مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فاشیسم در غرب در حال احیا است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماریا زاخاروف، سخنگوی وزارت خارجه روسیه حمله روز دوشنبه به سفیر لهستان در لهستان را محکوم کرد.

به گزارش وب سایت سلام نو و به نقل از سایت شین هوا، این دیپلمات روس در بیانیه ای نوشت: حامیان نئونازیسم یک بار دیگر چهره خود را نشان دادند. این چهره خونین است.

زاخارووا افزود: تخریب بنای یادبود قهرمانان جنگ جهانی دوم، هتک حرمت قبور آنها و اکنون برهم زدن مراسم گلریزان در روز مقدسی که توسط هر بزرگوار برگزار می شود، به وضوح ثابت می کند که غرب در راه شیوه احیای فاشیسم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: «اما همانطور که قبلاً گفتم، ما مرعوب نیستیم». «برای اروپایی ها دیدن تصویر خود در آینه باید وحشتناک باشد.

زاخارووا این بیانیه را پس از آن بیان کرد که سرگئی آندریف، سفیر روسیه در لهستان در مراسم اهدای تاج گل به تعدادی از سربازان ارتش سرخ که در جنگ جهانی دوم جان باختند، با لباس قرمز در ورشو مورد حمله قرار گرفت.

غرب در مسیر فاشیسم است

ویدئویی از مراسم نشان می دهد که آندری توسط گروهی از معترضان با پرچم های اوکراین محاصره شده است. 9 می که به روز پیروزی معروف است، روزی است که روسیه و چندین کشور دیگر شکست آلمان نازی و متحدانش را جشن می گیرند.

سفارت روسیه در ورشو هفته گذشته اعلام کرد که مقامات لهستانی لغو رویداد امسال را به دلیل جنگ در اوکراین توصیه کرده اند. بر اساس این گزارش، سفارت همه رویدادهای روز پیروزی را لغو کرد، اما تصمیم گرفت به آندریف اجازه دهد روز دوشنبه از گورستان نظامی بازدید کند.

بیشتر بخوانید  سکه باز هم گران شد/ آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امرور

به گزارش ریانووستی، سفیر روسیه آسیبی ندیده است و باید در مورد این حمله یادداشت اعتراضی به مقامات لهستان ارسال کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *