فاز دوم پارک هاشمی کرج به رنگ سبز خواهد بود



طبق گزارش ها خبرآنلاین از البرز؛ پیمان بزتی پور با اشاره به اینکه منطقه آترآباد از نظر سرانه فضای سبز و زیرساخت های محلی یکی از مناطق ممتاز است ، گفت: فاز اول پارک هاشمی در این منطقه دو هکتاری به بهره برداری رسیده است. سال گذشته “

وی ادامه داد: در پاسخ به خواسته های شهروندان و استقبال خوب از این پارک ، از طریق تملک اراضی همسایه ، اجرای فاز دوم این پارک نیز در حال اجرا بود.

رئیس سازمان فضای سبز در سیما ، منظر و مناطق شهری شهرداری کرج به لزوم توجه به محله های دارای جمعیت بالا اشاره کرد و افزود: وجود مخالفت و کمبود زمین از مهمترین موارد است. موانع پیشروی و توسعه مناطق سبز در مناطق 2 ، 5 و 9. با به دست آوردن زمین و تبدیل آنها به لکه های سبز می توانیم رضایت ساکنان این مناطق را تضمین کنیم.

بزتی پور به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه احداث فاز دوم پارک هاشمی اشاره و از آغاز کاشت گل و گیاه و توسعه مناطق سبز خبر داد و گفت: رشد مناطق سبز شهری در این محلات از م componentلفه های مهم نشاط و سرزندگی و عامل مهمی در کاهش انواع آلودگی های محیطی و افزایش زیبایی.

وی با بیان اینکه از مجموع 20 پارک ساخته شده در این مدت ، 14 پارک در مناطق کم درآمد بهره برداری می شود ، گفت: شناسایی فضاهای بالقوه به ویژه در مناطق و محله هایی که با کمبود فضای سبز روبرو هستند ، اولویت اصلی و سیاست گذاری این سازمان درگیر پروژه های اخیر و آینده است.

بیشتر بخوانید  191000 ایرانی در قرعه کشی اخیر خودرو برنده شدند

48

دیدگاهتان را بنویسید