غول برره رفاقت را در حق دوستانش تمام کرد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: احمد ایراندوست او با نام مستعار قل بره، اینستاگرام خود را با انتشار استوری به روز کرد.احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ هورداد ۱۳۴۹ در آبادان) بازیگر و محافظ اهل ایران است. احمد ایراندوست پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لاین از توابع شهرستان درگز و از کشتی گیران دوران غلامرز تختی بود. احمد ایراندوست در جریان ساخت سریال شب بره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی با مهران مدیری آشنا شد و مدیری به دلیل جثه، نقش گل بره را به او سپرد. بر اساس آنچه در برخی روزنامه ها و روزنامه ها منتشر شد، احمد ایراندوست اعتراف کرد که محافظ شخصی افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هیوستون بوده است.

بره غول پیکر

احمد ایراندوست می گوید برخی از اعضای خانواده اش هم بزرگ هستند، مثلاً یکی از پسرعموهایش قهرمان بوکس انگلیس است. اسمش رشید است، اما او را ری صدا می کنند.» پدرش، شهاب ایراندوست، قهرمان کشتی ایران و از همراهان پهلوان تاکتی جهان بود.

احمد ایراندوست را خیلی ها با هیکل درشت و ورزشکاری در نقش «گل بره» و سپس فرمانده اردوگاه اسرای ایرانی در فیلم «اخراجی ها» می شناسند، البته در آثاری چون «مختارنامه»، «در اوکو». وترا، رویاهای بیداری، سریال خنده بازار نیز به ایفای نقش پرداختند.

ایراندوست که متولد آبادان است، این روزها گلایه های زیادی از جمله سینما و سیاست دارد، از احمدی نژاد و روحانی گرفته تا سعید سهیلی و به گفته خودش برخی تهیه کننده ها بی وجدان هستند.

بیشتر بخوانید  گوشی های سامسونگ را با انجام این کار ضد سرقت کنید+ آموزش

این گفتگوی خواندنی درباره زندگی در آمریکا، بادیگاردها، جنیفر لوپز و ماریا کری، عروسی دو خواهر شهید و… را حتما بخوانید.

آقای ایراندوست شما را کمتر در سینما و تلویزیون می بینیم، فیلم یا سریال جدید چطور؟

کاری با آقای حسین فرحبخش داشتیم به نام پایت را در کفش من نگذار که با خانم ها سحر قریشی و بهنوش بختیاری و آقایان علی صادقی، سیروس گرجستیانی و… بازی کردیم.

قرار بود در گشت ارشاد 2 حضور داشته باشم اما آقا سهیلی بی ادب بود، در زمان نوشتن فیلمنامه به من قول بازی خوب را داد اما در عمل اتفاق دیگری افتاد و هر چیز دیگری.

از یک طرف باندبازی است، از طرف دیگر ما بدشانس هستیم، وقتی با احمدی نژاد عکس می گیریم، مدیران روحانی همه کاره می شوند.

پس چرا با چندتاشون عکس گرفتی؟

لبخند می زند، همه چیز یک وعده است، دکتر روحانی که رئیس جمهور شد، اولین سفر استانی خود را به خرمشهر و آبادان انجام داد، آنقدر قول داد که اینجا بهتر می شود، بندر آزاد می شود، قول می دهم رسیدگی کنم. آن و… اما خبری نشد، تا الان که با شما صحبت می کنم، آبادان نماینده واقعی در مجلس نداشت، صداهایی از صندلی مجلس به گوش می رسد، اما نماینده ما نه!

همه این امکانات در آبادان و خرمشهر، بنادر، کشتیرانی، پالایشگاه ها، استخراج نفت و گاز و… وجود دارد، خوب باید در خدمت مردم باشد و باعث رونق و آبادانی شود. اما الان وضعیت چگونه است؟ الان اصلاً از آداب و رسوم و مسائلی که آنجا می افتد صحبت نمی کنم!

بیشتر بخوانید  تفاوت سیستم هوشمند بی‌سیم و باسیم

آخرین کارتان در سریال خنده بازار است؟

بله، 2 سال پیش خنده بازار را بازی کردم، راهپیمایی 22 بهمن رفتم، پیام و حضور ما در تمام شبکه های خارجی، بی بی سی، صدای آمریکا و … پخش شد، سر و صدای زیادی به پا کرد، فردا صبح مدیر تولید برنامه تماس گرفت. و گفت که از فردا سر کار نیای! خیلی ناراحت شدم رفتم حراست صدا و سیما ولی متاسفانه اتفاقی نیفتاد.

گاهی فکر می کنم که خودم باید بنیانگذار یک سریال طنز شوم، این همه دوست و همکار در بانک ها و شرکت ها دارم که حاضرند اسپانسر و سرمایه گذاری کنند، اما نه.

چه کسی و چرا نمی رود؟

یه جورایی از گذشته ام حرف می زنند، مثل اینکه اشتباهات بزرگی کردم، در جنگ جنگیدم، بچه های آبادان و خرمشهر بزرگترین قربانیان جنگ بودند، رفتیم دبی، در شرکتی به نام «بارکلی» آنجا کار کردیم. اگر ما هم محافظ هستیم این به خاطر توانایی بدنی ما بود. سپس شرکت ما را به آمریکا فرستاد تا از چند بازیگر و هنرمند مراقبت کنیم.

قبلاً شنیدم که محافظ برخی از هنرمندان بودید، آیا واقعاً این موضوع صحت دارد یا شایعه است؟

بله، ماریا کری، جنیفر لوپز و نیکلاس کیج از جمله چهره هایی بودند که از آنها محافظت کردم. اما در همان زمان و در همان جایی که من به نماز جمعه رفتم، ما خائن نبودیم، بچه های آبادان خائن نیستند، امروز خیلی ها به انقلاب و رهبری دل بسته اند، اما در عمل با هم فرق دارند، ما هنوز داریم. عمر و آسا. معاویه داریم فقط اسمش عوض شده.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه و پخت کیک خوشمزه اردک و گردو; شام خوشمزه و فراوان + آموزش

خدا را شکر که علی هنوز اینجاست، اگر آقای خامنه ای نبود خدا می داند الان چه بلایی سرمان می آمد.اما ما اعتقادات خودمان را داریم، تابع نظام و رهبری هستیم.

عکس پدرم «شهاب ایراندوست» با همراهی آقای تختی، نماد و نشان ملی کشتی ایران است، حالا می آیند پشت سر ما حرف می زنند، فلانی کرد و… اینها هم حرف می زنند. پشت سر حضرت عباس(ع) ضربه

جایی خواندم که همسرتان خواهر دو شهید است، شما هم از ازدواج و بازگشت به ایران صحبت می کنید؟

اول میخواستم اونجا ازدواج کنم یعنی از اون طرف زن بگیرم برام مهم بود ولی خداروشکر سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدیم، مادرم اصرار داشت که با یه زن ایرانی ازدواج کنم، قضیه اینه که مادر در چشم ماست، برگشتم و دختری با خانواده، خواهری دو شهید از یزد را به همسری انتخاب کردم، همانطور که می دانید یزدی ها به افراد با ایمان و با تقوا معروف هستند.

یادم هست 14 روز مرخصی گرفتم، آمدم ازدواج کردم و برگشتم، وقتی بچه دار شدیم، همسرم از ابتدا با محیط زیست آنجا مشکل داشت، اما بعد که نوبت به تحصیل بچه رسید، برگشتیم و ادامه حیات در ایران


دیدگاهتان را بنویسید