فال روزانه واقعی یکشنبه ۲۹ بهمن | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است


یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.

فال روز تولد: شما شخصی ماجراجو، حساست، شجاع، احساساتی، سخت کوش و وقت شناس هستید. با این همه شور و اشتیاق و جاه طلبی که در وجودتان است باید سعی کنید خجالت و لجبازی هایتان را کنار بگذارید تا به اهداف خود برسید. در رابطه بامسائل مالی می توانیم این مژده را به شما بدهیم که پول زیادی به دست خواهید آورد. شما پروژه های جدیدی را آغاز خواهید کرد که منافع بسبار زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین، سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امسال به ثمر خواهند رسید. این پیشرفت مادی باعث خواهد شد احساس سعادت و خوشبختی بیشتری داشته باشید. امسال زنان در زمینه ی روابط عاطفی بسیار خوش شانس تر خواهند بود. روابط شما با همسرتان خوب خواهند بود و اگر مجرد باشید هم ممکن است تا اواخر این سال از زندگیتان ازدواج کنید. فروردین، اردیبهشت، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

حس ششم، خلاقیت و هوشیاری شما امروز در انجام کارهایتان کمک بسزایی یه شما خواهند کرد و نتیجه ی این ترکیب فوق العاده را خیلی زود خواهید دید. افزایش حقوق و یا رتبه ی کاری، دریافت کمیسیون یا یک جایزه به خاطر عملکرد خوبی که امروز از خودتان نشان داده اید باعث خواهد که اعتماد به نفستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. اطرافیانتان نیز با دیدن توانایی های شما اعتماد بیشتری نسبت به شما و توانایی هایتان پیدا می کنند و شاید حتی بخواهند برای رفع مشکلات و گرفتاری های خود از شما تقاضای کمک و راهنمایی کنند. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل ان صحبت های یکی از دوستان و اتفاق های ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید تا این که با عقلتان رفتار کنید، اگه انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

بیشتر بخوانید  قیمت آجیل ، شیرینی و میوه عید

دیدگاهتان را بنویسید