غدیر پشتیبانی و چراغ راهنمای دولت اسلامی است!


به گزارش گروه سیاسی فارس ، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده ، کارشناس سیاسی ، در یادداشتی وضعیت عید قربان و آغاز دولت سیزدهم را یادداشت می کند. متن یادداشت به شرح زیر است:

در همین حال ، دولت سیزدهم ، به فضل الهی ، به ریاست سید جلیل القدر ، دکتر ابراهیم رئیسی ، این پست را بر عهده می گیرد که از نظر رهبری از حمایت دو آقا مبارک و میمون برخوردار است.

عید قربان که عید قربان نامیده می شود ، در واقع جلوه ای از اوج گیری مبارزات پیامبران الهی (نبوت و رسالت) است ، یعنی عبادت و بندگی خالصانه خدا ، واقعیتی که توسط آن شهید شد. ابراهیم خلیل ، بر گلوی اسماعیل جوان. وی تفسیر عینی اطاعت از فرمان خدای متعال را هدایت کرد؛ وی این درس و پیام را به بشر رساند که باید به یک تخت پادشاهی ، یک موجود آسمانی و الهی تبدیل شود و سپس خلیفه الهی را بر روی زمین نشان دهد.

به گفته سردار دلها حاج کاظم سلیمانی ، برای درک فیض شهادت اول ، باید شهید بود. و چه حکمتی است که پس از چند روز عید قربان و اطاعت ، خورشید عید قربان طلوع می کند و به تعبیر امام خامنه ای (س): «از روز عید قربان تا روز عید قربان عید غدیر ، در واقع مرتبط و مربوط به مسئله امامت است “این همان هجرت چهارگانه است ، که تحت عنوان چهار سفر مراحل رفت و برگشت از فرش به تخت و عقب را به تصویر می کشد. ( سفر از خلقت به حقیقت و سیر با حقیقت به حقیقت – آنچه این دو سفر روح عید قربان را مشاهده می کنند – و سپس سیر از حقیقت به خلقت و سرانجام سیر با حقیقت در آفرینش) دو مرحله اول رسیدن حرم قربت با خدا و حقیقت عید قربان را مشاهده می کند ، رسیدن به آن تنها آغاز حرکت و تلاش برای نقش خلیفه الهی در زمین است.

طبق سنت الهی ، حمایت از خالق هستی باید به پایین ترین نقطه به نام جهان و جهان ماده و طبیعت ، زندگی فردی و اجتماعی انسان سرازیر شود. از آنجا که تفاوت انسان و فرشتگان در این است که فرشتگان عناصر آسمانی و آسمانی هستند و انسان با داشتن ظرفیت و ذات یکسان ، باید به اعتبار بعد معنوی ، آسمانی و فکری خود در کف زمین و فرش و جهان اشباع برگردد ، زندگی گرانبها و الوهیت و توحید خود را به نمایش بگذارید ، و از این رو خداوند متعال در قرآن ، هر جا که دعای صمیمیت را امر و تأکید می کند ، بلافاصله به زکات ، انفاق ، آلفا ، روزی مادی و طبیعی ، نان و آب و تهیه مواد دستور می دهد. نیاز دارد. او زندگی انسانی دارد.

در حقیقت ، این فلسفه حکومت اسلامی و دولت اسلامی است که تحت سایه تأمین نیازهای معنوی و دینی مردم ، باید نیازهای طبیعی و مادی آنها را تأمین و تأمین کند. ماهیت زندگی انسان طبق سنت الهی ، اجتماعی و جمعی چیست و بنابراین همه انسانها باید به جمع و جامعه و دیگران و به ویژه تنظیم کنندگان و عوامل زندگی اجتماعی احترام بگذارند. قايل به جامعه احترام بگذارید ؛ این عزت نفس است.

بیشتر بخوانید  قیمت خرما در ماه رمضان اعلام شد

این مأموریتی است که امام و شرور تحت لوای انسان کامل ، امیرالمومنین علی (ع) دنبال می کنند تا نخست آرمان های الهی را تبیین کرده و قانون نبوی را عملی کنند و دوم اینکه ، بندگان خدا از نعمت ها و روزی های الهی. این مأموریت که با حماسه بزرگ گادیر هوم آغاز شد ، در آن پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) جلال و جلوه انسان کامل علی (صلح) و پایان انسانها را در جانشینی خود (خدا ، من خدای خود ، خدای من و خدای خود هستم) آادا و انصار من النصره و ذلت من ذلت است) و در مقام ولایت و استمرار خود گفت: “این شهر دانش است و علی بابا” یا گفت ، ” مانند خانواده نوح ، مانند کشتی نوح ، سواران من نجات می یابند و من در معصیت آنها غرق می شوم. “یا علی مور مانی در نقش هارون ، من موسی هستم ، به جز پیامبر بعدی.” این اتفاق افتاد که یک فصل جدید فراتر از زندگی انسان با حماسه ای درباره گادیر خم گشوده شد و این رنگ برای بردگی فرش ، زمین ، زندگی طبیعی و زمینی انسان بود و این دهات است.

و در زمان ما که عصر غیبت و انتظار است ، این هنر حکومت ها و حکومت های اسلامی است. زیرا علی (علیه السلام) جریانی است که توسط آدم تختم برای سعادت بشر با پشتوانه تاریخ متجلی می شود. من همچنین راهنمایی دارم که به خود می بالد که قرآن مجسمه ای فصیح و عینی از قانون نبوی است ، اما همچنین میوه نوع خوب نبوت و رسالت است. اگر کسی در همان محراب امن پادشاهی و عروج باقی بماند و به خدا نزدیک شود ، می تواند یکی از فرشتگان باشد و دیگر نیازی به تجلی غدیر ندارد. در حالی که سنت الهی به گونه ای است که هنر خلیفه الهی و مسجد فرشتگان ، یعنی. انسان باید این باشد که پس از رسیدن به حقیقت قرب و دسترسی به آسمانها و لایه های عروج ، انسان باید به یک نقطه پایین و پایین برگردد. به نام دنیای جهان فرش و مراتع زندگی ، خاک و خاک ؛ برای ساختن پادشاهی یا به عبارتی تاج و تخت زندگی او بر فرش ها رنگ آمیزی کند و این هنر خلیفه الهی روی زمین است که البته فلسفه امامت و ولایت است.

مهم است. از آنجا که امام آنها تحقق دارد ، و امام به معنای فراهم آوردن زمینه تحقق احکام الهی در زمین است ، این به معنای دادن یک حالت اطاعت و سهل و عطر خوش از زندگی گرانبها ، بهشت ​​، ایمان و توحید در حوزه زندگی مادی و دنیوی و از این رو امام به نان آمده و آب و نیازهای طبیعی و مادی انسان را در مدار تمیز و ایمن و در مسیر سلامت و رشد انسان تأمین می کند. از این منظر است که خداوند متعال نان ، آب و رفاه انسان را همراه با عبادت ، اسارت و ایمان به خودش عرضه کرده است. جالب اینجاست که هر جا صحبت از نماز در قرآن باشد غروب آفتاب و انفاق نیز ذکر شده است و او خودش می گوید: “کلوا من الطیبات – کلوا و واشروبوا و لا تصرفوا”.

بیشتر بخوانید  افزایش تاریخی قیمت سیمان - بررسی تحریریه در رسانه ها

و او اطمینان داد ، منوط به اعتماد و ایمان ، “و ارزش من غیرقابل پاسخگویی است.” پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) همیشه نگران مظلومین و فقرا بود و گاهی در زندگی شخصی خود به خدا نذر می کرد: “ای خدا ، لنا الحبز را برکت بده و بین ما و بینا تقسیم نشو ، بدون آل جریان داشته باش -هبز ، ما سلنا هستیم و لا سامنا و لا آدینه وظایف پروردگار ما هستند. “خدایا ، من را از بی ایمانی ، فقر و عذاب در قبر ببخش ،” یا آنها می گفتند: “قاد الفکر یکی از کافران است.” انتظارات از دولت سیزدهم همان نکاتی است که امیدواریم در این مورد دوره غیبت و انتظار ، که به لطف خدا و این نیز اقتدار جامعه اسلامی و بنابراین نظام مقدس اسلامی است ، این جهان اسلام و ملت های مسلمان است که اکنون با حمایت از بیداری و مقاومت اسلامی به اثربخشی یک سیستم سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی و مکتبی در ایران اسلامی و انقلابی. با تشکیل حکومتی به سبک انقلاب اسلامی و با ظرفیت تبدیل شدن به الگویی برای همه ملتهای تحت ستم در جهان ، به ویژه امت اسلامی ، با تحقق آرمانهای الهی ، مبنای جهان جهان نهضت مهدوی. بدیهی است که دولت اسلامی ، همراه با مأموریت امام و استان ، همانند دوره کوتاه خلیفه و دولت علویان (پولیس ملی) ، مهمترین نگرانی آن تأمین نیازهای معیشتی مردم است. همانطور که آنها گفتند ، مهمترین افتخار من در این دوره تهیه نان ، آب ، سرپناه و سرپناه برای مردم ، به ویژه فقرا بود.

در یک کشور اسلامی ، مسئله مهم تأمین نیازهای اساسی مردم است. زیرا در سایه تأمین آنها می توان انتظار وفاداری و وفاداری به ارزشهای اخلاقی ، تربیتی ، معنوی و انقلابی ناشی از مکتب الهام بخش اسلام و آموزه های کلام وحی و قرآن و آرمانهای شهدا و امام راحل. علاوه بر این ، با وجود فقر و اختلاف طبقاتی و محدودیت های معیشتی و کمبود حداقل شرایط زندگی و فرصت ها ، یعنی. نان ، آب و مسکن ، از طرف دیگر نمی توان انتظار امنیت ، آسایش و ایمان و رونق ازدواج و قدرت را داشت. خانواده و مقابله با آسیب های اجتماعی مانند سرقت ، بد اخلاقی ، زبان زشت ، اعتیاد ، ناهنجاری های اجتماعی ، سو abuse استفاده ، ظلم و گدایی ، کارتن خواب ، فحشا و فحاشی و ده ها و صدها زخم مزمن از طرف دیگر.

بیشتر بخوانید  جاماندگان یارانه فوراً به این سایت مراجعه کنید + مبلغ یارانه آبان و زمان واریز

دولت سیزدهم پس از ناکامی ها ناامیدی دولت های دولت های گذشته حق دارند سخت و سخت کار کنند و البته اگر نتوانند به قول هایی که داده اند عمل کنند ، امید را به توده ها ، به ویژه محرومین و ضعیفان بازگردانند. مطمئناً خسارت ناشی از عارضه قابل جبران نخواهد بود. آنچه قابل تأمل است ، نیاز به تغییر اساسی در بدنه حاکمیت همه مراجع ، به ویژه قوه مجریه است. حکمرانی باید بر اساس نهاد سازی به سبک دهه اول انقلاب ، یعنی مطابق با ریشه های جامعه اسلامی و آموزه های تمدن های مکتبی ، انقلابی و گادری و مطابق با مأموریت های یک کشور باشد. دولت یکتاپرست کریمه در خدمت گروههای دولت اسلامی. ، به گونه ای تشکیل شود که فقط به فکر خدمت صادقانه به مردم باشد. در حقیقت ، در اشکال وارداتی سیاست غربی ، که نوعی لیبرالیسم و ​​سکولاریسم را برمی انگیزد ، چگونه می توان انتظار تحقق آرمان های توحیدی را داشت؟

یک حکومت اسلامی با منشأ تمدنی بزرگ قطعاً می تواند مجدداً نهادینه شود و تحت الشعاع قرار گیرد. فقیه و در چارچوب قانون اساسی ، ضمن تأمین نیازهای معنوی و تحکیم و گسترش عدالت اسلامی و احکام و احکام دینی ، به عنوان الگویی م effectiveثر و کارآمد در زمینه های اقتصادی ، سیاسی ، رفاه و آسایش و مبارزه با فقر و محرومیت مزمن ؛ گام های اساسی و مهمی بردارید. در حالی که در یک کشور و کشوری که علاوه بر منابع انسانی فراوان و ثروت های خدادادی ، می توان انقلابی در سیستم های مدیریتی ایجاد کرد و روحیه جهادی و انقلابی را به بدنه مدیران و کارگزاران تزریق کرد ؛ وی ضمن جبران عقب ماندگی و خسارت گذشته ، با لطف خداوند جهشی در مسیر خدمت صادقانه و بی قید و شرط به مردم داشت.

ما امیدواریم که با تشکیل یک دولت مکتبی و انقلابی و با حمایت از پیام های حماسه بزرگ گادیر و سنت علوی ، امیدهای توده های مردم برای فردا ، فارغ از فساد ، فساد و بی عدالتی ؛ شاهد برکات و آثار ماندگار حکومت اسلامی در زمینه های مختلف زندگی اجتماعی باشید. مردم صادق و وفادار ما نیز با خیالی آسوده آهی کشیدند و در مقابل اثرات تورم و کاهش ارزش پول ملی و بی ثباتی و عدم برنامه ریزی در تولید ، توزیع و مصرف کالاهای اساسی سر تعظیم فرود آوردند. قادر به دستیابی به حداقل زندگی ساده و بیش از هر زمان دیگر ایرانی بودن و داشتن مدیرانی صادق که در این چهار سال کوتاه خود را وقف خدمت بی قید و شرط مردم کرده اند. افتخار کن به خواست خدا.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید