غربی ها در برجام صاحب فرصت هستند / ما همکاری خارج از اقدامات پیشگیرانه را متوقف کردیم – اخبار پارلمان و دولت ایران – تسنیم


عباس مقتدي ، نايب رئيس کميته امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در مصاحبه با خبرنگار پارلمان آژانس تسنیموی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن حسن نیت خود در اجرای برجام فرصت های متعددی را برای غربی ها فراهم کرد ، اظهار داشت: غربی ها در استفاده از فرصت های ملت ایران و سوزاندن فرصت ها استاد هستند.

وی با بیان اینکه ما نباید اسیر فرصت طلبان غرب شویم ادامه داد: ایران باید امتیاز می داد و امتیاز می گرفت اما در عمل مرحله به مرحله جای خود را می دادیم و غربی ها به تعهدات خود عمل نمی کردند.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: بنابراین آنچه اکنون اتفاق افتاده این است که به احزاب دیگر چندین فرصت داده شده و در عمل به تعهدات خود عمل نکرده اند و اکنون ایران با توجه به شرایط تصمیم می گیرد.

نایب رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران سپس در قالب اقدامات پیشگیرانه با آژانس انرژی هسته ای بین المللی همکاری خواهد کرد ، افزود: همکاری خارج از پادمان ها مطابق قانون مجلس برای لغو تحریم ها به حالت تعلیق درآمده است.

مقتدایی گفت که فرصت یک چهارم ماهه و سپس یک ماهه غربی ها برای انجام تعهدات خود در عرض چند روز به پایان رسیده است و آنها در واقع به تعهدات خود عمل نکرده اند. ما قدرت کشور را به دست دیگران نمی دهیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | خدا جواب داد، خوشحال باش! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید