فال روزانه دوشنبه 13 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
شما فرد بسیار خونسردی هستید که تغییر وضعیت اطراف خللی در عملکردتان نخواهد داشت. مثل اینکه پنبه‌ای در گوشتان بوده و صدای اطراف نمی‌شنوید. از لحاظی این ویژگی منحصر به فرد به نفعتان خواهد بود چرا که بدون توجه به اطراف به پیشرفت خود ادامه می‌دهید ولی از طرفی ممکن است به دلیل عدم آگاهی از وقایع بیرون بدون پیش بینی وضعیت آینده شکست بخورید. بهتر است در همه چیز متعادل باشید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز عقل و احساستان با هم هماهنگ شده اند و این به شما کمک می‌کند تا با آسودگی بیشتر و تردید کمتر تصمیم بگیرید، به خصوص در زمینه روابط عاطفی اتحاد عقل و احساس است که راه درست را به شما نشان خواهد داد. به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید با زندگی در زمان حال و مثبت اندیشی زیبایی های زندگی را درک کرده و از لحظات عمرتان لذت ببرید. و در عین حال برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز یکی از آن روزهایی است که در وجود خود احساس تضاد و دوگانگی می‌کنید و بین حس خود و چیزی که واقعا هستید، احساس تضاد می‌کنید. در واقع شما می‌دانید که چه می‌خواهید و باید چگونه با موضوعات پیش آمده و اطرافیانتان برخورد کنید ولی واکنش تند شما به این موارد، آخرین رفتار شماست. در نظر داشته باشید که آب عقل و دل در یک جوی جاری نمی‌شوند و هر کدام از یک سمت می‌روند، اگر چه کار مشکلی است ولی باید در مورد موضوعات پیش آمده تامل بیشتری کنید و با اطرافیانتان همکاری بهتری داشته باشید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز وقتی پای رویاهایتان و عملی کردن آنها به میان می‌آید به طوری غیر عادی واقع بینانه برخورد می‌کنید. با این حال، هر چند که ترس از شکست ذهن‌تان را به خود مشغول کرده است، اما نمی‌تواند مانع سفر شما به دوردست ترین نقاط دنیای خیالتان شود و شما را محدود کند. پیش از گرفتن هر تصمیمی با خیال راحت تمام گزینه‌هایی که پیش رویتان قرار دارند را در دنیای واقعی هم مورد بررسی قرار دهید و اهداف جاه طلبانه خود را با واقعیت دنیای اطرافتان تطبیق دهید تا تصمیماتتان نتایجی مفید و پایدار داشته باشند. امروز شما قدرتی فوق العاده در اختیار دارید و به راحتی می‌توانید به احساسات و افکار واقعی دیگران پی ببرید، پس از این فرصت استفاده کنید!

بیشتر بخوانید  ۳۳۰ ویژه‌برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار می‌شود

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
انرژی شما امروز حالت متمرکزی به خود گرفته است و می‌توانید تمام توان و توجه خود را روی انجام کاری که می‌خواهید متمرکز کنید و تا آخرین قطره انرژی خود را در راه انجام آن به کار بگیرید. هیچ کس و هیچ چیزی هم نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد و از تصمیم خود منصرفتان کند. دارید به راه های مختلفی فکر می‌کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا امروز از دید بقیه مخفی شوید و در تنهایی خودتان از روزتان لذت ببرید. با این حال واقعیت چیز دیگری است و با این همه کاری که در انتظارتان هستند نمی‌توانید به این راحتی و بی آن که جای خالیتان حس شود از جمع فاصله بگیرید. حتی اگر بتوانید برای مدتی از بقیه دور شوید هم خیلی زود آنها به سراغتان خواهند آمد.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
آیا به تحقیق کردن علاقه دارید؟ امروز فرصت خوبی است تا در کتاب‌ها و مقالات جستجویی کنید و با افراد باتجربه گفتگویی داشته باشید آنوقت می‌بینید که چه فرصت‌های خوبی در اختیارتان است. اما قبل از اقدام به هر کاری، خوب در مورد جزییات تحقیق کنید. اگر احساس می‌کنید که از سوی عشق زندگی تان مورد سواستفاده قرار گرفته‌اید، بهتر است شیوه رفتاری خود را تغییر دهید. با او قراری بگذارید و حرف‌های دلتان را به زبان بیاورید. شاید او در آن لحظه شما را ترک کند اما اعتماد به نفس و استقلالی که شما به دست می‌آورید به کمک تان در ادامه راه خواهد آمد.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب
بیشتر بخوانید  واکنش کنعانی به برخی مفاد ضدایرانی مندرج در قانون اختیارات دفاع ملی ۲۰۲۳ آمریکا

مهرماهی عزیز…
برنامه ریزی در مورد کاری که با دوستان تان می‌خواهید انجام دهید، مانند یک مسافرت، امروز وقت زیادی را از شما می‌گیرد. از آن طرف مجبورید به ایمیل ها و تلفن های زیادی جواب دهید. همین شما را از کارهای مهم ترتان باز می دارد طوری که نگران می‌شوید. توصیه می‌کنیم امروز کارهایی که به تمرکز بیشتری احتیاج دارند را کنار بگذارید و کارهای کوچک تر و کم اهمیت ترتان را انجام دهید تا دورتان خلوت تر شود. در مورد مسائل عاطفی، امروز به نتیجه می رسید. همین موضوع روحیه و اعتماد به نفس تان را به بهترین شکل تغییر می‌دهد.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز افراد جدیدی را ملاقات خواهید کرد که برایتان جذابیت زیادی دارند. می‌توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و آنچه را که می‌خواهید به دست آورید. نتیجه‌این گفتگو دوستی بلند مدت شما با یکدیگر خواهد بود. امروز فرصت خوبی است تا عمیق‌تر به خود فکر کنید. آیا طاقت احساسات عمیق‌تر خود را دارید؟ آیا می‌توانید با سختی‌ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می‌دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می‌کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می‌توانید با مشکلات تان کنار آیید. اهمیت کمک به دیگران و صدقه دادن را نیز از یاد نبرید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز فرصتی برای شما فراهم می‌شود تا شغل خود را تغییر دهید. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد علم و دانش یا حتی موضوعات فلسفی و ماورایی شما را به سمت خود جذب می‌کنند. آیا تغییر زندگی شغلی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می‌دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید  اعلام جزئیات پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن به مسی- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز برای اینکه درهای عشق و محبت را باز کنید باید بدانید که از دیگران چه می‌خواهید، البته باید در انتظارات خود خیلی سخت گیر نباشید و طرف مقابلتان را نیز درک کنید تا بتوانید به احساس رضایت و خوشحالی دست پیدا کنید. این که در عالم رویا تصویری زیبا از آینده برای خودتان بسازید اصلا بد نیست و حتی می‌تواند به شما برای پیشرفت انگیزه هم بدهد، فقط باید مواظب باشید در این دنیای غیرواقعی زندانی نشوید و ارتباط خود را با عقل و منطقتان از دست ندهید تا بتوانید برای به واقعیت بدل کردن این رویاها برنامه ریزی کرده و دست به عمل بزنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز با اطرافیانتان بر سر موضوعی بحث خواهید کرد که باعث گیج شدن و سردرگمی شما در پیدا کردن راه حل مناسب خواهد شد.اگر طبق برنامه‌ای که خودتان ترسیم کرده‌اید پیش روید قطعا از این سر درگمی بیرون خواهید آمد. سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگران مشاهده و بررسی کنید، در این صورت با واقعیات بیشتری مواجه خواهید شد که به شما در پیشرفت تان کمک خواهد کرد. امروز درمی‌یابید که فردی به شما علاقه مند است در واقع مدت‌هاست که از دور شما را زیر نظر دارد ولی تا بحال قدرت بیانش را نداشته است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز فرصت مناسبی است برای اینکه نشان دهید با داشتن موقعیت‌های بسیار برای خوشگذرانی و حرف زدن با دیگران، مسئولیت پذیری در کار برایتان از همه چیز مهم تر است. اراده قوی در انجام کار و تسلیم نشدن در برابر مشکلات از ویژگی‌های منحصر به فرد شماست. شاید یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان به شما سر بزند و در مورد پیشرفت هایی که در زندگی اش صورت گرفته و شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد با شما حرف بزند. بهتر است او را به یک شام دعوت کرده و با او قدمی بزنید حواستان باشد که عشق‌تان را نیز همراه خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید