مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غرق شدن نوزاد توسط میمون در داخل مخزن آب!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ،در حادثه‌ای تکان دهنده یک نوزاد ۲ ماهه هندوستانی پس از آنکه توسط یک میمون به داخل مخزن آب انداخته شد جانش را از دست داد. این نوزاد در تراس خانه خوابیده بود که ابتدا توسط گله میمون‌ها ربوده و سپس به داخل مخزن آب انداخته شد. این اتفاق یکشنبه شب و در منطقه‌ای در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به گزارش Dainik Jagran، قربانی که هویتش «کِشاو کومار» اعلام شده در کنار مادربزرگش روی تراس خوابیده بود که توسط یکی از میمون‌ها ربوده شد. این حیوان پس از ربودن نوزاد آن را به داخل مخزن آب انداخت و غرق کرد. خانواده نوزاد بعدا جسد بی جان فرزند خود را در داخل مخزن آب پیدا کردند.

«پرنس» و «کومال» والدین قربانی به پلیس محلی گفتند که این دومین بار بود که این میمون به نوزاد آن‌ها حمله ور شده بود. آن‌ها بار نخست موفق شده بودند که مانع ربوده شدن نوزاد توسط میمون‌ها شوند. کومال به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «ما انتظار نداشتیم این میمون‌ها در تاریکی شب بازگردند. ما فرزند خود را از دست دادیم.»

یک مقام ارشد پلیس محلی هند به رسانه‌ها گفت آن‌ها پس از بازبینی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته محل میمون‌ها را در حالی که به داخل تراس این خانه پریده و سپس نوزاد را با خود می‌بردند مشاهده کردند. وقوع این اتفاق موجب وحشت ساکنان محلی شده است. مردم محلی می‌گویند میمون‌ها پیشتر در چندین مورد با حمله به افراد محلی آن‌ها را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید  رسانه ها تریبون مسئولان شده اند

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *