فاصله Kešmo تا Kiš با قایق


سلام جدید _ خدمات گردشگری: برای رفتن به دریا و سفر با کشتی از قشم به کیش مسیر مستقیم و مستقیمی وجود ندارد و برای رفتن از بزرگترین جزیره جنوب ایران به کیش ابتدا به بندرعباس بروید سپس بین بنادر خود در خشکی حرکت کنید. دوباره سوار شد قایق بود و به کیش رسید. به همین دلیل این مسافت به انتخاب مسافران و گردشگران بستگی دارد که کدام مسیر و بندر را انتخاب کنند و از طریق زمینی چقدر به بندرعباس سفر کنند.

فاصله قشم تا بندرعباس با قایق

وی با توجه به اینکه مسافت قشم تا کیش نیاز به قایق دارد، ابتدا به بندر زیبای بندرعباس سفر کرد تا از طریق این شهر نمونه و بنادر مهم آن به کیش برسد. می گوییم تا دو بندر شهید حقانی و پل در بندباس. تردد بین دو بندر شهید زکری کشم و شهید حقانی بندرعباس آسان است و فاصله این دو بندر 28.8 کیلومتر است. در مورد اسکله چپ در قشم و بندر پل در بندرعباس، خوب است بدانید که 10 کیلومتر فاصله دارند. .

فاصله Kešmo تا Kiš با قایق

پس از ورود به بندرعباس برای رفتن به کیش باید از هر یک از بنادر شهید حکانی و پل به یکی از بنادر لنگ، چارک و آفتاب دسترسی داشت تا با قایق به جزیره کیش رفت. با این اوصاف لازم است در مورد فاصله این بنادر از یکدیگر که به نوعی مبدا و مقصد سفر شما هستند بیشتر بدانید. سفر زمینی در سفر به بندرعباس اطلاعات بیشتری خواهید داشت، پس با ما همراه باشید:

  • فاصله تا اسکله شهید هاکانی به بندر لنگه: 189 کیلومتر و 2 ساعت و 45 دقیقه
  • فاصله تا اسکله شهید هاکانی به بندر ربع: 277 کیلومتر، 4 ساعت
  • فاصله تا اسکله شهید هاکانی به بندر آفتاب: 312 کیلومتر و 4 ساعت و 35 دقیقه
  • فاصله از بندر پل به بندر آفتاب: 234 کیلومتر و 3 ساعت و 10 دقیقه
  • فاصله از بندر پل به بندر ربع: 199 کیلومتر و 2 ساعت و 40 دقیقه
  • فاصله از بندر پل به بندر لنگه: 111 کیلومتر و 1 ساعت و 25 دقیقه
بیشتر بخوانید  شب آرزوها به روایت سید محمد غرضی | دعاهای انسان وقتی مستجاب می‌شود که حق‌الناس به گردنش نباشد

فاصله بندرعباس تا کیش با قایق

برای پیمودن مسافت قشم تا کیش با قایق لازم بود مدت زمان سفر زمینی به بندرعباس و فاصله هر یک از بنادر آن که مقصد سفر از قشم و مبدأ سفر به کیش است را بدانیم. . پس از انتخاب بندر مورد نظر برای ادامه سفر با قایق، خوب است بدانید که هر یک از بنادر لنگ، چارک و آفتاب چقدر از بندر کیش فاصله دارند تا دقیق ترین و منطقی ترین انتخاب را برای سفر با قایق خود داشته باشیم و فقط رعایت کنیم. زیبایی آب ها در منظره پر سر و صدا و دیدنی خلیج فارس بنشینیم.

لازم به ذکر است که برای دانستن فاصله چسمه تا کیش با قایق به مرحله ای رسیده ایم که تنها کافیست فاصله بنادر آفتاب، چارک و لنگ تا کیش را اندازه گیری کنیم. بندر لنگ در 93 کیلومتری کیش است و عبور از این مسیر دریایی با قایق حدود 2.5 ساعت طول می کشد، در حالی که معمولاً به دلیل حجم بیشتر شناورهای مسافربری و البته خودروهای سواری، رفتن از بندر چارک توصیه می شود. 32 کیلومتر فاصله دارد. از کیش و پیمودن این مسافت 1.5 ساعت زمان می برد. در نهایت از فاصله کوتاه بندر آفتاب تا کیش که تنها 18 کیلومتر است و کیش با قایق از این بندر 0.5 ساعت طول می کشد بدانیم.

فاصله Kešmo تا Kiš با قایق

دیدگاهتان را بنویسید