فال روزانه پنجشنبه 9 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز ممکن است در زندگی عاطفیتان به مشکلاتی برخورد کنید اما باید بگوییم که این مشکلات به زودی حل خواهند شد و ارتباط شما به حالت عادی بازخواهد گشت. سعی کنید تا زمان آشتی فکرتان را درگیر نکنید و سرتان را گرم نگه دارید. گاهی اوقات این اختلافات باعث نزدیکی بیشتر دو طرف خواهد شد و این مورد نیز از آن مستثنی نیست.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
به زودی با افراد جدیدی در زندگی خود آشنا خواهید شد. گفتگوهایی که شما با این افراد دارید ممکن است دید شما را نسبت به شخصیت وجودی انسان تغییر دهد. دو عامل را در این گفتگوها در نظر بگیرید: اول اینکه نباید از روی ظاهر و موقعیت اجتماعی افراد را قضاوت کنید. دوم اینکه سخت به دیگران اعتماد کنید. عقاید شما درباره همه افراد نباید ثابت باشد، خود این مسئله بسیار آسیب زاست. دیگران می‌توانند از این ویژگی رفتاری شما سوءاستفاده کنند.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
از آنجا که تاکنون در زندگی‌تان برنامه ریزی نداشته‌اید، به این نتیجه رسیده اید که تمام کارهایتان بیهوده بوده است. بدانید که با انتخاب راه درست، شرایط مالی شما نیز تغییر خواهد کرد. فرصت‌های خود را از دست ندهید. اگر در یک مهمانی یا جلسه رسمی شرکت کردید و در ابتدا از بودن در جمع این افراد لذت نبردید، عجله نکنید، چراکه کم کم متوجه خواهید شد که این مهمانی می‌تواند به نفع شما تمام شود. این امکان وجود دارد که از طرف یک شخص مهم پیشنهادی خوب به شما بشود.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
از وسایل قدیمی  و بی مصرف دل کنده و یک بار برای همیشه آن‌ها را کنار گذارید. هراس نداشته باشید و خودتان را برای مواجه شدن با وسایل و یا مسیرهای جدید آماده کنید. آنقدر انرژی و انگیزه دارید که می‌توانید در طول یک روز همه چیز را زیر و رو کنید. اگر در خانه باشید دکوراسیون خانه را تغییر می‌دهید و اگر در محل کار باشید ایده‌های نو و خلاقی را پیشنهاد خواهید داد. خود را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید  معاون دبیر کل حزب الله: مقاومت لبنان به هر تجاوز دشمن، پاسخ مناسب می‌دهد

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز نتیجه کاری را که مدت‌هاست برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید خواهید دید. پس سعی کنید که به راحتی آن را از دست ندهید. در این مرحله بایستی انرژیتان را دوچندان کنید و به جای اینکه پشت سرتان را نگاه کنید فقط رو به جلو حرکت کنید. به زودی تغییری اساسی در زندگیتان به وجود می‌آید که حالتان را دگرگون خواهد کرد. امواج مثبتی که در فضا پراکنده شده‌اند شما را رمانتیک کرده‌اند پس امروز بهترین زمان برای بدست آوردن دل شخص مورد علاقه‌تان است.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
به تازگی توانسته‌اید بحران بزرگ مالی زندگی خود را پست سر بگذارید، اما مشکل دیگری پیش روی شماست. قبلا ثابت کرده‌اید که مرد عمل هستید و می‌توانید با برنامه ریزی بر مشکلات غلبه کنید؛ این‌بار نیز همین‌گونه است. فقط ممکن است در اول کار بطور موقت نا امید و دلسرد شوید؛ ولی در همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد. موفقیت در دستان شماست. همیشه باید سخت کار کنید تا سود و منفعت زیادی به سمت شما جاری شود.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شما دارید از موفقیت و خوش شانسی روزهای اخیرتان لذت می برید و اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده است. در نتیجه‌این وضعیت رابطه های جدیدی را می‌توانید با افرادی که افکار و علایقی شبیه به شما دارند شروع کنید؛ این روابط می‌توانند روابط کاری، دوستی و یا حتی یک رابطه عاشقانه را در بر بگیرند. نگرانی در مورد آینده تان ذهن‌تان را مشغول کرده است، برنامه ریزی در مورد آینده کار خیلی خوبی است، ولی عجولانه اقدام نکنید. اگر از تنهایی خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد که شریک زندگیتان را پیدا کنید این را هم باید به یاد داشته باشید که بیش از اندازه عجله نکنید، وقتش که برسد عشق خودش به سراغتان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید  انتصاب دقیقه‌ 90 توسط حناچی برای مدیر عامل جدید شهروند!- اخبار تهران - اخبار اجتماعی تسنیم

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
شما به طور ذاتی شخصی رویاپرداز هستید و امروز هم در خاطرات خوش دوران کودکی و روزهای خوب گذشته غرق شده‌اید. اشکالی ندارد که در کوچه های خاطره قدم بزنید، اما باید مسیرتان را به سمت زمان حال ادامه دهید و در پیچ و خم های این کوچه ها گم نشوید. امروز ممکن است به خاطر مسائل مادی با یکی از دوستان و یا اعضای خانواده خود دچار مشکل شوید. اجازه ندهید که بیش از اندازه درگیر این بحث ها شده و یک دیگر را ملامت کنید، پول هر چند مهم است ارزش این را ندارد که بخواهید رابطه دوستیتان را ار بین ببرید و شکافی عمیق و غیر قابل جبران بین خودتان و طرف مقابلتان ایجاد کنید؛ کمی به یکدیگر فرصت بدهید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز نسبت به مسیری که برای زندگیتان در پیش گرفته‌اید دچار تردید شده‌اید و به فکر تغییر دادن مسیر حرفه ای خود و قدم گذاشتن در راهی بهتر هستید. حرف زدن در مورد نارضایتی هایتان می‌تواند بازخوردی سازنده از اطرافیانتان برای شما به همراه داشته باشد و رویاهایی که برای آینده تان دارید نیز به شما کمک خواهند کرد تا فراتر از حد معمول بروید. اما اگر قصد ندارید چیزی را تغییر دهید بهتر است انرژی خود و وقت دیگران را با بهانه جویی و غر زدن بیهوده هدر ندهید. برای حل کردن مشکلاتی که در رابطه عاطفی خود دارید پیش از هر کاری باید تفکر خودتان را درست کنید تا ببینید مشکلاتتان نیز خود بخود حل خواهند شد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  دلار در منطقه حساس قیمتی قرار گرفت/ میزان تغییر قیمت دلار مشخص شد

دی ماهی عزیز…
امروز احساس عدم امنیت شدید باعث شده است ترجیح بدهید احساساتتان را در سینه حبس کنید. این نگرانی شما می‌تواند میزان اثرگذاری و عمل گرایی شما را نیز تحت الشعاع قرار دهد، با این حال محدود کردن خودتان می‌تواند به نفعتان نیز باشد، زیرا برخوردهای احساساتی می‌توانند تمرکز شما روی انجام وظایف روزمره تان را از بین ببرند. شما چشمان خود را به یک هدف منحصر به فرد دوخته اید و هیچ کس و هیچ چیزی نمی‌تواند پیش از آن که به خواسته تان برسید شما را متوقف کند. با این حال تغییراتی که در شرایط به وجود آمده اند ممکن است مانع رسیدن شما به خواسته تان شوند. کافی است برنامه‌هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و آنها را با شرایط فعلی تطبیق دهید تا در رسیدن به هدفتان به مشکل برنخورید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می‌کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی‌توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می‌کنید سرابی که می‌بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
در این چند وقت اخیر موضوعی است که به شدت ذهن و فکرتان را درگیر کرده است. زمان آن است فکرهایتان را متمرکز و به آنها جامع عمل بپوشانید. شاید به خودتان مطمئن باشید و فکر کنید که تمام پاسخ ها را می‌دانید اما بد نیست از دیگران نیز کمک بگیرید. با مشاهده زاویه دیدهای مختلف می‌توانید کنترل بیشتری روی موضوع داشته باشید. عشق زندگی تان حال و روز خوبی ندارد، یک سفر کوتاه می‌تواند هم خستگی را از تن شما به در کند و هم روحیه او را به بهترین شکل تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید