فال روزانه دوشنبه 22 آبان 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت عقرب (Scorpio)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
همه کارها و تلاش‌های‌تان شما را به قله کوه بسیار نزدیک کرده است – تقریبا آنجا هستید! یک حرکت دیگر کافیست تا به هدف نهایی خود برسید. پس تعلل نکنید و با یک اقدام جسورانه قدم نهایی را بردارید. افراد زیادی به اقدامات شما چشم دوخته‌اند و منتظر نتیجه‌ای هستند که شما به آن دست خواهید یافت؛ برخی از روی حسادت و برخی شما را به عنوان الگویی در زندگی خود زیر نظر دارند. لازم است کمی ریسک کنید تا به موفقیت برسید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز حال شما مساعد نیست و ترجیح می‌دهید که در خانه بمانید. دوست دارید که تمام وقتتان را به تماشای تلویزیون گذارنده و حرکتی نکنید. شاید از لحاظ روحی کمی آرام شوید ولی خانه نشینی چندان هم برایتان خوب نیست. بهتر است با تحرک و کار بیرون از خانه رخوت و کسالت را از تن بیرون کنید. از دوستان نزدیکتان بخواهید که در این راه یاریتان کنند.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
حد و حدود روابطتان را حفظ کنید. احساس صمیمت زیاد با دیگران می‌تواند لذت باهم بودن را از شما بگیرد و ارتباطاتتان را دچار خدشه کند. امروز دچار سردرگمی ذهنی شده‌اید. از اینکه می‌بینید در این مدت زمان چیزی بدست نیاورده‌اید بسیار ناراحت هستید در صورتی که بایستی نیمه پر لیوان را هم دیده و به خاطر داشته‌هایتان شکر گذار باشید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز پیام های عجیب و نسبتا نامفهومی از دوستان، خانواده و همکارانتان دریافت خواهید کرد. آنها به ظاهر یک چیز می گویند و شما احساس می‌کنید که در واقع منظور دیگری دارند. سعی کنید با آنها صحبت کرده و قانعشان کنید که احساسات واقعیشان را با شما در میان بگذارند تا از بروز هرگونه مشکل بعدی جلوگیری کنید. ممکن است در محل زندگی و اطراف خانه تان مغازه های جدیدی باز شده باشند که اگر سری به آنها بزنید می‌توانید خریدهای خیلی خوبی از آنها بکنید. مخصوصا اگر این مغازه یک کتاب فروشی است حتما در راه بازگشت به خانه توقفی در آنجا داشته باشید و یک کتاب خوب بخرید.

بیشتر بخوانید  بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز ناگهان ایده ای هوشمندانه در مورد انجام کارهای روزمره تان به صورتی کاملا متفاوت به سرتان زده است اما این روش خارق العاده در دراز مدت چندان مفید نخواهد بود، اما بد نیست آن را برای مدت کوتاهی هم که شده مورد امتحان قرار دهید و از جنبه های مختلف بررسی کنید و اگر به کارتان نیامد یا اشکالی در آن دیدید رهایش کنید. از تغییر ایجاد کردن در کارها و برنامه‌هایتان نترسید، برای رسیدن به یک هدف هزاران راه مختلف وجود دارد. امروز احساساتتان آشفته به نظر می‌رسند و روابط عاطفیتان به آن خوبی که انتظار دارید پیش نمی روند، سعی نکنید به زور این مشکل را حل کنید و به خودتان و طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز شما می‌خواهید به دیگران نشان دهید که توانایی هایتان در چه حدی هستند و همین باعث خواهد شد که مجبور شوید فشار بیشتری را تحمل کنید. شما معمولا آماده اید تا در برابر هر کسی که نیت شما را مورد سوال قرار دهد بایستید و مبارزه کنید، اما زمانی که ببینید خودتان هستید که در برابر خود ایستاده اید نمی‌دانید چه کار باید بکنید. خوشبختانه شما می‌توانید نگرش خودتان را تغییر داده و بپذیرید که شکست‌های گذشته لزوما نشان دهنده این نیستند که قرار است در زمان حال هم با شکست مواجه شوید. بیشتر رویاها یک شبه به واقعیت بدل نمی شوند و به تلاش و زمان و انرژی زیادی نیاز دارند؛ کافی است خودتان را باور داشته باشید تا همه چیز امکان پذیر شود.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شما از صمیم قلب می‌خواهید وعده و وعیدهای زیادی که تحت فشار قرار گرفته و به دیگران داده اید را عملی کنید. متاسفانه اگر منطقی رفتار نکنید خودتان را در این راه دچار نا امیدی خواهید کرد. موضوع به آن پیچیدگی که فکر می‌کنید نیست، آنچه که می‌خواهید تنها با برنامه ریزی و سخت کوشی به دست خواهد آمد. شما می‌خواهید دل دیگران را به دست بیاورید، اما حقیقت این است که نظر دیگران هیچ اهمیتی ندارد، آنچه مهم است احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید، حتی اگر این کار باعث شود دیگران به صورت موقتی از شما فاصله بگیرند. امروز با عشق‌تان تمام کارهایی که دوست دارید را می‌توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.

بیشتر بخوانید  جاری شدن سیل در داراب فارس باعث کشته شدن یک نفر شد

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز خوب حواس تان را جمع کنید و تمام اتفاقات اطراف تان را تحت نظر داشته باشید زیرا حتی کوچک ترین جزییات هم می‌تواند تفاوت های بزرگی ایجاد کند. اگر چیزی به نظرتان خوب نبود، همان اول رهایش کنید وگرنه در آینده چون خواری در پاهایتان فرو خواهد رفت و راه رفتن را برایتان سخت خواهد کرد. امروز در بیان کلماتی که به زبان می‌آورید نیز محتاط تر باشید زیرا ممکن است موجب دلگیری اطرافیان تان شود و حتی در محیط کار ضرهای جبران ناپذیری را به شما بزند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز برخی اختلاف نظرهایی که بین شما و اطرافیانتان وجود دارند ممکن است شما را وادار کنند که ارزش ها و باورهای خود را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که سعی کنید حرف خود را به کرسی بنشانید ذهن خود را باز نگه داشته و سعی کنید نگرش دیگران را نیز پذیرفته و درک کنید. امروز دلتان می‌خواهد که هر طور شده بخشی از روزتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص دهید، ولی به احتمال زیاد سرتان خیلی شلوغتر از آنی خواهد بود که انتظارش را داشته‌اید. اگر در آغاز روز محکم و با اراده به کارهایتان بچسبید و آنها را به موقع به انجام برسانید خواهید توانست ساعات پایانی روز را به خودتان اختصاص دهید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  عکس فوق العاده ماه را ببینید + عکس

دی ماهی عزیز…
امروز احساس می‌کنید که هر حرف و هر موجی شما را بدون آنکه بدانید که به کجا می‌روید به این سو و آن سو می‌برد. خودتان را خسته نکنید و کمی صبر کنید تا دریای زندگیتان کمی آرامتر شود. امروز باید یک سری کارهای اداری که به مسائل مادی مربوط می شوند را انجام دهید و این کار شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز خواهد داشت. شما دوست دارید وقتتان را صرف خودتان و عشق‌تان کنید و انجام این کارهای خسته کننده واقعا برایتان سخت است. ولی خیلی به این چیزها فکر نکنید، وگرنه حواستان پرت شده و اشتباه خواهید کرد و برای درست کردن اشتباه هایتان کلی وقت باید صرف کنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
اگر بخواهید چشمه‌ای از قلب و احساساتتان را به دیگران نشان دهید امروز فرصتی است که می‌توانید مسیری جدید در رابطه عاطفیتان به وجود بیاورید. مکالمه ای بسیار نتیجه بخش با طرف مقابلتان خواهید داشت، ولی امواج احساسات درونتان خیلی شدید هستند و نمی‌توانید پشت تحلیل های منطقی و آداب و رسوم و تشریفات خودتان را مخفی کنید. شاید برایتان کمی ترسناک و خجالت آور باشد که احساسات خودتان را به زبان بیاورید. اجازه دهید کلمات همان طوری که هستند از دهانتان خارج شوند تا با پیش رفتن مکالمه تان ترسی که در وجود خود احساس می‌کنید خیلی زود از میان برود.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
افکار بیهوده‌ای که در ذهن‌تان در حال چرخش هستند در برخی موارد مانع خروج تفکرات خلاقانه‌ شما می‌گردند. واکنش‌هایی که دیگران به افکار و ایده‌هایتان نشان می‌دهند برای شما خیلی مهم است، ولی این را هم در نظر داشته باشید که خیلی وقت‌ها دیگران خواه از روی حسادت و بدجنسی خواه از روی عشق و دلسوزی، نظرهای واقعیشان را به زبان نمی‌آورند. بیهوده سعی نکنید دیگران را وادار به گفتن نظر واقعیشان بکنید، این کار حداقل امروز اثری منفی روی آن‌ها خواهد گذاشت. در زمینه روابط عاطفی کمی با احتیاط و سنجیده تر از همیشه رفتار کنید و طرف مقابلتان را وادار به انجام کارهای که دوست ندارد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید