غیرتی شدن احسان علیخانی برای دختر جوان



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی او تهیه کننده، مجری تلویزیون، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. مهمترین جنبه های زندگی احسان علیخانی درباره دستمزدی که به وی پرداخت شده، یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت برگزاری ویژه برنامه یک ماهه ماه عسل است. علاوه بر این مبلغ دویست میلیون تومان بابت حق «تولید» دریافت کرده است.احسان علیخانی وی با دریافت 3 میلیارد تومان حمایت مالی از موسسه ثامن الحجج موافقت کرد; اما گفت که این مبلغ را به عنوان تهیه کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به این نهاد و برای تامین هزینه ساخت 6 سری برنامه دریافت کرده است نه یک سریال. در زیر به آخرین زوایای زندگی احسان علیخانی می پردازیم.

سال ها بود که ماه رمضان و ماه عسل را گرفتم، اما 5 سال از استعفا و خداحافظی من می گذرد، دلایل حرفه ای زیادی وجود دارد که بتوانم برنامه را برای زمان دیگری حفظ کنم، اما شاید یکی از دلایل شخصی این تصمیم یک حس قوی بود. مسئولیت پذیری در قبال خودم و ناراحتی به دلیل تصویر عجیب و غریب و غیرعادی.درست است که برخی از آنها من را در ذهن خود ساخته بودند و از من انتظارات غیرمنطقی داشتند که بسیار آزارم می داد، بنابراین احساس کردم یا باید دیوانه بازی های خود را انتخاب کنم. یا ماه عسل را ادامه دهم و چون دیدم یک بار در زندگی ام با بازی هایم دیوانه می شوم، انتخاب کردم، قطعاً در شرایط شخصی و عادی زندگی و گاهی اوقات پر از خطا، اشتباه، تناقض و مشکلات جدی حل نشده با خودم هستم. من نمی توانم علیه خودم عصیان کنم. اما برخی از آنها به شدت اصرار دارند که شما را مانند موضوع و ژانر کاری که خلق می کنید، از روی زندگی شخصیتتان قضاوت کنند و همیشه شما را با همان معیار می سنجند، بدون اینکه شرایط شخصی شما را در نظر بگیرند، یعنی گذشته‌ات، دردها، رنج‌هایت، رویاهایت، نابسامانی‌ها، بیماری‌هایی که داری، حسرت‌هایی که احساس می‌کنی و تمام آزمون‌ها و خطاهایت و…

بیشتر بخوانید  اخبار حقوقی و قضایی در هفته‌ای که سپری شد

احسان علیخانی

با بزرگتر شدن، می خواهید بیشتر شبیه خودتان شوید، حتی به اشتباه

اما ماه عسل برای من دانشگاه عجیبی بود که من را از یک پسر خام و خام به پسری با کمی خام و خام تبدیل کرد، در این دانشگاه تجدید می شدم، مشروط می شدم و گاهی قبول می شدم و نمرات خوب می گرفتم و بالاخره فارغ التحصیل شدم

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 24 آبان 1361 در تهران مجری و برنامه ریز است.

وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او کار خود را به عنوان دستیار آغاز کرد و اکنون تهیه کننده، کارگردان و مجری تلویزیون است.

مادرش یک پرستار بازنشسته است و او می گوید بهترین دوست اوست. در دوران مدرسه شیطنت می کرد و مدیر مدرسه او را ناظر بند کرد تا جلوی شیطنتش را بگیرد. در دوران دبیرستان یک سال در تیم جوانان پرسپولیس و یک سال در سایپا بازی کرد و به دلیل 3 شکستگی پا دیگر نتوانست روی چمن بازی کند و به فوتسال و تنیس پرداخت.

احسان علیخانی

در دوره پیش دانشگاهی علاقه زیادی به بازیگری و کارگردانی داشتم اما بعد از مشورت به این نتیجه رسیدم که به مقوله هنری به عنوان شغل دیگری نگاه می کنم.

بنابراین برای کنکور درس خواندم تا اینکه در سال 1379 در 18 سالگی با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

او جشن ها و رویدادهای مدرسه را در دبیرستان و نمایش های تئاتر ترتیب می داد. در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد.

بیشتر بخوانید  جسد کنشگر اهل بلاروس در پایتخت اوکراین پیدا شد

مثل موارد ناشناخته بهشت ​​آبی و هفت تران. او با دیدن اجرای جواد یحیوی به اجرا علاقه مند شد. اولین اجرای زنده او در سال 1380 بود. در سال 1360 به عنوان مدیر برنامه به کانال پروی پیوست و در سال 1361 به طور اتفاقی مقابل دوربین ها ظاهر شد و شروع به اجرا کرد.

احسان علیخانی مانند سال های گذشته با ویژه برنامه ماه عسل مهمان شبکه سوم سیم و خانه مخاطبان بود. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و نحوه دعوت مهمان نوید جذابیت و طراوت بیشتری را در طیف برنامه های ماه عسل می دهد.

ماه عسل نام برنامه ای است که هر روز در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه تا ماه رمضان سال 1391 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا می شد، حتی در سال 87 فرزاد حسنی مجری این برنامه بود اما در سال 91 مجید یوسفی به عنوان تهیه کننده این برنامه و علی ضیا به عنوان مجری این برنامه انتخاب شدند. از این برنامه . موضوع این برنامه اجتماعی است. مهمانان این برنامه می توانند از هر قشری اعم از معلولان، شاعران، نخبگان و … باشند. در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و در سال 93 نیز تکرار شد.

علیخانی در سال ۱۳۹۷ مسئولیت مسابقات استعدادیابی دوره جدید را بر عهده داشت. داوری مسابقه عصر جدید را روجا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حاجایی بر عهده دارند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

بیشتر بخوانید  پیش بینی قیمت خودرو پس از توافق برجام

اجرا و برنامه نویسی احسان علیخانی:

عصر جدید “میزبان و تهیه کننده برنامه” (کانال 3)

عصر جدید “مجری و تهیه کننده برنامه” (ویژه برنامه 2018، شبکه 3)

بهار نارنج “مجری و تهیه کننده برنامه” (ویژه برنامه شبکه سوم 1396)

تهیه کننده فیلم (بدون تاریخ، بدون امضا) – 1395

ماه عسل (1386، 1387، 1388، 1390، 1392، 1393، 1394، 1395، 1396، 1397)

طراح، تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل (ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه سه) در سال های 1391، 1392، 1393، 1394، 1395، 1396.

سه ستاره «مجری و تهیه کننده برنامه» (ویژه برنامه انتخاب برترین های تلویزیون در سال های 1393، 1394، 1395 از نگاه مردم)

سه ستاره (2013)

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه سال شبکه سوم از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۷.

پشت پرده (1391, 1392)

بهار نارنج (ویژه برنامه تحویل سال 2014)

دو نیمه یک سیب (2013، 2014، 2015)

جزر و مد (1384، 1385)

صبح آمده (2013)

صبح بخیر ایران

Irony bois (تابستان 2013)

قله های افتخار

یک باشگاه چند وجهی

تهیه کننده محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ – نور بالا – در نظر بگیرید

مستندی به کارگردانی شیخ بهایی – المپیاد فیزیک در اصفهان

کارگردانی جشن 2 سالگی شبکه سوم

کارگردانی چرخه دوم جشن قهرمانان قهرمانان


دیدگاهتان را بنویسید