌دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
تصمیم گرفتن برای آینده تان به نظر خیلی دشوار می‌آید و هر بار که می‌خواهید راهی را در پیش بگیرید شرایط شما را به مسیر دیگری می کشند، اما خوشبختانه این وضعیت بالاخره دارد تغییر می‌کند. امروزتان را با کسی که دوست دارید بگذرانید، ولی اوضاع را خیلی هم رمانتیک نکنید و انتظار نداشته باشید که او هم دقیقا احساسی شبیه به احساس شما داشته باشد. وقتی توجه و محبتی که نیاز دارید و فکر می‌کنید که لیاقت آن را دارید دریافت نکنید، حس می‌کنید که تحقیر شده‌اید. ولی نباید این موضوع را به خودتان بگیرید، شاید طرف مقابلتان اصلا حواسش به این مسئله نباشد و تمرکز کافی را نداشته باشد. در حال حاضر بهتر است بحث های جدی را برای وقت دیگری بگذارد.

بیشتر بخوانید  ایرانی ها با پولشان چه کار می کنند؟

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز اگر حاضر باشید در مورد احساساتتان حرف بزنید می‌توانید با کلماتی که از دهانتان خارج می شوند روز یک نفر را بسازید. شما گاهی از حرف زدن در مورد احساسات شخصیتان سر باز می‌زنید، تنها به این دلیل که فکر می‌کنید این کار باعث می‌شود آسیب پذیر و ضعیف به نظر برسید. با این حال بر عکس آنچه فکر می‌کنید حرف زدن در مورد احساساتتان در حال حاضر موقعیت شما را قویتر خواهد کرد و به دیگران نشان خواهد داد که از لحاظ فکری چقدر رشد کرده‌اید. از بیان کردن نگرانی هایتان نترسید، داشتن صداقت حس اعتماد را در دیگران به وجود می آورد. امروز همه جای خانه را تمیز کنید و هیچ جایی برای انرژی منفی ناشی از گرد و غبار و کثیفی باقی نگذارید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز روز خود را با انرژی مثبتی آغاز کرده‌اید. اگر در این روز تعطیل به محل کار خود رفتید همکارانتان از شما تمجید خواهند کرد و این شک را در دل شما ایجاد می‌کند که آیا آن‌ها این کار را برای چاپلوسی و نفع خودشان انجام می‌دهند یا خیر. درست است که عقل حکم می‌کند کمی شکاک باشید، ولی نباید تمام رفتار و سیاست هایتان را بر مبنای تردیدهایتان قرار دهید. امروز با دوستی که از آن دلخوری دارید صحبت کرده و مانع ادامه پیدا کردن کدورت‌ها شوید. 

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
روز بسیار پر انرژی را آغاز کرده‌اید. لبخند بر لب و پر نشاط، آماده رفتن به سر کار هستید. از این انرژی که در وجودتان است استفاده کنید. اگر می‌توانید به مکان‌های مورد علاقه‌تان بروید، خرید کنید و از آن لذت ببرید. اگر از دوستی عصبانی هستید گذشته را فراموش و او را ببخشید زندگی ارزش این دلخوری‌ها و دوری‌ها را ندارد. امروز روز شماست پس تا می‌توانید از آن لذت ببرید. در ارتباطاتتان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید