فال روزانه سه شنبه 25 مهر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
شما دچار یک “جنون تغییر” شده‌اید که به مرور آرام می‌شود. بعد از یک مدت زمان طولانی دوباره احساس عشق می‌کنید. شغل جدید برای شما شادی و موفقیت به همراه خواهد داشت. دانش و اطلاعات شما بسیار در پیشرفت حرفه‌ای‌تان تاثیرگذار است البته گاهی نادیده گرفته شده و پیشرفت کاری به ایده‌های کارفرمایتان نسبت داده می‌شود.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
سعی کنید به همه مسائل از دید منطقی نگاه کنید. واقع گرا بوده و در این موارد قدرت تخیلتان را کنار گذارید. برنامه ریزی بر اساس عقل و منطق علاوه بر داشتن نتیجه مطلوب، مورد رضایت خودتان نیز خواهد بود. بی حوصلگی را کنار گذاشته و با تمرکز تمام به کارهایتان برسید. امروز شدیدا درگیر موضوعات اقتصادی شده‌اید، حواستان باشد که در این مسائل تک روی نکنید. خرد جمعی نسبت به تفکر ی نفر تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
در حال حاضر مسئله ای ذهن شما را درگیر کرده است. با اینکه از ته دل می‌خواهید این مسئله را با دیگران در میان بگذارید، اما از بر زبان آوردنش ترس دارید.  نباید تا این حد محتاط و نگران باشید، این موضوع برای بسیاری از مردم پیش می‌آید، اگر دغدغه ذهنی خود را با دیگران در میان بگذارید، مطمئن باشید که راهنمایی‌های خوبی دریافت خواهید کرد.. این امکان وجود دارد که یکی از افراد نزدیک اطراف شما راز دلش را با شما در میان بگذارد، این راز را در سینه خود حبس کنید تا اعتماد دیگران نسبت به شما از بین نرود. توصیه می‌کنیم برای تسکین دادن ذهن خود زماتی را به پیاده‌روی اختصاص دهید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
شما دارید با قدرت تمام برای آرامش و خوشبختی اعضای خانواده تان تلاش می‌کنید و خودتان را چنان زیر بار کار و مسئولیت خسته می‌کنید که گاهی دیگر حال و حوصله ای برای توجه کردن به عزیزانتان برایتان باقی نمی ماند. یادتان باشد که همه تلاش های شما با هدف خوشبختی خودتان و خانواده تان هستند و این همه تحت فشار قرار دادن خودتان نتیجه‌ای معکوس برایتان به همراه خواهد داشت. حتما زمانی را در طی روز به خانواده خود اختصاص دهید و تحت هیچ شرایطی آن را قربانی کارتان نکنید. مشکلات کوچکی که امروز برایتان پیش خواهند آمد خوشبختانه خیلی زود حل خواهند شد و معضل بزرگی برای شما ایجاد نخواهند کرد، خودتان رابخاطر آنها نگران نکنید.

بیشتر بخوانید  ایالات متحده چندین فرد و نهاد سوری را در لیست تحریم ها قرار داده است

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز کنترل کردن احساساتتان کاری بسیار دشوار است و همین موضوع ممکن است باعث شود بدون داشتن برنامه قبلی چیزی را بخرید که از فکر کردن به آن قند توی دلتان آب می‌شود. به دست آوردن چیزهایی که دوست دارید کار بسیار خوبی است، ولی دنبال کردن رویاهای مادیتان رضایت خاطر دائمی برای شما به همراه نخواهد داشت و خیلی زود شادی ناشی از به دست آوردن آنها از بین خواهد رفت. شاید هم با خودتان به دارایی هایتان فکر کنید و به خاطر داشتن آنها سپاسگزار باشید، اما به یاد داشته باشید که این دارایی ها مادی هستند، اما روابط انسانی بسیار فراتر از این اموال و دارایی ها هستند و خاطرات این روابط تا ابد در قلبتان باقی خواهند ماند.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز هر چقدر که می‌گذرد احساس خستگی و بی حوصلگی بیشتری به سراغتان می‌آید و از هیچ چیز راضی نیستید. با وجود این که انتظار دارید همه چیز در آرامش تمام پیش برود، احساسات ضد و نقیض درونیتان باعث می شوند به دنبال دردسر بگردید. امروز حرف زدن در مورد مسائل جنجالی و بحث برانگیز مانند فلسفه و مفهوم زندگی با دوستان نزدیک و اطرافیانتان می‌تواند راه خوبی برای پرت کردن حواستان از نگرانی های جدیترتان باشد. این بحث ها نتایج چندانی نخواهند داشت ولی می‌توانند به شما در تعیین اهداف جاه طلبانه ای کمک کنند که حاضر هستید برای رسیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی‌آید را انجام دهید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز روز آرامی برایتان خواهد بود. سعی کنید از افرادی که به شما استرس وارد می‌کنند، به دور باشید تا این آرامش تان را خراب نکنند. به دیگران اهمیت دهید و با آنها مهربان باشید تا آنها هم انرژی مثبت را متقابلا به شما منتقل کنند. یکی از توانایی هایتان امروز فوران می‌کند. این توانایی می‌تواند ورزشی یا هنری یا حتی تحصیلی باشد، از آن بهترین بهره را ببرید و خودی نشان دهید. مطمئنا پیشنهادهای خوبی به شما خواهد شد. اگر احساس خستگی می‌کنید، بهتر است که خودتان را به جای دارو، با مواد غذایی تقویت کنید. مطمئنا نتیجه‌ای که خواهید گرفت نیز بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  کار طلاهای سرگردان به دادستانی کشید

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز اگر انتظارات خودتان را بیش از اندازه بالا ببرید با به دست نیاوردن نتایجی که انتظار دارید به شدت دچار شک و تردید نسبت به خودتان و توانایی هایتان خواهید شد. شما دچار سرگردانی شده‌اید و نمی‌توانید بین شور و هیجانی که در وجود خود احساس می‌کنید و تردیدهایتان تعادل برقرار کنید. شما از این می ترسید که با یک تصمیم گیری اشتباه خودتان را دچار مشکل و دردسر کنید و به مقصدی که در نظر دارید نرسید. برخلاف آنچه فکر می‌کنید یک مانع کوچک به شما کمک خواهد کرد راه حل هایی بزرگ بیابید، تنها کاری که باید بکنید حفظ اعتماد به نفستان است. اعتماد به نفس مثل ماهیچه است، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید قویتر می‌شود!

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز شاید در خانه اوضاع چندان روبراه نباشد و تنش های موجود به شکل مشاجره بر سر مسائل بی‌اهمیت بروز پیدا کنند. سعی کنید کمی از هم فاصله بگیرید و امروز را به جای خانواده با دوستانتان بگذرانید. البته که همیشه الویت اول به گذراندن وقت با خانواده است، اما این کار به نفع خانواده خواهد بود. فردا که جو آرام تر شد می‌توانید در کنار خانواده ساعات خیلی خوبی داشته باشید. شاید بین شما و کسی که دوست دارید مسائلی وجود دارند که به خاطر ترس از دست دادن او سعی می‌کنید ناگفته باقی بمانند. اما این کار تنها باعث بدرتر شدن اوضاع خواهد شد، بهتر است این مشکل را هر چه سریعتر حل کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  ۳۳ مدل فرنچ طلایی ناخن جذاب | ساده و درخشان باش

دی ماهی عزیز…
امروز روزی است که دیگران از شما انتقاد می‌کنند. انتقاد پذیر باشید و از نقد آن‌ها نهایت بهره را ببرید تا چنانچه مشکلی در رفتار و کارهایتان وجود دارد آن را برطرف نمایید. متواضع باشید و خودتان را فراتر از دیگران ندانید. اگر امروز دیگران در مقایسه با ذهن بسیار سریع شما کند ذهن به نظرتان می‌آیند نسبت به آنها صبور باشید. مجردها باید سعی کنند بین زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود تعادل ایجاد کنند و برای هر دو به اندازه کافی وقت بگذارند. امروز همچون یک کارآگاه حرفه ای به دنبال سر در آوردن از کارهای کسی هستید که دوستش دارید. کمی کنجکاوی ایرادی ندارد، ولی تجسس تنها باعث بهم ریختن اوضاع خوب موجود در رابطه تان می‌شود.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز به نظر همه جذاب شده و می‌توانید قلب هر کسی را که می‌خواهید به دست بیاورید ولی ممکن است بدون این که حتی خودتان هم متوجه این موضوع باشید پایتان را از حد و حدودتان فراتر گذاشته و همه چیز را خراب کنید. البته موفق خواهید شد که با شیرین زبانی هایتان خود را از چنین مخمصه ای هم نجات دهید، ولی مسلما نمی‌توانید بعد از به هم ریختن اوضاع آن را به شکل اولش بازگردانید. با احتیاط گام بردارید و بعد از هر قدم از این که پایتان را جای محکمی گذاشته اید اطمینان حاصل کنید. بهتر است در محل کارتان هم مواظب حرف‌هایتان باشید و با این ایده های عجیب و غریبی که در سر دارید برای خودان دردسر درست نکنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز وقت آن رسیده است که کمی بیشتر به سلامتیتان اهمیت دهید. داشتن سلامتی و انرژی کافی رمز موفقیت شما در کار است. اخیرا از کمبود این انرژی به شدت رنج برده و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست داده‌اید کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید تا مجددا شارژ شوید. امروز انرژی لازم برای بیان تمام احساسات تان به فردی که به او علاقه دارید را به دست می‌آورید. شاید فکر کنید کمی صبر بهتر باشد اما زمان را از دست ندهید و قدم اول را همین امروز بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید