غدیر از عشق و علاقه عذرخواهی کرد / پرچم های سبز در استان سمنان برافراشته شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر – گروه استانها: مردم استان سمنان امسال عید سعید غدیر را به گونه دیگری جشن گرفتند و متناسب با شرایط برنامه های ابتکاری مختلفی را به راه انداختند. سنگین 19 و طرح رنگ فعلی استان را به روز کرد تا نشان دهد که همیشه بهانه ای برای عشق و علاقه نیست.

مرتبط با مراسم های رعایت بهداشت در فضای باز غدیر در پارک ها و مقابل مساجد به صورت بسیار محدود توسط هیئت های مذهبی ، موکب آره و گاهی توسط شهرداری ها و مردم به احترام استان علی برگزار می شود (ع) آنها حضور داشتند.

عذرخواهی غدیر برای عشق و علاقه / پرچم های سبز در استان سمنان برافراشته شد

عید غدیر در کیست و برزن

با این حال ، ابتکارات مردم کار را به مکان جالبی کشاند. جلای مخصوصاً برای کی و برزن بخشیده است

مردم حومه اکنون شرایط را امتحان کرده اند ویروس کرونا آنها نتوانستند در مراسم گسترده غدیر که هر یک مبلغ غدیر بودند شرکت کنند و بدین ترتیب سنگ بنای خانه ها یا فضای مجازی خود را گذاشتند و استان سمنان بزرگترین جشن غدیر شد.

یکی از اسکن های خوبی که در سراسر استان سمنان آغاز شده پویش من قدیری است صبح در فضای مجازی با تغییر در پروفایل های مجازی به تصویر مولا علی (ع) تزئین می شود که روی آن جمله ای از رسول خدا (ص) حک شده است که می گوید: نظارت بر فضای مجازی نشان می دهد تعداد زیادی از مردم در اسکن این گونه ها نقش دارند.

عذرخواهی غدیر برای عشق و علاقه / پرچم های سبز در استان سمنان برافراشته شد

اطعام نیازمندان

آشپزی یکی از سنت های قدیمی غدیری است که بعد از ظهر امروز در سراسر استان انجام می شود. عصر امروز ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به همراه هیئت های مذهبی و مساجد سراسر استان سمنان ، 60 هزار پرس غذا را در هشت شهر استان پخت و توزیع کردند و هدف آنها کمک به خانواده های آسیب دیده از گیاه بود. ویروس کرونا و نیازمندان ذکر شده است.

بیشتر بخوانید  دعوت نیمار از مسی؛ شماره 10 پی‌اس‌جی تقدیم تو!

حجت الاسلام یغماییان ، دبیر ستاد بزرگداشت غدیر نیز درباره برنامه های این عید سعید در سراسر استان سمنان گفت: صبح (مخصوصاً برای اصناف) ، نصب پرچم در خانه ها و دستگاه های اجرایی و تقدیم قربانی به نیازمندان به صورت بسته های معیشتی و غذایی.

یکی از برنامه های غدیر حضور مداحان و مداحان در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی ، نماینده ، ولی فقیه در استان سمنان بود.

اجرای یک برنامه عمومی غذا خوردن اقدام دیگری است که مردم استان سمنان در روز عید غدیر به خوبی انجام می دهند ، این رسم به ویژه در روستاها انجام می شود ، در حالی که سادات هرچه بیشتر غذا می پزد و بین مردم توزیع می کند. رایج تر ، رایج تر ، معمولی تر

عذرخواهی غدیر برای عشق و علاقه / پرچم های سبز در استان سمنان برافراشته شد

جو شهرها به گادیری تبدیل شد

چهره شهرهای استان سمنان نیز غدیری شد. از سوی دیگر ، در هشت شهر استان ، موکب های پذیرایی عمومی برگزار شد و مردم با رعایت مشکلات بهداشتی مورد استقبال قرار گرفتند.

امسال چون ویروس کرونا و شرایط حاکم در استان سمنان ، دیدار سادات گاهی انجام نمی شد ، اما سادات شروع به بهره گیری از برکات گادیر کردند. از طرف دیگر ، برخی ساداتی ها با احترام به فاصله اجتماعی از دوستان و خانواده خود در پارکها استقبال می کردند. سادات سعی داشتند با تغذیه نیازمندان و کمک به یتیمان عید غدیر را جشن بگیرند که این یکی از اقدامات گادر در استان سمنان بود.

نذورات نان نیز با مشارکت مردم در سراسر استان سمنان برگزار شد. نانوایی ها با حضور مردم نان گرم دریافت می کنند و تنور تنور امروز توسط خیران و هیئت های مذهبی استان سمنان تأمین می شود. بیش از 100 میلیون ریال نان بین نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید  وقفه ها و مدیریت ضعیف وزارت نیرو بر دوش واحدهای صنعتی ؛ قطعی برق بدنه تولیدی کشور قابل جبران نیست - کرمان نیوز - اخبار استانهای تسنیم

نذرهایش سلام آدیری

یکی از زیباترین نذورات توزیع گل بین سادات است که در شهر شاهرود شاهد توزیع گل بین موکب بودیم. آره و این هیئت های مذهبی و همچنین در بین ساکنان شهر بودند که زیبایی خاصی به غدیری ها بخشیدند. آدیری سلام با دیدار سادات ، آنها عید ولایت را جشن گرفتند و یک شاخه گل به جایگاه والای سادات در شهر خود اهدا کردند. شاداتی از نظر مردم ، برکات شهر و روستاهای استان سمنان در نظر گرفته شده است.

نذورات دیگر همزمان با غدیر در استان سمنان و حتی در کشور انجام شد نذرهایش مقتول محمد است قوسی معاون کمیته کمک در استان سمنان گفت که برای اولین بار در کشور توسط گروه جهاد ملی است نذرهایش 72 خواننده احسان حسینی تأکید کردند: ذبح 1850 گاو برای اولین بار توسط گروه ملی جهاد نذرهایش 72 خواننده از احسان حسینی در 50 شهر کشور گزارش دادند.

وی با بیان اینکه این گروه با مشارکت یکی از موسسات خیریه دامگان در 50 شهر کشور برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: این تعداد حیوان ذبح شده بین نیازمندان توزیع می شود همچنین باید گفت که در این پروژه عظیم بیش از سه میلیارد 700 میلیون تن حیوان ذبح شده و بین نیازمندان توزیع شد.

امروز روزی است که مردم سعی می کنند به هر طریقی از نعمت های او استفاده کنند. عید غدیر استان مداری و عید عاشقی لباس سبز استان است. امروز پایان دین توسط آده است و مردم حتی در زمان غدیر سپاسگزارند ویروس کرونا برنامه های گروهی را محدود کنید. مردم این را نشان داده اند عشق علی (ع) و آنها ولایت را در قلب خود دارند و هیچ شرایطی نمی تواند آنها را از این امر منصرف کند. در روزهای اخیر ، استان سمنان همچنین شاهد برگزاری همایش های اتومبیل و اتومبیل در عید غدیر بود که با مشارکت جوانان در مناطق غربی و شرقی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید  پایان هفته سبز بورس با رشد ۳ هزار واحدی

دیدگاهتان را بنویسید