عید غدیر روز پایان دین است / آمریکا و اسرائیل رهبران تاگوت هستند – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش العالم ، سید عبدالملک الحوتی ، رهبر جنبش انصارولای یمن به مناسبت عید غدیر سخنرانی می کند. وی طی سخنرانی گفت: “ما عید قربان را به مrsمنان تبریک می گوییم.”

بر اساس این گزارش ، وی افزود: مردم یمن این مناسبت را به عنوان میراث عقیدتی و تاریخی جشن گرفته و جشن می گیرند. جشن روز غدیر اظهار قدردانی از خداوند و شناخت نعمت بزرگ او و اتمام نعمت ها و اتمام دین است.

عبدالملک الحوتی افزود: پیامبران الهی کانال ارتباطی با ولایت ولایت هستند که جنبه های دیگر عنایت الهی به آنها اضافه می شود. دستورالعمل های قرآن برای مrsمنان به شکلی نازل شده که کرامت و رحمت مربوط است و نه به صورت احکام سلطنتی.

وی اظهار داشت: در بیشتر تعالیم و دستورات قرآنی م believeمنان ، احترام و تشریح رحمت و تشویق الهی و وعده خیر عظیم وجود دارد. استان و دولت تاگوت منشأ توهم است. تاگوت هرکسی را که با او در تماس باشد ستم کرده و فریب می دهد.

الحوتی گفت: پیروی از تاگوت یک توهم و انحراف است. حکومت تاگوت منشأ ظلم ، فساد ، شر و سرنگونی ارزشهای انسانی ، درونی و ذاتی است. ادامه استان پس از مأموریت در خاتمه ایمانی است که من علی (ع) را عینی شمرده ام.

رهبر جنبش انصارولا یمن یادآور شد: آنچه از طرف ولایت و اداره حضرت علی (ع) خواستار شد ادامه سیاست هدایت الهی در بین امت و ادامه استقرار و اجرای دین در شکل مناسب آن و به دور از هرگونه دین بود. اعوجاج.

بیشتر بخوانید  نرخ بیکاری تابستان ۷.۹ درصد شد

وی گفت: “ادامه ولایت در سنت الهی در بین خادمان آن امری ضروری است ، زیرا در غیر این صورت شکاف و خلا and پس از نبوت پیامدهای منفی بزرگی به همراه خواهد داشت. نیروهای تاگوت به سرکردگی ایالات متحده و اسرائیل در تلاشند تا حکومت خود را بر ما تحمیل کنند. حفره ای که از طریق آن نفوذ می کنند حالت هرج و مرج و نفوذ فرهنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید