غوغا اینستاگرام مهدی طارمی بعد از خبر ازدواجش



آنچه دیگران می خوانند:

مهدی طارمی او پس از حضور در پرتغال به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهد پیشرفت کند باید به زندگی مجردی خود پایان دهد. بنابراین با یک ایرانی مقیم لندن نامزد کرد. ما هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه دریافت نکرده ایم اما همسر مهدی طارمی او در لندن بزرگ شد و پدرش تاجر است. مهدی طارمی پارسال بعد از گل زدن حرف p رو نشون میده و ظاهرا این حرف اسم همسرش هست..مهدی طارمی بعد از خبر ازدواجش و اینستاگرام مهدی وسط همین شماره.

مهدی طارمی

یکی از موضوعاتی که سال هاست به آن می پردازیم شایعات مربوط به زندگی شخصی و خصوصی افراد مشهور است که متاسفانه هر از چند گاهی در فضای مجازی منتشر می شود و صاحب شایعه را با مشکل مواجه می کند. با توجه به اینکه مسائل خصوصی زندگی افراد امر ساده ای نیست و ورود به حریم خصوصی محترمانه غیراخلاقی است، باز هم هستند افرادی که این کار را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان یا… انجام می دهند و آرامش برخی را فدای امور شخصی می کنند. منافع واقعی آنها

در حال حاضر نمی دانیم که شایعات درباره ازدواج مهدی طارمی چقدر صحت دارد و از کجا می آید و این خبر را نه تکذیب و نه تایید می کنیم، اما آنچه می دانیم این است که حتی اگر این خبر صحت داشته باشد، به شرطی که صحت داشته باشد. توسط مهدی طارمی منتشر یا تایید نشده باشد، نباید توسط شخص یا اشخاص دیگری دریافت شود.

بیشتر بخوانید  بی‌نظير ترين رنگ چشم جهان با رنگ بنفش! + ویدیو

مهدی طارمی

شایعات منتشر شده: مهدی طارمی به زودی داماد می شود، همسرش کیست؟

مهدی طارمی که این روزها در اوج فوتبالش به سر می برد و با توجه به عملکرد فوق العاده اش در تیم پورتو پرتغال مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، خبرساز شده و زمزمه هایی مبنی بر پایان دادن به زندگی مجردی اش شنیده می شود. در اخباری که در اینترنت شنیده می شود، مهدی طارمی با دختری ایرانی مقیم لندن و پدرش تاجر نامزد کرده است و پس از پایان فصل سخت فوتبال در پورتو، قصد دارد در بوشهر یا اصفهان مراسم عروسی برگزار کند. .

به نظر می رسد دلیل شایعه ازدواج اخیر مهدی طارمی به شادی او پس از گلزنی و نشان دادن حرف p مربوط می شود چرا که بر اساس این خبر نام همسر مهدی طارمی با حرف ص شروع می شود.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، برخی صفحات اینستاگرام اعلام کردند طارمی اخبار منتشر شده درباره خود را تکذیب کرد و این بازیکن مطرح فوتبال ایران اعلام کرد که موارد مطرح شده صحت ندارد و در صورت نیاز در آینده در این باره شفاف سازی خواهد کرد. . تکذیب این خبر به صورت رسمی در صفحه این بازیکن ملی پوش کشورمان درج نشده است.

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از خبر ازدواجش

مهدی طارمی اخیرا مطلبی در مورد اردوی تیم ملی فوتبال منتشر کرده که گویا با انتشار این مطلب قصد دارد به مخاطبان و هواداران خود بگوید که حال و هوای فوتبالی دارد و به فکر تیم ملی است نه ازدواج. و آماده سازی مراسم عروسی. شاید مانند بسیاری از سلبریتی ها دوست دارد مسائل خصوصی زندگی خود را محرمانه و دور از چشم عموم نگه دارد.

بیشتر بخوانید  سقوط درخت در وسط خیابان ولیعصر تهران / فیلم

مهدی طارمی

بیوگرافی کوتاهی از مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم فوتبال متولد 6 تیر 1371 در بوشهر است. او راست پا است، اما توانایی بازی با پای چپ را نیز دارد. پدرش آلیشیا یکی از فوتبالیست های حرفه ای و مادرش نیز خانه دار است، از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد، سپس به پرسپولیس رسید و اکنون در تیم ملی و در پورتو پرتغال می درخشد. . او در دیدار پورتو و چلسی در فصل 2021 لیگ قهرمانان اروپا توانست با قیچی دروازه این تیم را باز کند و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا شناخته شود.


دیدگاهتان را بنویسید