فال روزانه چهارشنبه 12 مهر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز خبرهای مهمی از دیگران در اختیار دارید و بهتر است این اخبار را به آن‌ها نیز منتقل کنید. ذهن‌تان به شدت درگیر شده و حسابی به منفی بافی روی آورده است. شما به راحتی می‌توانید با تفکر و پی بردن به احساساتتان این شک‌ها و بدبینی‌ها را از خود دور کرده و روزتان را شیرین کنید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز تمایل شما هم به عشق فرا زمینی افزایش می‌یابد. شاید تحت تاثیر معنویات شریک زندگی تان هستید و شاید هم دوست دارید که فضاهای جدید را تجربه کنید. هدف شما هر چه هست، تحت تاثیر حرف‌های اطرافیان قرار نگیرید و راه خودتان را بروید. شما فرد بسیار با احساسی هستید و توصیه می‌کنیم که این احساس و خلاقیت خود را از طریق کلام خود بروز دهید. به همان نسبت که در هر رابطه عاطفی غم و غصه است، آرامش و امید نیز وجود دارد پس امروز دست عشق زندگی تان را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز تلفنتان مدام در حال زنگ خوردن خواهد بود و دوستان و اعضای خانواده تان شما را به مهمانی ها و دورهمی هایشان دعوت می‌کنند. اما خود شما بر خلاف همیشه تمایلی به شرکت در این قبیل برنامه‌ها ندارید و ترجیح می‌دهید به کارهایی که در خانه باید انجام دهید رسیدگی کنید. این که برای اهداف و برنامه‌هایتان ارزش قائل باشید خیلی خوب و تحسین برانگیز است، اما خودتان خوب می‌دانید که روح شما چه نیازی به شور و هیجان دارد و ماندن در خانه این نیازهایتان را برآورده نخواهد کرد. سعی کنید کارهایی که از اولویت و ضرورت برخوردار هستند را تا قبل ز بعدازظهر به انجام برسانید و پس از آن وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص بدهید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
شغل رویاهایتان را در ذهن خود تصور کنید، آن شغلی که به شما انگیزه می‌دهد تمام پتانسیل های خود را به کار بگیرید و حتی اگر درآمد مورد انتظارتان را نداشته باشد، در مقابل احساس رضایتی که به شما می بخشد برایتان کافی باشد. یک چنین رویایی می‌تواند خیلی دور از دسترس به نظر برسد، اما اگر تمام توانایی هایتان را مورد استفاده قرار دهید موقعیت های بسیار خوبی برای شما به وجود خواهند آمد که ممکن است نظرتان را تغییر دهند. بهتر است کمی به وضعیت مالی خود دقت کنید و در خرج کردن احتیاط بیشتری به خرج بدهید. درست است که مثل پولدارها رفتار کردن لذت بخش است، اما آخر و عاقبت آن را هم باید در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید  جدول روزهای قمر در عقرب 1402 | این کارها را در روزهای قمر در عقرب انجام نده!

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شما دارید قدم به دنیای جدید هیجان انگیزی می‌گذارید و شاید این طور احساس کنید که رویاهایتان دارند به حقیقت می پیوندند. حالا که اهدافتان در دسترستان قرار گرفته اند باید جلو بروید و نسبت به میل عمیقی که به موفق شدن احساس می‌کنید بی‌تفاوت نباشید. برای رسیدن به آنچه از آینده در ذهن خود دارید تمام عقل و خرد خود را به کار بگیرید. با وجود این که احساس می‌کنید باید بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید، این را هم در نظر داشته باشید که پرداختن به مسائل معنوی و احساسات خود را فراموش نکنید تا از مسیر درست منحرف نشوید. آن موبایل لعنتی را قبل از خواب کنار بگذارید! اصلا آن را وارد اتاق خوابتان نکنید!

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
شما اغلب اولین نفری هستید که به ایده های عجیب و دیوانه وار اطرافیانتان پاسخ مثبت می‌دهید، با این حال به نظر می‌رسد که امروز دیگران در قضاوت هایشان دارند بیش از اندازه سهل انگاری می‌کنند. شما فکر می‌کنید که خودتان دارید عقل و منطقتان را به کار می گیرید، اما بقیه هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و با نگرش همراه با بی خیالی خودشان در برابر شما قرار می گیرند. شما نگران انتخاب های اشتباه اطرافیانتان هستید و می ترسید که مبادا مثبت نگری بیش از اندازه شان کار دستشان بدهد. در واقع جواب این معمای پیچیده خیلی هم آسان نیست و حقیقتِ ماجرا جایی بین احتیاط همراه با نگرانی شما و سرخوشی سهل انگارانه آنها قرار دارد.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب
بیشتر بخوانید  قیمت محصولات بهمن موتور کاهشی شد+ جدول

مهرماهی عزیز…
امروز شاید در خیال یک اقدام ریسک آمیز در مورد رابطه عاطفیتان باشید، اما در حال حاضر نگرشتان خیلی واضح و صحیح نیست و ممکن است در عالم رویاها غرق شده باشید و واقعیت ها را به درستی نبینید. بهتر است زیاده روی نکنید و در طرف مقابلتان واکنش منفی به وجود نیاورید. حقیقت این است که قرار نیست امروز همه چیز طبق برنامه‌های شما پیش برود، در واقع برنامه‌های دیگران بهتر از شما پیش می روند؛ یا حداقل اینطور به نظر می‌رسد.یک نفر دارد اطلاعاتی را از شما مخفی می‌کند و صحبت نکردن درباره این موضوع وضعیت سختی را به وجود خواهد آورد. اولین قدمی که باید بردارید این است که به مسائل شخصیتان رسیدگی کنید و سهم خود را در برطرف کردن وضعیت گیج کننده فعلی ایفا کنید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
ذهن شما امروز همچون یک دستگاه تولید فکر عمل می‌کند و هر لحظه هزاران فکر مختلف به سرتان می‌زند و مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید. ایده هایی برای شروع کارها و پروژه های جدید به سرتان می‌زنند، اما این افکار با چنان سرعتی از ذهن‌تان می گذرند که اگر همان لحظه آنها را ننویسید حتی یادتان هم نخواهند ماند، چه برسد به این که بخواهید آنها را عملی کنید. پس تمام روز یک دفترچه یادداشت دم دستتان داشته باشید و افکار نبوغ آمیزتان را یادداشت کنید! امروز روز اجرای پروژه های بزرگ نیست، شاید بهتر باشد در یک سخنرانی انگیزشی شرکت کرده یا در یک کلاس ثبت نام کنید، حتی می‌توانید با دوستانتان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
با وجود این که ممکن است امروز با برخی موانع روبرو شوید، نگاه عمل گرایانه و اراده و پشتکارتان شما را قادر می سازند که به اهدافتان برسید. ولی به جای این که به موفقیت‌هایتان افتخار کنید، راضی نخواهید شد و به دنبال چیزهایی بهتر و بیشتر هستید. این که به دنبال پیشرفت و بهتر شدن باشید کاملا قابل تحسین است ولی باید به خودتان فرصت بدهید که قبل از رفتن به سراغ هدف بعدی از ثمره زحماتتان لذت ببرید. در مورد افکار و احساسات خود با نزدیکان و عزیزانتان صحبت کنید. حرف زدن باعث می‌شود حالتان خیلی بهتر شود. امروز حال و هوای عاشقی در سر شما است ولی یادتان باشد که قدم هایتان را حساب شده بردارید تا بتوانید به آنچه که دلتان می‌خواهد برسید.

بیشتر بخوانید  واشنگتن تمام تلاش خود را برای احیای برجام انجام می دهد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز خود را بسیار با برنامه ریزی دیگران تطبیق داده‌اید. این انعطاف پذیری بیش از حدی است که بقیه از شما انتظار داشته‌اند. شما معمولا ایده هایی فوق العاده دارید، ولی حاضر به مذاکره بر سر آن‌ها نیستید. با این حال خوش بختانه فعلا می‌توانید در این مورد کوتاه بیایید و در نتیجه از افکار و مهارت های دیگران هم بهره بگیرید. حتی اگر تمایلات و اولویت های دوستان و اطرافیانتان با شما فرق داشته باشد می‌توانید با مکالمه ای راحت و دوستانه زمینه ها و اهداف مشترکی بیابید. این نکته را حتما در نظر داشته باشید که این بحث را به وقت دیگری موکول نکنید و همین حالا از موقعیتی که برایتان به وجود آمده است نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
روزهای سختی برای اعتماد کردن به دیگران است. افرادی که بسیار احساس نزدیکی به آن‌ها می‌کنید با رفتارهایشان این شک را در دلتان به وجود آورده‌اند. ولی بایستی از رفتار آن‌ها مطمئن شوید و با حدس و گمان به قضاوت کردن نپردازید. با طرف مقابلتان بی آن که او را به چیزی متهم کنید صحبت کرده و با ذهنی باز به حرف‌هایش گوش کنید، شاید حق با او باشد. یکی از دوستانتان با شما تماس گرفته و در مورد مشکلی از شما تقاضای مشورت و راهنمایی خواهد کرد، قبل از هر حرفی خوب گوش کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
خودتان هم نمی‌دانید که با خودتان چند چند هستید. احساساتتان هر لحظه در حال تغییر است. با وجود این که دوستان مورد اعتمادتان حاضر به شنیدن داستان جدید شما هستند شما نمی‌خواهید با گفته‌هایتان برای آن‌ها دردسر درست کنید. به دوستانتان بسیار بیش از حد معمول اطمینان دارید گاهی لازم است که با موضوعی، میزان وفاداری آن‌ها به خود بسنجید. در حال حاضر دوستان وفاداری در اطراف شما وجود دارند که بایستی قدر آن‌ها را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید