مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غذایی که با چاقی مبارزه می کند!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مصرف غذاهای ذکر شده در زیر به تدریج و برای مدت طولانی انرژی شما را افزایش می دهد. بنابراین دیگر نیازی به خوردن مداوم برای حفظ سطح انرژی بالا ندارید!

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

جو

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

این غذا یکی از ابر غذاهاست که از سیستم گوارش ما حمایت می کند. جو سرشار از ویتامین B1 است که به تجزیه انرژی غذایی که می خوریم کمک زیادی می کند.

بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که جو را به طور منظم بخورید، نه تنها به دلیل تأثیر آن بر انرژی، بلکه به دلیل حفظ تعادل قند خون! برای دریافت سریع انرژی، اولین غذایی که در صبح می خورید باید این ماده مغذی باشد.

ماست

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

ماست نه تنها یک میان وعده خوشمزه است، بلکه لطیف و معطر است. ماست منبع غنی پروتئین و سرشار از پروبیوتیک است. بدن شما به راحتی ماست را هضم می کند و بلافاصله آن را به منابع انرژی بدن شما منتقل می کند.

چیزی که ماست را به یک تقویت کننده انرژی عالی تبدیل می کند، یک باکتری مفید است که به عنوان پروبیوتیک شناخته می شود. در هر زمانی از روز می توانید ماست بخورید.

در مصرف انواع ماست خوشایند باشید. به عنوان مثال می توانید آن را با انواع جوانه ها، میوه ها و مغزها ترکیب کنید و طعم آن را تغییر دهید.

اسفناج

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

آیا می دانید تمام قسمت های کارتون ملوان زباله که به آنها خندیدید واقعی هستند؟ حداقل قطعات مربوط به اسفناج واقعی هستند! درست مانند یک ملوان زباله، می توانید یک روز پر انرژی با خوردن اسفناج داشته باشید.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد مکمل غذایی آناکپس (Anacaps)

اسفناج سرشار از آهن، منیزیم و پتاسیم است. همه این اجزا اسفناج را به منبعی غنی از ویتامین B تبدیل می کند. ویتامین هایی که از انرژی شما حمایت می کنند. متخصصان تغذیه خوردن هر روز اسفناج را توصیه می کنند.

اسفناج را به سالاد اسفناج یا بشقاب خود محدود نکنید. این غذای فوق العاده را به سوپ ها، کباب ها، میان وعده ها، اسموتی ها و غذاهای سرخ شده خود اضافه کنید.

میکروب و آجیل

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

این غذای فوق مغذی حاوی پروتئین های با کیفیت بالا و چربی های امگا 3 است. تخمه کدو تنبل، بادام و فندق سرشار از منیزیم هستند که با چربی احشایی مبارزه می کند.

علاوه بر این، اسیدهای چرب امگا 3 منبع عالی انرژی هستند. پس سعی کنید هر روز چند عدد آجیل یا چند جوانه بخورید. همیشه مقدار کمی از این تنقلات را در جیب یا کیف خود حمل کنید. به این ترتیب شما همیشه یک میان وعده سالم در دسترس دارید.

لوبیا

مواد غذایی برای مبارزه با چاقی

حبوبات را غذای جادویی می نامند، دلیل خوبی دارد! حبوبات به طور موثرتری نسبت به سایر غذاها با علائم چاقی مبارزه می کنند. لوبیا ساختار غذایی منحصر به فردی دارد. چربی کمی دارد، سرشار از فیبر است و تعادل خوبی از کربوهیدرات ها و پروتئین ها را فراهم می کند.

لوبیا همچنین حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، فسفر، مس و آهن است. همه این مواد برای تولید انرژی ضروری هستند.

تقریباً می توانید لوبیا را به هر وعده غذایی اضافه کنید. چندین بار در روز می توانید از ترکیب های مختلف لوبیا با سایر غذاها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  عفونت های ویروسی گوش کودکان و خطر ابتلا به مننژیت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *