مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: نفیسه روشن او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن او در سریال های زیادی بازی کرد. نفیسه روشن خبر ازدواج مجدد خود را اعلام کرد. نفیسه روشن او با انتشار این استوری اینستاگرام خود را به روز کرد. نفیسه روشن این شایعه را در فضای مجازی با استوری جدید که قدرت همسر وزیرش را نشان می دهد ایجاد کرد.

نفیسه روشن

نام: نفیسه

نام خانوادگی: روشن

تاریخ تولد: 1361/2/13

محل تولد: باغ صبا تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی

ازدواج: متاهل

نفیسه روشن

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن در 23 اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. در رشته حقوق اسلامی فارغ التحصیل شد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در کودکی

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

مادر و برادران نفیسه روشن

نفیسه روشن از کودکی به بازیگری علاقه داشت و آرزویش این بود که روزی بازیگر شود و زمانی که می خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی نکردند بلکه بسیار تشویقش کردند.

حواشی و شایعه طلاق نفیسه روشن

چند روز پیش شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر طلاق خانم روشن از همسرش منتشر شد که با واکنش شدیدی روبرو شد و این خبر را کذب محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی من خیلی خوب است

بیشتر بخوانید  ایده ساخت کاردستی کاغذی، کاردستی گل، جعبه، حیوانات با ترفند ویژه!

او در آخرین اظهاراتش در این فیلم گفته است که طلاق برای زن بد نیست، اما زندگی خصوصی همه حریم خصوصی اوست.

نفیسه روشن

آموزش نفیسه روشن

نفیسه روشن فارغ التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. نفیسه روشن در پاسخ می گوید: از کودکی به هنر علاقه داشتم اما پدرم همیشه می گفت بهتر است مثل یک پزشک اصفهانی باشم. او یک دکتر و یک خواننده خوب است.

شما می توانید وکیل خوبی باشید و باز هم بازیگری کنید و آنقدر خوب باشید که اگر در بازیگری به مشکل برخوردید، از شغل دیگری سابقه علمی داشته باشید تا بتوانید کار دیگری انجام دهید. اما هرگز این اتفاق نیفتاد که بتوانم دو شغل را نگه دارم. حقوق رشته ای است که برای وکیل یا قاضی شدن باید به آن علاقه داشته باشید.

دنیای بازیگری نفیسه روشن:

آغاز فعالیت تلویزیونی او را می توان با بازی در سریال «روزهای فراموش نشدنی» به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1391 دانست که دلیل اصلی کم کاری او در این سال ها مدرک تحصیلی اش بود اما پس از اتمام دوره تحصیلی اش. با تحصیلات دانشگاهی، دامنه فعالیتش گسترش یافت در پاییز 1382 در سریال «بچه های خیابان» به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از خاطره انگیزترین کارهای خود می داند. پس از آن در پاییز 1383 پیشنهاد کیانوس آجری برای حضور در سریال «روزگار غریب» را پذیرفت. و به گروه آیاری پیوست تا برگ زرین دیگری به افتخاراتش بیافزاید.

بیشتر بخوانید  22 بهمن منتظر واریز یارانه برای هر نفر باشید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *