مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فاز برداشتن رقاصه لس انجلسی برای طارمی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

احلام خواننده لس آنجلسی با انتشار توییتی پاسخ داد مهدی طارمی تقریبی داد. مهدی طارمی او یک بازیکن فوتبال ایرانی در پست فوروارد است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. مهدی طارمی او در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب بازی کرد و کانون توجه باشگاه های مطرح اروپایی بود. درخشش خیره کننده مهدی طارمی او در لیگ پرتغال دختران را به چالش کشید تا از او خواستگاری کنند. مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو با اهدای پیراهن خود به یکی از هواداران اشک از چشمانش جاری شد.

مهدی طارمی

نام: مهدی

نام خانوادگی: طارمی

تاریخ تولد: 27.4.1371

محل تولد: بوچر

ازدواج: مجرد

پای تخصصی: راست

بازیکن تیم: پورتو

شماره پیراهن: 9

مهدی طارمی در 6 تیر 1371 در بوشهر به دنیا آمد.

مهدی طارمی (زاده 27 تیر 1371) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. او در دوران حضورش در پرسپولیس دو بار در فصل های 1393-1393 و 1395-1394 آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد. طارمی سابقه بازی در دو باشگاه قطری الغرافه و ریو را نیز دارد. او در جام جهانی 2018 به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بازی کرد.

دوران باشگاهی مهدی طارمی

او در 19 آوریل 2015 در مقابل بیش از 100000 تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران، از روی نقطه مقابل نصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 یک چیپ زد و پایه و اساس 1– پرسپولیس شد. 0 پیروزی

بیشتر بخوانید  ضربه آمریکا به بازار | طلا سقوط کرد

مهدی طارمی

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرورد تهران را دارد. او در شهر 83 دو بار دروازه استقلال را باز کرد که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

طارمی در فصل نقل و انتقالات 95-96 فوتبال ایران در حالی که با پرسپولیس تهران به توافق رسید، با سفر به ترکیه به یکباره به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود برای ماندن در ترکیه منصرف شد و دوباره به پرسپولیس بازگشت.

مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران در لیگ برتر 95-1394 انتخاب شد. وی جایزه بهترین بازیکن فصل 95-96 را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی در کنار این جایزه به عنوان بهترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین گلزن این رقابت ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از حادثه ریزه اسپور ترکیه چهار ماه محروم شد و پرسپولیس نیز جریمه و محرومیت از نقل و انتقالات را دریافت کرد. در یک برنامه تلویزیونی در 12 مهر 1395، اسناد، عکس ها و شواهدی فاش شد که طارمی یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان از حسین هدایتی گرفته تا به باشگاه ریزه اسپور بدهد و از آن برای خرید خودرو استفاده کند. پورشه این کار را کرد.


بیشتر بخوانید  دبیرکل جدید اوپک فعالیت خود را آغاز کرد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *