فال روزانه پنجشنبه 20 مهر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
اگر گام آخر برای شما موفقیت آمیز باشد، حتما می‌خواهید که هر چه زودتر انجام شود، درست است؟ برای این امر لازم است آمادگی این را داشته باشید تا این روزها از خیر سفر کردن یا لذت بردن از تعطیلات بگذرید و وقت خود را به کار و برنامه‌ای که در سر دارید اختصاص دهید. احتمالا چالش امروز شما زیر پا گذاشتن غرورتان برای رسیدن به خواسته‌اتان باشد. بدانید گاهی گذشتن از برخی داشته‌ها برای رسیدن به چیزهای باارزش‌تر لازم است.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
لجبازی و یکدندگی را کنار گذارید، هیچ کاری با کله شقی پیش نخواهد رفت. به حرف دیگران گوش دهید و از مشورت بزرگترها نهایت استفاده را نمایید. اگر در برابر روش‌های جدید و تغییراتی که قرار است با آن روبرو شوید مقاومت کنید بدون شک شکست خواهید خورد. انعطاف پذیر باشید و از تغییر هراس نداشته باشید. امروز در تصمیم گیری کمی مردد هستید بهتر است روز دیگری را برای گرفتن تصمیمات اساسی انتخاب کنید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
شرایطی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که رابطه دوستی میان شما و یکی از دوستانتان را بسیار قوی‌تر از قبل می‌کند. ممکن است که در نگاه اول این اتفاق کمی هم ناراحت کننده باشد، اما نتایج مفید آن بعدها مشخص خواهد شد. زندگی را ساده درنظر بگیرید تا موقعیت ها ساده‌تر جلوه کنند.  خودتان را بیش از حد لزوم وارد جزییات نکنید، این جزییات بی‌اهمیت هستند. در این شرایط نه تنها تمرکز فکری شما از لین خواهد رفت، بلکه مجموعه قدرت تمرکز شما نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
این امکان وجود دارد که امروز خبر‌هایی را از طریق ایمیل، پیام کوتاه یا تماس تلفنی دریافت کنید. این خبر‌های جالت به احتمال زیاد از طرف یکی از نزدیکان به شما خواهد بود. پس از شنیدن این خبر‌ها تلاش و انگیزه شما برای رسیدن به اهدافی که در ذهن دارید افزایش خواهد یافت. شما در عملی کردن این پروژه مصمم و جدی هستید و نمی‌خواهید شکست بخورید. در این مسیر به احساسات خود اجازه ندهید تا شما را از رسیدن به اهدافتان دور کنند؛ بنابراین با افراد دردمند همدردی کنید، اما بیش از حد احساسی نشوید.

بیشتر بخوانید  فردا کرمانشاه تعطیل است چهارشنبه ۴ خرداد + تعطیلی مدارس کرمانشاه – ایران چطور

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
اگر برای تصمیم گیری به حرف‌های دیگران بیشتر از حد معمول توجه می‌کنید، ممکن است بیش از حد پول خود را خرج کرده و ارزش سرمایه‌‌ای که اکنون در اختیار شما است را ندانید. در نظر داشته باشید که این به معنای بدخواهی دیگران در مورد شما نیست. در واقع برداشت‌های مبهم شما از حرف‌های دیگران باعث سوء تعبیر شده و تصمیمات اشتباهی گرفته‌اید. زمانی که می‌خواهید تصمیم قطعی بگیرید، ممکن است ناخودآگاه برداشت‌های اشتباهی از صحبت‌های دیگران داشته باشید. اگر اینگونه بود بتهر است از آن‌ها بخواهید که واضح‌تر در مورد موضوعات با شما صحبت کنند.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز به طور عجیبی و بدون هیچ دلیلی نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شده‌اید، ولی خیلی زود وضعیتی بهتر و نگرشی مثبت پیدا خواهید کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می‌توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال تغییرات مداوم در رفتارها و حالاتتان در دیگران انتظارات غیر واقع بینانه ای به وجود خواهد آورد. پس بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر مشکلی دارید آن را از دیگران مخفی نکنید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود. کسی که دوست دارید کاملا آماده است که در هر زمینه‌ای به شما کمک کند تا کارهایتان به سرعت انجام شود، پس از حمایت او استفاده کنید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
یک نامه، میل یا حتی تلفنی به شما خواهد شد که از یک دوست صمیمی برایتان خبرهایی دارد. شما از شنیدن این خبر آنقدر خوشحال می‌شوید که دوست دارید پرواز کنید. حال که انرژی شما افزایش یافته بهتر است کاغذی بر دارید و ایده های خود را در آن بنویسید یا حتی آنها را نقاشی کنید. با این روش احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. اگر با شریک زندگی تان بحث تان شده، به جای این که مدام او را سرزنش کنید، بهتر است به او فرصت حرف زدن بدهید. حتی اگر ناراحت هستید، کمی خودتان را کنترل کنید تا شرایط دوباره آرام شود آنوقت می‌توانید احساسات خود را به سادگی بیان کنید.

بیشتر بخوانید  فیلم کامل مراسم خاکسپاری بکتاش آبتین +حواشی

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده‌اید و با وجود این که ظاهرتان چیزی نشان نمی‌دهد و به نظر دیگران آرام هستید، در درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف‌ها و افکاری که دارند دیوانه تان می‌کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به شما نزدیک است و به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوایند نیست و باعث وحشت شما می‌شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می‌تواند باشد. امروز پس از چند هفته پستی و بلندی و ماجراهای مختلف بالاخره به امنیت و آرامش رسیده اید، اما آنچه به دست آورده اید ارزش این همه زحمت را داشته است.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
احساس می‌کنید که دوره‌ای از زندگیتان دارد به پایان می‌رسد و دلتان از حالا برای چیزهایی که دارید پشت سر می‌گذارید تنگ شده است. آنچه شما را ناراحت کرده است مسائل مادی نیست، ولی دلتان می‌خواهد زمان را تحت کنترل خود در آورده و جلوی پیشرفت آن را بگیرید. ولی هیچ کس نمی‌تواند جلوی زمان را بگیرد، نهایت کاری که از دست شما برمی‌آید این است که بیشترین استفاده را از زمانتان ببرید و در پیشرفت خود به سوی آینده با دقت، احتیاط و در عین حال شجاعت پیش بروید. اگر به جای تجربه کردن زندگی به طور مستقیم به تماشای گذر عمر اکتفا کنید چیزهای زیادی را از دست خواهید داد، زندگی را در آغوش گرفته و از تک تک لحظات آن لذت ببرید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

بیشتر بخوانید  افزایش بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس
امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
شما با کمک افراد دور و برتان احساس شادی و آزادی بسیاری خواهید کرد. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق‌تان قرار ملاقاتی بگذارید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار به زودی هر دوی شما احساس خوبی خواهید کرد.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
تصمیماتی که در مورد مسائل اقتصادی می گیرید ممکن است دیگران را دچار تعجب کنند، در واقع دیگران شما را به عنوان فردی گشاده دست و حتی گاهی ولخرج می شناسند و اکنون ناگهان به نظر خسیس شده‌اید. بد نیست اگر به فکر صرفه جویی کنید، اما باید بدانید کی و کجا صرفه جویی کنید؛ خساست در مورد چیزهای کوچک و بی‌اهمیت و ولخرجی در مواقعی که اصلا لزومی ندارد شما را به جایی نخواهد رساند. اگر قرار است امروز با نامزدتان دیدار کنید، در مورد محل قرارتان و این که می‌توانید آدرس آن را پیدا کنید اطمینان حاصل کنید تا مبادا سوء تفاهمی پیش بیاید. وقت قرارتان را هم یادتان نرود! همین چیزهای کوچک امروز می‌توانند برایتان دردسرساز شوند.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
به جای اینکه به حالت ایده‌آل یک رابطه عاطفی فکر کنید بایستی کمی منطقی باشید و رویاپردازانه نیندیشید. تصورات آرمان گرا در حد معمول و منطقی بسیار خوب هستند ولی نه اینکه تمامی رابطه را تحت تأثیر خود قرار دهد. در فکر تغییری در زندگی خود هستید. تغییری مانند تغییر شغل یا سفر به شهری دیگر. اما یادتان باشد که جانب احتیاط را همیشه در نظر بگیرید. وقت آن رسیده است که بنشینید و کمی با خودتان حساب و کتاب کنید. این چند وقت خرج‌های بیهوده زیاد کرده‌اید، کمی برای پس انداز برنامه کنید و خرج‌های غیر ضروری را از برنامه خود حذف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید