فاز اول سالن مرکزی ساری تا پایان دولت ادامه دارد



مهدی راژویان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سالن مرکزی ساری بیش از 95 درصد است ، افزود: با توجه به اهمیت این سالن برای مرکز مازندران ، تلاش برای تکمیل فاز اول و قبل از پایان آن را مدیریت کنید. “دوره دولت دوازدهم است.

وی گفت: برای اتمام این پروژه وام خوبی در نظر گرفته شده و حداقل دو سالن طی دو هفته به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیمانکار عملیات اجرایی را ادامه می دهد و کارهای ساختمانی زیادی در فضاهای مختلف این سالن از جمله دفتر و گالری ها به پایان رسیده است. سقف فضای مرکزی مجموعه در روزهای دیگر تکمیل می شود.

معاون ساخت و ساز استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به تمدید روند ساخت این پروژه ، تلاش می شود قسمت های مهم سالن فعال شده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

وی افزود: سالن اصلی مجموعه در حال حاضر بسته است اما دو سالن دیگر مجموعه و فضای اداری افتتاح می شود.

راژویان گفت: به منظور تسریع و جلوگیری از اجرای این پروژه ، صبح روز شنبه 26 تیرماه جلسه ای با مدیر و پیمانکاران خواهیم داشت تا در زمان باقی مانده حداقل دو سالن را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: بخشی از تجهیزات سالن مانند وسایل روشنایی و صندلی بسیار گران است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد مجموعه در دو مرحله به بهره برداری برسد.

سالن مرکزی ساری در سال 2007 به منظور ایجاد فضای مناسب برای فعالیتهای فرهنگی و هنری مهم استانی و ملی و همچنین فراهم آوردن فضایی برای فعالیت هنرمندان کلنگ زنی شد و در عین حال تصمیم بر این شد که این پروژه به مدت سه سال در اولویت باشید. دامنه بهره برداری.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

این پروژه فرهنگی در 6 سال اول قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم حدود 50٪ پیشرفت فیزیکی داشت و متوقف شد.

تعلیق این پروژه به یکی از دغدغه های فرهنگی و ادبی مازندران تبدیل شد تا اینکه دکتر محمد بیکر نوبخت ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی یک سفر دو روزه به استان مازندران در ماه آگوست ، از عملیات اجرایی در سالن مرکزی ساری بازدید کرد. سال گذشته تخصیص بودجه مورد نیاز این پروژه مهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید