فال تاروت جمعه 9 دی 1401



آنچه دیگران می خوانند:

♈ امروز برای متولدین فروردین:

کارت مرگ: مرگ پایان چیزی کهنه و آغاز چیز جدیدی است. گاهی اوقات شما در پایان مرگ حدس می زنید که نوعی فرض انسانی است نه واقعیت. مرگ فقط برای کسانی است که وجود انسان را مرحله نهایی آگاهی می دانند. برای اینکه چنین چیزی درست باشد، انسان ها باید مرکز جهان باشند، در حالی که نیستند. اگر مرگ را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید، بیشتر از آن یاد خواهید گرفت. مرگ پایان هیچ چیز نیست، همه چیز را تغییر می دهد.

♉ تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

نمودار خورشید همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید را نشان می دهد، اما مراقب باشید که با فاش کردن بیش از حد خود را خسته نکنید. خورشید به شما می آموزد که برای لذت زیاد خود را در معرض دیگران قرار ندهید. قرار گرفتن بیش از حد در معرض هر چیزی، مهم نیست که چقدر خوب باشد، در نهایت به شما آسیب می رساند. مانند همه عناصر طبیعت، خورشید زمانی که به آن احترام بگذارید بسیار مفید است. خورشید می تواند به شما کمک کند، اما برای حل همه مشکلاتتان به آن تکیه نکنید.

♊ تاروت امروز برای متولدین خرداد:

نمودار پاپ ریشه های شما را بر اساس سنتی که در آن بزرگ شده اید نشان می دهد. به این ترتیب، این کارت همیشه از شما می خواهد که برای مشاوره به بزرگان خانواده مراجعه کنید. پاپ می گوید برای بازگشت به خود اصلی خود، باید تاریکی را از بین ببرید و آن را با نور درک جایگزین کنید. برای انجام این کار، باید بفهمید که چه کسی هستید و از کجا آمده اید. پاپ آینه ای است که بازتاب واقعی ما را به ما نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  تمرکز رئیس قوه قضائیه در کوتاه شدن مراحل اداری و کاهش زمان دادرسی

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

کارت شعبده باز: وقتی این کارت از دسته کارت ها جدا می شود، دردسر یا دسیسه ای رخ می دهد. شعبده باز می خواهد که همه بدون اینکه متوجه باشند از دستورات او اطاعت کنند. او باهوش و حیله گر است و به شما اجازه می دهد از اراده و اشتیاق خود در تجارت و عشق استفاده کنید. کسانی که این ویژگی را دارند می توانند دیگران را کنترل کنند و رویاهایشان را محقق کنند. یک شعبده باز می تواند برای خودش چیزی بسازد که دیگران می خواهند.

♌ فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت مرد حلق آویز شده: مرد حلق آویز شده شما را از یک کشمکش داخلی آگاه می کند که ممکن است به استفاده بیش از حد از الکل، مواد مخدر یا سایر داروهای روانگردان مرتبط باشد. ممکن است دوست داشته باشید بیش از حد لازم به خود آسیب برسانید یا خود را مجبور کنید تا هوشیار شوید. مصرف الکل و مواد مخدر معمولاً با این مشکلات همراه است، اما راه حل این است که به صدای درونی خود گوش دهید که می خواهد به مرد حلق آویز شده هشدار دهد و آماده کند.

♍ فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت ملکه: این کارت می گوید که نیروی زندگی همه جا هست. کارت ملکه نه تنها نشان دهنده توانایی پرورش و شکوفایی زندگی است، بلکه می تواند منبع آن نیز باشد. این روزها مراقبت از رشد و پیشرفت باید در اولویت زندگی شما باشد. حتی اگر شرایط مناسبی نداشته باشید، تا زمانی که زندگی شما در مسیر درست پیش می رود، مهم نیست. شما باید مانند یک ملکه با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید. عصای قدرتمند ملکه باعث می شود که دائما چیزهای جدیدی خلق کند. شما هم همین توانایی را دارید.

بیشتر بخوانید  معرفی کتاب توسعه در تاریکی توسط سیدمحمد بهشتی

♎ فال روزانه گرند تاروت برای متولدین مهر:

کارت مرگ نشان دهنده نیاز به رها شدن است. ما از مرگ می ترسیم زیرا احساس می کنیم پس از آن فراموش خواهیم شد و دیگر وجود نخواهیم داشت. تجربه مداوم تولدها و مرگ های کوچک شما را به این تغییر عادت می دهد. مرگ دائمی تنها از رکود و بی حالی ناشی می شود و اگر ذهن خود را به حرکت درآورید روح شما هرگز نمی میرد. ترس از مرگ را کنار بگذارید و سعی کنید درس زندگی را بیاموزید.

♏ فال روزانه تاروت بزرگ برای متولدین آبان:

بیرون آمدن از کارت راهبه نشان دهنده جوهره زنانه یا حس زنانگی است. راهبه بر حوزه معنوی روح زنان حکومت می کند. این کارت باعث می شود به جای اینکه از طبیعت و اطرافیان خود جدا باشید، احساس یکپارچگی با آنها کنید. اگرچه راهبه خود منزوی است، اما از دنیای روحانی مخفی به تمام جنبه های زندگی شما متصل است. راهبه شما را به عشق عمیق به جای عشق غیر اخلاقی راهنمایی می کند.

♐ فال روزانه گرند تاروت برای متولدین آذر:

اعتدال یک کارت تاروت است که وضعیت سایر کارت ها را کنترل می کند و بنابراین در زندگی شما نیز همین معنا را دارد. این کارت به شما می گوید که با آنچه فکر می کنید اشتباه است مخالف باشید. اگر می خواهید همه چیز را برای بهتر شدن تغییر دهید، هر دو طرف را درک کنید، سپس همه جوانب را بسنجید و بهترین تصمیم را بگیرید. این کارت در مورد عشق یا امور مالی نیست، اما از شما می‌خواهد زمانی را صرف شناخت خود کنید تا به خوبی خود را ابراز کنید.

♑ تاروت فردا برای متولدین آن روز:

کارت نابودی دفاع سرسختانه و درهم شکستن چیزی است که شما مقدس می دانید. اگر به تصویر دقت کنید، متوجه می شوید که در واقع آنچه در هنگام سقوط برج ویران می شود، غل و زنجیر است که جهل را می بندد (آن را در جهل نگه می دارد). برج همیشه نمادی از سلطه خشونت آمیز بر دیگران است تا بقای خود را حفظ کند. موج ناگهانی احساسات، مطمئناً در پایان این برج را نابود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  در گفت‌وگوهای امروز وین شاهد پیشرفت هستیم

♒ تاروت فردا برای متولدین بهمن:

این کارت نمایانگر دیدگاه زنان نسبت به دنیای اطراف شما است. ممکن است افراد زیادی در زندگی شما بیایند و بروند، اما همیشه به سمت شما باز می گردند، زیرا نیروی و انرژی از شما ساطع می شود که در اطراف شما پایدار است. راهبه در حل مسائل خانوادگی و عاطفی به شما کمک زیادی می کند. این به شما بینشی عمیق می دهد تا بفهمید چه چیزی برای اطرافیانتان مفید یا مضر است.

♓ تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عاشق می تواند نشان دهنده روابط عاشقانه و همچنین شرکای تجاری عالی و دوستان خوب شما باشد. این کارت نشان دهنده یک اتحادیه یا گردهمایی برای کار یا لذت های شخصی است که می تواند فرد را به آگاهی، سود مالی یا اشتیاق بیشتر سوق دهد. با این حال، کارت عاشقان نیز تا حدودی خودخواهانه است، زیرا می توانید نیازها و خواسته های خود را با برآوردن نیازها و خواسته های شریک عاشقانه خود برآورده کنید. عشق یعنی خودشکوفایی با برآوردن نیازهای دیگران.


دیدگاهتان را بنویسید