مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت ثور (Tarus)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
شما بسیار مهربان هستید ولی از ابراز مهربانی و علاقه به شخصی که دوستش دارید خودداری می‌کنید. حتی بیان کردن یک دوستت دارم می‌توانید دوام زندگی مشترکتان را چندین برابر کند. امروز می‌توانید امتحان کنید تا نتیجه آن را ببنید. سطح انرژیتان نسبت به روزهای گذشته کمتر شده و توان انجام همه کارها را ندارید. اگر بخشی از آن‌ها را به روزهای آینده موکول کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
برای کسب اعتماد دیگران، از بالا به آن‌ها نگاه نکنید. شما باید نیازهای آنها را برطرف کنید تا در روابط اجتماعی و اقتصادی بتوانید به موقفیت برسید. در جاده رسیدن به اهداف خود صبر و شکیبایی را سر لوحه زندگی خود قرار دهید. صبر تلخ است اما میوه شیرینی دارد!

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
در روزها و هفته‌های آینده منتظر خبرهای خوب باشید. امروز نیز تلاش کنید تا بین مسئولیت‌ها و معنویات زندگی‌‌تان تعادل برقرار کرده و درک بهتری از رابطه بین این دو به دست آورید. شاید نیاز است که تفکر و بینشتان به زندگی را تغییر دهید تا مسیرهای جدیدی در زندگی پیش رویتان ظاهر شود. زمان را از دست ندهید و همواره بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز ممکن است به دلیل استرس‌هایی که در چند روز قبل تجربه کرده‌اید، کمی احساس کسالت کنید. برای بهبود حالتان، کارها را رها و تا جایی که می‌توانید وقت تان را به استراحت اختصاص دهید. برای شروع پروژه های کاری، روز مناسبی نیست و لازم است تا ذهن تان را از افکار پراکنده خالی کنید. با فرد مورد علاقه خود برای اولین زمان ممکن قراری بگذارید و در مورد هدف هایتان با او گفتگو کنید. ورزش کردن نیز می‌تواند بر تغییر روحیه شما تاثیر گذار باشد. اگر خانه تان بهم ریخته و غذای مورد علاقه تان را چند وقتی است نخورده اید، زمان آن است تا برای علاقمندی های زندگی خود نیز کمی وقت بگذارید.

بیشتر بخوانید  غرس صدها اصله نهال در مجتمع صنعتی چادرملو

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز روز درخشش شماست و با بیان صادقانه نظرات خود در رابطه با یک موضوع جنجالی نظر همه را به سوی خود جلب خواهید کرد. شاید حرف‌هایتان آنقدرها هم که خودتان فکر م یکنید هیجان انگیز نباشند، اما این قدرت را دارند که نظر خیلی ها را تغییر دهند. با این حال باید این را در نظر داشته باشید که به دیگران دیکته نکنید که چه کاری را باید انجام دهند. فقط آن چه می‌دانید را به آنها بگویید و تصمیم گیری در رابطه با این که چه کاری را باید انجام دهند به خودشان واگذار کنید. به جای تلاش برای اجبار دیگران به انجام آن چه فکر می‌کنید درست است بمب هایی در ذهنشان بکارید که باورها و افکار اشتباه و قدیمیشان را از بین ببرند.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
احساس می‌کنید که میان دو صخره گیر کرده‌اید و راه فراری نیست اما این را هم بدانید که تا زمانی که در مورد مشکل تان با دیگران حرف نزنید، هیچ کس به کمک تان نمی‌آید و شما ممکن است که تا ابد در همان مکان گیر بیافتید. اگر چه فرد درون گرایی هستید اما گاهی لازم است که احساسات خود را بروز بدهید و خودتان را تخلیه کنید. به زودی پولی از طرف کاری که در گذشته انجام داده اید، به دست می‌آورید. به جای کنار گذاشتن آن، یکی از چیزهای مورد علاقه تان را بخرید تا حال تان کمی عوض شود.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز ناگهان انگار دچار احساس افسردگی شده‌اید؛ در درونتان طوفانی برپاست و از آرامش فکری هیچ خبری نیست. احساس می‌کنید که نیروهایی پنهانی دست به دست هم داده اند تا امروز را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. با این حال نباید تسلیم این وضعیت شوید، خودتان را مجهز کرده و بی هیچ وحشتی در دل طوفان فرو بروید؛ اگر این کار را کنید خواهید دید که خیلی زود هوا آفتابی خواهد شد. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. اگر کسی خواسته های غیر منطقی و نابجایی از شما دارد در مقابل او تسلیم نشوید.

بیشتر بخوانید  یششیر دعای سبک برای رفع عذاب در قبر است

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز شما مجبور هستید تمام مدت از خانواده و عزیزانتان حفاظت و حمایت کنید و این موضوع شرایط را کمی برایتان دشوار کرده است. حتی اگر این شرایطی که آزادی شما را محدود کرده‌اند باعث ناراحتیتان شده اند، بهتر است به جای این که دلتان به حال خودتان بسوزد با دیدی مثبت به این وضعیت نگاه کرده و از این که توانایی کمک و حمایت از عزیزانتان را دارید سپاسگزار و خوشحال باشید. با کمی تلاش خواهید توانست وقتی را هم برای رسیدگی به کارهای شخصی خودتان نیز پیدا کنید. خوشبختانه بعداز ظهر امروز به راحتی می‌توانید دیگران را از سر خودتان باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
اخیرا در زمینه شغلی به ثبات رسیده اید، این راه را ادامه دهید و با برنامه پیش روید تا به موفقیت ایده‌آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه است. اگر نگران عکس العمل دیگران هستید، باید بگوییم که آنها نیز از شخصیت واقعی شما لذت خواهند برد و دوست دارند بیشتر شما را بشناسند.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  ترمیم بافت عصبی با استفاده از ریز ربات ها

دی ماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان شکوفا شده و احساساتی که مانع بروز دادن این خلاقیت‌ها بوده از بین رفته‌اند. حالا با چشمی بازتر می‌توانید به موقعیت‌های پیش رو بنگرید. البته داشتن این همه گزینه مقابل رویتان ممکن است وقتی به آینده و نتیجه انتخابتان فکر می‌کنید دچار شک و دودلی شوید. به نفعتان است که گزینه‌هایتان را در نظر گرفته و آنهایی را که اضافی هستند حذف کنید تا انتخاب برایتان راحت تر شود. به جای ترس هایتان به صدایی که شما را به سوی رویاهایتان فرا می خواند گوش دهید. امروز نتیجه تلاش هایی که کرده‌اید را به صورت پاداش مالی و یا پیشرفت حرفه ای خواهید دید، منتظر اتفاقات خوب باشید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
خودتان را برای یک جرو بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. ناراحتی خود را با قدم زدن آرام کنید. مطمئن باشید که انرژی‌های مثبتی را از فضای اطراف تان جذب خواهید کرد. یک شام خوشمزه در رستوران محبوب به همراه یک دوست قدیمی هم انتخاب خوبی است.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
بهتر است امروز کمی جلوی آینه بایستید و خود را ببینید. بله احساس خوبی ندارید ولی لازم نیست که تمام روزتان را خراب کنید. برای این که این حس از بین رود، امروز عصر به بازار بروید و کمی برای خودتان خرید کنید. با پوشیدن لباس های نو حس مثبت بیشتری به شما منتقل خواهد شد. از خوردن و آشامیدن بیش از حد نیز در چنین روزی خودداری کنید. مطمئن باشید که حالتان بهتر خواهد شد. دوستی شما را به یک مهمانی دعوت می‌کند، اگر چه تمایل زیادی به آن ندارید اما بهتر است بدان پاسخ مثبت دهید. این میهمانی، حتی بیش از آنچه فکر را بکنید، روحیه شما را دگرگون خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *