فال روزانه جمعه 28 مهر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت میزان (Libra)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز خودتان هم متوجه شده‌اید که حال و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. تنبلی واقعا بر شما غلبه کرده و سرعتتان به اندازه یک حلزون خسته رسیده است. حتی اطرافیانتان هم از این کندی شما متعجب شده‌اند. اگر امروز دست به کاری بزنید شاید روزها طول بکشد تا آن را به نتیجه برسانید پس بهتر است که مهمترین کارهای امروزتان را در روز دیگری انجام دهید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
اگر امروز در کنار دوستان و آشنایان خود درباره مسائل کاربردی زندگی صحبت کنید، به اطلاعات بسیاری مفیدی دست خواهید یافت. بهترین موضوع، بحث کردن درباره مسائلی است که با افزایش درآمد شما در ارتباط است. شاید امروز بیش از حد معمول برای دیگران انتظار بکشید، پس بهتر است با داشتن کتاب یا یک چیز سرگرم کننده سر خود را گرم کنید. با این کار عصبانی نخواهید شد و گذشت زمان را احساس نخواهید کرد. 

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
توانایی شما در حل مسائل زندگی بالاست و امروز هم ایده‌های جدید زیادی به ذهن شما رسیده است. واضح است که می‌توانید این ایده‌ها را عملی کنید. اما بدانید که باید تنهایی از پس مشکلات بر بیایید و سایرین کمکی به شما نخواهند کرد. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و پیش بروید. از طرف دیگر، اگر روابط شما با عشق زندگی‌تان خوب پیش نمی‌رود، احساس ناامیدی نداشته باشید. شما خود به تنهایی باید شرایط را آرام کنید. از مسائل گذشته درس بگیرید و اشتباهات قبل را دوباره تکرار نکنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
در روزهای نزدیک موفقیت‌های خوبی بدست خواهید آورد. اما در نظر داشته باشید که قبل از انجام کارهای بزرگ بهتر است با دوستان خود مشورت کنید؛ حتی نظرهای به ظاهر کم اهمیت دیگران نیز می‌تواند در پیشرفت شما موثر و چشم گیر باشند. پس از تکروی پرهیز کنید. امروز رابطه شما با شریک زندگی‌تان بهتر از چند روز گذشته است. پس از این فرصت استفاده کنید و از کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید. خبر خوشی برای شما در راه است.

بیشتر بخوانید  جمع آوری 1150 تن عدس از مزارع خشک در میامی

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز وسوسه می‌شوید کمی ریسک کنید اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ریسک پذیری در کارتان را به وقت دیگری موکول کرده و فعلا با برنامه‌ریزی منظم و هدفمند پیش بروید. برای موفقیت بیشتر از اینکه به مادیات فکر کنید بهتر است با اطرافیانتان همکاری و ارتباط موثرتری داشته باشید. به این ترتیب به نتایج سودمندی در زندگی خواهید رسید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و اوضاع لحظه به لحظه در حال تغییر است. برای اینکه بتوانید مدیریت اوضاع را در دست بگیرید باید به جای این که سخت‌تر کار کنید در کارهایتان سیاست بیشتری داشته باشید. از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می‌کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه‌های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می‌خواهید و نمی‌توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهن‌تان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آنموقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شاید احساس کنید که امروز آخرین فرصت شما برای دست به کار شدن و شروع به انجام کاری است که مدت ها در سر داشته‌اید، اما باید مواظب باشید در اشتیاقی که برای رسیدن به هدفتان به سریعترین شکل ممکن دارید جزئیات را نادیده نگیرید. از صمیم قلب دلتان می‌خواهد که همکارانتان از ایده هایتان حمایت کنند، ولی آنها از خواسته ها و برنامه‌های شما درک درستی ندارند. تلاش های ناموفق برای توضیح اهدافتان شما را خسته و عصبی می‌کند، به ویژه اگر یکی از مقامات مافوقتان قبل از این که حرف‌هایتان را متوجه شود حرفتان را قطع کند و به شما فرصت بیان آنها را ندهد. متاسفانه مقاومت در مقابل آنها فعلا برای شما فایده ای نخواهد داشت و تنها وقت و انرژی خود را هدر خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  ۳ فرمان پیشنهادی سعید جلیلی به ابراهیم رئیسی

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
مسائل مالی و اقتصادی ممکن است باعث ایجاد برخی دردسرهای کوچک برای شما شوند. شاید در وضعیتی گرفتار شوید که نتوانید بین پس انداز کردن پول هایتان برای آینده یا به کار گرفتن آن برای خرید چیزی که مدت ها قصد خرید آن را داشته‌اید انتخاب درست و راحتی داشته باشید. ذهن خودتان را با فکر کردن به این موضوع خسته نکنید، شاید بتوانید با پس اندازی کمتر و پیدا کردن آنچه می‌خواهید با تخفیف و قیمتی مناسب هر دو گزینه را با هم داشته باشید. امروز هر چقدر دلتان می‌خواهد تفریح کنید و با دوستانتان خوش بگذرانید، فردا کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت که وقت زیادی برای فعالیت های اجتماعی برای شما باقی نمی گذارند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
تغییرات مثبتی در روابط فعلیتان به وجود خواهند آمد، اگر این رابطه کاری است به توافق جدیدی خواهید رسید که وعده موفقیت و کسب منافع مادی قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر هم پای روابط عاطفی در میان باشد همه چیز آنقدر خوب و فوق العاده به نظر می‌رسد که شاید حتی تصمیم بگیرید رابطه خود را رسمی تر کرده و وارد مرحله جدیدی شوید. هر رابطه جدیدی هم که امروز آغاز کنید خیلی خوب خواهد بود و آینده روشنی در انتظار آن خواهد بود. امروز ممکن است یکی از دوستان و یا همکارانتان به صورت غیر منتظره کاری انجام دهد که اصلا انتظارش را ندارید و با این کار خود برنامه‌های شما را به هم بریزد.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  بیوگرافی علی شمخانی

دی ماهی عزیز…
امروز از بیان احساسات خود کمی خجالت می کشید و این حس برایتان غریبه است زیرا اعتماد به نفس شما زبان زد خاص و عام است. دیگران نیز با دیدن شما ابراز نگرانی می‌کنند که مبادا مشکلی برایتان پیش آمده باشد. واقعیت این است که شما به جای جلب توجه، تنها به کمی آرامش و تمرکز احتیاج دارید. برای حل این مشکل سراغ دیگران نروید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید. با انرژی که در روزهای آتی به دست می‌آورید با افرادی که تا به حال ارتباطی نداشته‌اید، صحبت می‌کنید و بسیاری از کارهای نیمه تمام تان را به زودی به پایان می رسانید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
موضوعات بسیار پیش پا افتاده‌ای امروز در محل کارتان به وجود آمده که علاقه چندانی به صحبت کردن در مورد آن ندارید. ترجیح می‌دهید به چیزهای جالب تری فکر کنید؛ ولی متأسفانه باید این نکته را به یاد داشته باشید که قرار نیست همیشه همان کاری را بکنیم که دوست داریم؛ پس به کارتان برسید! برخی مشکلاتی که در خانه وجود دارند ممکن است به طور ناگهانی بروز پیدا کنند. مشکلات مربوط به لوله کشی، وسایل برقی و دیوارها که نیاز به تعمیر دارند. بهترین کار ممکن این است که به جای این که منتظر بمانید و ببینید چه می‌شود بلافاصله برای تعمیر آنها اقدام کنید زیرا هر چقدر که این مشکل را نادیده بگیرید حل کردن آن سختتر خواهد شد. بهتر است بجای این که خودتان دست به کار شوید از نیروهای متخصص کمک بخواهید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
اگر می‌خواهید بین خود و همسرتان صمیمیت بیشتری برقرار کنید بایستی فعالیت‌های روزانه خود را به همراه او انجام دهید. فعالیت هایی مانند ورزش کردن، سینما رفتن، خرید و … را با شریک زندگیتان انجام دهید تا احساس اطمینان درون او به وجود بیاید. اگر می‌خواهید قدرت درکتان نسبت به طرف مقابله تان افزایش یابد با او در مورد مسائل گوناگون صحبت کنید. با این روش می‌توانید با طرز فکر و نوع نگاه او به محیط اطراف نیز آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید